hoofdstuk 9

1.3K 94 22
                                    

{Sepp pov.}

Ik loop nog wat verward naar beneden toe. What the hell moet ik nu doen dan? Het is wel Zoë waar we over praten. Ze is misschien niet de slimste dat geef ik toe, maar ze is wel de grootste Bitch van de school.

'En gelukt? Het vuil eindelijk buiten gezet?' vraagt mam grinnikend.

'Een soort van,' mompel ik.

Ze kijkt me vragend aan.

'Zoë zei dat ze Sarah kapot ging maken zodat ik zou inzien dat zij beter voor me zou zijn,' leg ik aan haar uit.

'Sepp als jij Sarah helpt is er niks aan de hand,' zegt pap.

'Je bent wel de toekomstige Alpha he. Je pack moet ook kunnen zien dat het niet uitmaakt of je luna sterk is of niet. Ze moeten zien dat jullie samen alles aankunnen,' spreekt hij me bemoedigend toe.

'Daar heeft hij helemaal gelijk in,' glimlacht mam en drukt een kus op zijn wang.

Hij slaat zijn arm om haar middel en trekt haar tegen zich aan. Dat wil ik ook met Sarah. Nu moet ik het alleen nog even fixen. Pap en mam zijn al zo lang samen en hebben zoveel meegemaakt. Tuurlijk hebben die wel goed advies.

'Maar nu we het er toch over hebben,' zegt mam.

'Dan wordt het misschien eens tijd dat jij de nieuwe Alpha wordt,' zegt ze voorzichtig en kijkt pap vragend aan.

Pap reageert niet.

'Lex?' vraagt mam voorzichtig.

'Tuurlijk, als jij en Sarah echt samen verder willen moeten jullie wel in het packhuis kunnen gaan wonen,' grinnikt pap.

Phew gelukkig is hij niet boos.

'Beter nog. We gaan nu de ceremonie al doen,' zegt pap en knikt meer tegen zichzelf dan tegen iemand anders.

Mam kijkt hem vragend aan, maar pap knikt bevestigend.

Ik krijg een enthousiaste grijns op mijn gezicht. Ik heb er nu al zin in. Ik word gewoon Alpha. Ik heb dadelijk gewoon een eigen pack. Ik kan het bijna niet geloven:).

'Scar als jij hem de regels leert dan bel ik Olivia wel even op,' zegt pap.

Hij drukt kort een kus op mam haar lippen en loopt dan naar de keuken toe.

'Oke Sepp dit zijn de regels. Zeg mij maar na: Ik Sepp Waters beloof..,' begint mam.

#

'Ik Sepp Waters beloof dat ik trouw zal blijven aan de pack en er alles aan zal doen om de pack te helpen en te geven wat iedereen nodig heeft,' zeg ik met mijn hand op mijn hart.

De elder knikt en geeft me het mesje aan. ik maak een klein sneetje in de palm van mijn hand. Het bloed stroomt langzaam in het schaaltje. Ik kijk naar de pack. Veel mensen kijken me verwachtingsvol aan. Pap en mam zie in aan de zijkant van het podium trots glimlachen.

'Dan hebben we een nieuwe Alpha,' zegt de elder en glimlacht naar me.

'Alpha Sepp,' maakt ze haar zin af.

'Dankuwel. Jullie kunnen altijd naar me toe komen als er wat is. Ik zal altijd proberen te helpen,' zeg ik tegen de pack.

Iedereen begint te klappen en te joelen. Verderop in het publiek zie ik Zoë staan. Ze kijkt wat schijnheilig. Waarom? Geen flauw idee, want Sarah is hier niet dus ja.

'Fijne avond nog,' zeg ik en loop het podium af.

'Goed gedaan,' zegt mam en geeft me trots een knuffel.

Pap geeft me een bro hug en haalt iets uit zijn broekzak. Hij duwt het in mijn hand. Ik kijk wat verbaasd naar de sleutels die in mijn hand liggen.

'Misschien is het dan ook tijd dat je in het packhuis gaat wonen,' grinnikt hij.

Ik geef hem blij een knuffel. Ik heb altijd al in het packhuis willen wonen. Het is mooi groot landhuis. We gingen er vaak heen, maar we hebben er nooit gewoond. Althans ik niet. Pap en mam wel natuurlijk.

'En aangezien je nu de Alpha bent heb je ook een delta en bèta nodig. Misschien hebben Riley, Thomas en Chase zin om bij je in het packhuis te komen wonen?' glimlacht mam.

Ik knik enthousiast. Dat is wel handig. Als je vrienden in dezelfde pack als jij zitten kan je zo naar elkaar toe. Waarschijnlijk zijn ze nu ook hier.

Over de duivel gesproken...

'Boe!!' hoor ik een paar stemmen tegelijk hard in mijn oor roepen.

Ik stap wat geschrokken opzij om te kijken wie er achter me staan. Drie keer raden het zijn Chase, Thomas en Riley ja... Bijna net zo voorspelbaar als gtst, maar dat is slechts een kleine bijzaak. shhttt.

'Netjes man. De Alpha weet je al waar je je eerste grote waterpark gaat maken?' grinnikt Chase.

'Oeh maak er dan ook een grote blauwe glijbaan bij met lichtjes,' ratelt Riley.

'Jongens zin om mee in het packhuis te komen wonen?' grinnik ik lachend.

'Jaaa!!!' roept Riley enthousiast.

'Echt wel,' roepen Chase en Thomas tegelijk en geven elkaar dan een high five.

'Chase ook zin om delta te worden en Thomas om Bèta te worden?' grinnikt ik er vrolijk achteraan.

Ze knikken beiden enthousiast. Riley geeft Thomas een knuffel.

'Jullie komen er denk ik wel uit he,' grinnikt mam.

Ik knik naar haar.

'We komen je spullen wel brengen maak je daar, maar geen zorgen over,' grinnikt pap.

Ik grijns lachend en geef hem een high five.

'Dan gaan wij weer naar huis doei,' zegt mam en drukt een kus op mijn wang.

Als ze weg zijn roep ik hard 'Kamers uitzoeken!!' en ren snel het packhuis in.

heey mensjes,

Sorry dat ik nu pas upload. Ik heb het een beetje druk.

Vergeet dat sterretje niet in te kleuren.

Groetjes Roos

She's mineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu