{Sarah pov.}
Thomas stopt met rijden voor een heel maar dan ook echt een heel groot huis. Sepp was een Alpha dus waarschijnlijk is dit dan het packhuis. Het is heel mooi. Ik kan het niet heel goed zien, want het is donker. Zou de rest hier ook wonen?
Ik denk het wel anagezien iedereen uitstapt. Chase en Thomas helpen Sepp de auto uit. Sepp is halverwege de rit met zijn hoofd leunend op mijn hoofd in slaap gevallen. Ik heb hem net wakker gemaakt. Ze lopen met zijn allen naar binnen. Ik blijf onhandig bij de auto wachten. Is het de bedoeling dat ik mee naar binnen ga of dat ik gewoon weer naar huis moet?
Riley komt weer terug naar buiten gelopen.
'Kom je nog Sepp vroeg naar je!' roept ze.
Ik glimlach en loop naar haar toe. Samen lopen we naar binnen toe. We lopen door een grote hal, een muur is wit en de andere zwart. Aan de linkerkant komt een soort woonkamer tevoorschijn. Het is een beetje hetzelfde als de hal. Hier zijn twee muren zwart en twee wit. Er staan zwarte banken en een paar witte stoelen. Op een wit kastje staat een tv. Chase en Thomas zitten op de bank. Riley loopt naar Thomas toe en kruipt bij hem opschoot. Hij drukt een kus op haar wang. Ik? Ik sta hier weer heel ongemakkelijk te wachten.
Chase kijkt van de tv op en kijkt me aan.
'Sarah, Sepp is op zijn kamer ik breng je er wel heen,' legt hij wel uit.
Ik knik dankbaar. Chase staat op en loopt naar me toe. Hij loopt voor me uit. We lopen weer een gang in met af en toe wat deuren. De muren zijn hetzelfde geverfd als de rest van het gebouw. Op een gegeven moment komen we aan bij een trap. Bij de trap hangen er allemaal foto's. Veel mensen ken ik niet. Totdat ik bij een foto aankom waar twee mensen en een klein jongetje op staan. Het is Sepp. Dan houden de foto's op. Ik kijk er nog even naar, maar merk dan dat Chase al naar boven gelopen is, dus ik haast me snel de trap op.
Chase staat al verder in de gang boven op me te wachten. Hij wacht bij een deur aan de rechterkant van de hal.
'Hij is hier, maar ik denk dat hij al slaapt,' zegt Chase.
'Dankje het lukt wel vanaf hier,' glimlach ik.
Chase glimlacht terug en loopt weer weg. Ik leg mijn hand op de deurklink en maak de deur zachtjes open. Sepp ligt al in zijn bed. Hij slaapt al. Hij heeft zijn shirt zover ik kan zien al uitgetrokken. Zijn gespierde schouders steken boven de deken uit. Ik slik een keer.
Hij ziet er zo vredig uit nie hij ligt te slapen. Zijn mond hangt een klein stukje open. Ik glimlach bij zijn aanzicht. Ik gaap een keer en strek me wat uit. Ik ben eigenlijk ook wel moe. Is het raar als ik bij hem ga liggen?
Ik loop naar Sepp toe en glimlach naar hem. Ik buk wat voorover en druk een kus oo zijn wang. Hij knippert wat met zijn ogen. Oops dat was niet de bedoeling. Ik voel mijn wangen roze worden en zet een stapje achteruit.
'Heey,' glimlacht Sepp moe.
'Heey,' mompel ik voorzichtig.
'Wil je erbij liggen. Ik kan ook welbop de stoel slapen als je wil,' zegt hij en probeert overeind te komen.
Al de blauwe plekken op zijn buik komen tevoorschijn. Hij heeft een sixpack...
Sarah!
Ik kan hem toch niet zo op de stoel laten slapen. Ik schud mijn hoofd.
'Blijf maar liggen,' zeg ik.
'Heb je iets waar ik in kan slapen?' vraag ik zacht.
'In de kast ligt wel een shirt in de kast,' zegt hij.
Ik knik en loop naar de zwarte kast in de hoek van de kamer. Ik trek er een zwart shirt uit. Ik kijk even naar Sepo. Hij heeft zijn ogen al weer dicht. Ik trek mijn shirt snel over mijn hoofd en doe Sepp zijn shirt er vlug overheen aan. Ik trek mijn broek ook uit. Het maakt niet veel uit, want Sepp zijn shirt valt bij mij als een jurk.
Ik doe de deken wat omhoog en kruip naast Sepp in bed. Hij ligt op zijn zij met zijn rug naar me toe. Ik zucht een keer en draai mijn rug dan ook naar hem toe. Ik trek de dekens wat verder over me heen. Als ik mijn ogen dicht wil doen voel ik een arm om me heen. Ik krim licht geschrokken wat ineen.
'Sorry. Mag ik?' mompelt Sepp moe.
'Ja,' zeg ik zachtjes.
Hij slaat zijn arm om me heen en trekt me naar zich toe. Niet te hard want dat doet pijn bij hem.
Ik voel dat hij een kus op mijn haren drukt.
'Slaap lekker Sarah,' zegt hij zacht.
'Slaap lekker Sepp,' mompel ik terug.
Deze keer doe ik wel echt mijn igen dicht en val ik in een hele vredige en rustige slaap. Met als hoofdpersoon Sepp. Mijn eigen mate.
Heey mensjes,
Ahww ik vind Sarah en Sepp wel leuk samen. Jullie? Was het nou Sarep als shipnaam? Want ik wil bij hun team.Vergeet dat sterretje niet in te kleuren.🌟
Groetjes Roos
JE LEEST
She's mine
WerewolfDeel 4 van You're mine serie. ik raad aan eerst de andere boeken te lezen dan snap je het verhaal beter :) Welkom in het leven van Sepp Waters. Zoon van de 2 maangoden Scarlett en Lex. Er wordt veel van hem verwacht. Wat zal er gebeuren als hij zijn...