{Sarah pov.}
'Sepp, ik weet niet of ik dat wel wil,' zeg ik zachtjes tegen hem.
Zo zachtjes dat alleen hij het nog maar net kan horen. Zijn hoofd kijkt me bezorgd aan.
Hij slaat zijn armen zonder na te denken om me heen en laat zijn hoofd op de mijne rusten.
'Ik weet zeker dat je het kan. We doen dit samen,' zegt hij.
Ik glimlach zacht, maar hij neemt mijn twijfels niet direct weg.
Sepp laat me los en bukt voor me neer. Hij pakt mijn handen vast en kijkt me recht aan.
'Sarah, ik beloof je dat jij de enige bent met wie ik dit zou willen doen. Voor het geval dat Zoë nog in het spel is, het is over met haar. Ik vind jou leuk. Ik-ik ho-,' stamelt hij.
Ik vlieg in zijn armen en druk mijn lippen op de zijne.
Hij kust me meteen terug. Als Sepp zich terug trekt gaan we weer staan.'Dat heb je echt goed geregeld Sepp,' lacht opa Jesse.
Sepp glimlacht trots naar mij en slaat een arm om mijn middel.
'Alleen als jullie het er over eens zijn gaan we het regelen. Dan gaan we naar het altaar van de maangodin,' verteld opa Jesse.
Sepp kijkt mij nog een keer vragend aan.
'Ik zou dit met niemand anders willen doen,' herhaal ik glimlachend zijn woorden zonder zijn blik los te laten.
Zijn glimlacht wordt reusachtig groot en hij drukt een kus op mijn slaap.
'Dan gaan we,' glimlacht opa Jesse.
#
Na een aantal minuten zenuwachtig door het bos hebben gemoeten te lopen, zien we eindelijk het altaar.
'Zijn jullie er klaar voor?' vraagt opa Jesse.
Sepp en ik knikken beiden.
'Leg jullie linkerhand er maar op,' zegt opa Jesse.
We doen wat hij zegt. Zodra Sepp en ik het altaar tegelijk aanraken wordt alles wit. Alles licht op en een heldere en liefdevolle stem heerst over de stilte.
'Jesse, wat leuk dat u er bent. U heeft bezoek meegenomen zo te zien. Sepp Waters en Sarah Parker,' hoor ik de stem zeggen.
Ik sta overdonderd te kijken. Is dat echt de maangodin? Weet de maangodin mijn naam?
'Welkom. Ik hoordde van Scar en Lex dat jullie twee de nieuwe maangoden worden,' verteld ze.
'Sepp je moet me dan wel één belofte maken,' zegt ze.
'Natuurlijk! Ik doe alles,' zegt Sepp.
'Goed zo. Je moet alles over hebben voor de andere wolven. Je bent een soort koning en koningin voor hun, maar dat was niet mijn belofte,' begint ze te vertellen.
'Ik heb je even in de gaten gehouden en ik zag een ander meisje genaamd Zoë. Ik wil dat je trouw bent aan Sarah, jullie passen bij elkaar. Ik heb jullie gekoppeld,' zegt ze waarschuwend naar Sepp.
Mijn ogen slaan neer. Ik wil niet eens aan de gedachte moeten denken dat Sepp vreemd zou gaan.
'En ik ben blij dat u dat gedaan hebt. Ik beloof het aan u en aan Sarah,' zegt Sepp en kijkt me glimlachend aan.
'Dan is het goed. Jullie zullen de hulp krijgen van de goden als jullie in nood zijn. Dit zal nooit te lang zijn en alleen bij goede acties en bedoelingen. Gebruik je tijd met respect,' verteld ze.
'Dat zullen we doen,' zeg ik glimlachend.
'Ik ben blij om dat te horen Sarah. Sarah, je vader was een goede man. Ik heb je situatie ook bekeken. Ik ken je vader, je moeder zit fout,' hokr ik haar bemoedigend zeggen.
De tranen springen in mijn ogen. In wist het. Hij is niet slecht.
'Dan nu. Beloven jullie dat jullie toegwijdt naar alle wolven zullen zijn en alles zullen doen zodat hun leven effectief verbeterd en veilig blijft?' vraagt de maangodin.
Sepo en ik antwoorden allebei tegelijk met Ja.
'Dan hoop ik dat jullie deze belofte niet zullen breken en dan zie ik jullie als je mijn hulp nodig hebt. Je kan me altijd hier vinden. Veel succes nieuwe maangoden!' zegt ze vrolijk.
Het licht neemt af. Haar prachtige stem verwijnt. Ben ik nu evht de maangodin? Althans draag ik haar ziel nu bij mij?
Sepp glimlacht en wil zijn armen om me heen slaan. Alleen lukt hem dat niet echt. Als hij zijn hand van het altaar afhaalt zakt hij ineen en schreeuwt hij het uit van de pijn. In een reflex haal ik mijn hand er ook af, om naar hem toe te gaan, maar bij mij gebeurd precies hetzelfde.
Alles doet verschrikkelijk veel pijn en de gedachte dat mijn mate nu hetzelfde meemaakt helpt niet heel erg veel.
Heey mensjes,
Ze zijn de nieuwe maangoden!
Ze kunnen samen regeren over de wolven :).Vergeet niet dat sterretje in te kleuren. 🌟
Groetjes Roos
JE LEEST
She's mine
WerewolfDeel 4 van You're mine serie. ik raad aan eerst de andere boeken te lezen dan snap je het verhaal beter :) Welkom in het leven van Sepp Waters. Zoon van de 2 maangoden Scarlett en Lex. Er wordt veel van hem verwacht. Wat zal er gebeuren als hij zijn...