hoofdstuk 2

1.6K 81 69
                                    

{Sepp pov.}

Ik houd de deur van mijn auto voor haar open. Zoë laat haar handtasje op zo'n meisjesachtige manier achter haar schouder vallen. Beetje raar, maar ach ja het zal wel weer aan mij liggen.

'Heey mam' roept Zoë als we de keuken in lopen. 'Heey schatjes van me' antwoordt haar moeder enthousiast. Haar gezicht zit zo onder de make up dat een vliegje er maar langs af hoeft te vliegen en de stofwolken naar beneden vallen.

'Ik moet weg. Papa is naar een vergadering. Er ligt pizza in de koelkast' glimlacht haar moeder en drukt een kus op Zoë en mijn haar wang. Het is ook echt zo'n natte zoen die je van je 80 jarige oma krijgt met kerst.

'Doei mam!' Roept Zoë als haar moeder door de voordeur naar buiten loopt. Zoë zet haar handtasje op de tafel neer en draait zich naar me om. Ik probeer met de mouw van mijn rode blousje de slijm van mijn wang er zo subtiel mogelijk af te vegen. Zoë kijkt me glimlachend aan. Ze loopt naar een van de keukenkastjes en trekt er een open. Allerlei flessen drank komen tevoorschijn.

'Blijf je slapen?' Vraagt Zoë grijnzend met 2 flessen drank in allebei haar handen.

'Echt wel' grinnik ik.

Ze draait de dop van een fles af en zet hem aan haar volle lippen. Ze drinkt heel wat en geeft dan een fles aan mij. Ik grinnik zacht en volg haar voorbeeld.

Zoë loopt naar me toe en legt haar handen op mijn borstkast. 'Sepp' momelt ze. Ik leg mijn handen op haar kont en laat onze voorhoofden tegen elkaar aan steunen. 'Zullen we gaan zwemmen' grinnikt ze. Ze stuntelt al voor ik kan antwoorden naar het zwembad buiten in de tuin.

Onderweg vallen al haar kleren op haar ondergoed na op de grond. Ik schud lachend mijn hoofd en ren, ach ja zover je het rennen noemt naar het zwembad toe. Ik trek mijn kleren uit behalve mijn boxershort. Zoë staat met haar teen het water te voelen. 'Koud' gilt ze. Ik sla mijn armen om haar middel en spring lachend het zwembad in.

Zoë klemt zich meteen tegen me aan. 'Het water is zo koud' klappertand ze. Geloof me het valt reuze mee. Het is 35 graden buiten en een bevroren regendruppel wat eigenlijk hagel heet is nog kouder.

'Kunnen we naar binnnen gaan' stottert Zoë weer. 'Vooruit' grinnik ik. Ik klim het zwembad weer uit. Al moet dat bij mij wel minstens een keer fout gaan. Ik zet mijn voet op de rand. Zoë is als door een bij gestoken iemand het zwembad uitgevlucht dus die staat al op me te wachten. Met een handoek, en een fort van kussens, in een sauna. Nee dat laatste was misschien wat overdreven haha.

Back to the point. Ik zet mijn voet op de rand van het zwembad en glij snoer hard uit. Ik val weer terug in het zwembad. 'Wat doe je nou weer!' Gilt Zoë geschrokken. 'Diep zee duiken' mompel ik sarcastisch.

Ik klim dit keer het zwembad wel uit zonder diepzee duik neigingen.
Ik loop naar Zoë en sla mijn armen stevig om der heen. Ze drukt zich flink tegen me aan en laat haar hoofd op mijn borstkast rusten.

Ik trek mijn shirt en broek weer aan en plof neer op de bank met een fles bier. Ik zet de fles aan mijn lippen en neem een flinke slok. Zoë stuntelt naar mij toe en komt op mijn schoot zitten. Ze pakt het flesje uit mijn hand en neemt zelf ook een slok. Daarna drukt ze haar lippen meteen op de mijne. Ik glimlach naar der.

'Wacht' mompelt ze. Ze staat op en loopt naar een klein bruin kastje naast de bank. Er komen allerlei flessen met heel sterke drank tevoorschijn. 'Geheime voorraadkast' grinnikt ze. Ze pakt er een fles uit en geeft hem aan mij. Ik draai de dop eraf en neem een paar flinke slokken. Ik zet de fles met een klap weer op tafel neer. Ik voel mijn hoofd meteen lichter worden.

Zoë komt weer bij me op schoot zitten. Ze laat haar handen over mijn borstkast glijden. Ik druk mijn lippen op de hare. Ze zoent me terug. Ik laat mijn tong over haar onderlip glijden om toestemming te vragen. Ze geeft me die meteen. Ik leg mijn handen op haar rug. Zoë haar handen gaan naar mijn shirt die ze in een keer uit trekt. Ze laat haar vingers over mijn sixpack glijden. Blokje voor blokje. Ik trek haar shirt ook uit en druk mijn lippen weer op de hare. Ze gaat met haar handen door mijn haar en trekt er zacht aan. Een lichte kreun ontsnapt uit mijn mond waardoor Zoë scheef grijnst. Ik leun naar achter op de bank zodat ik kan gaan liggen. Ik draai ons in één beweging on zodat ik boven op lig. Ik kus haar nek en haar kaak naar haar lippen.

Zoë friemelt aan de gesp van mijn riem. Dus als het onzin verhaal dat iedereen zijn mate vindt waar is. Lieve mate van me, het spijt me wat ik zo ga doen.

Heyy mensjes,
Oehhh wat vinden jullie van Zoë?
Is ze een bitch of is ze wel oké?

Vergeet dat sterretje niet in te kleuren🌟

Groetjes Roos

She's mineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu