hoofdstuk 14

1.3K 80 6
                                    

 {Sepp pov.}

Eindelijk is het zaterdag. Er is zoveel gebeurt deze week. Ik bedoel maar. Ik heb gewoon mijn mate ontmoet. Ik heb mijn fucking mate ontmoet.

En ik houd het geheim.

Ja ja ik weet het. Jullie vinden het slecht dat ik het geheim voor iedereen houd, maar persoonlijk heb ik gewoon niet zoveel zin in al die drama nadat ik het verteld heb, snap je?

Ik trek mijn blauwe jas over mijn zwarte shirt heen en trek als laatste mijn witte nikes aan. Vandaag is het feest van Jayden. Ik heb er echt zin in. Gewoon even alles kunnen vergeten.

Ik hoor getoeter van beneden komen.
Dat zal Chase wel zijn. Ik stop mijn telefoon nog snel in mijn kontzak en spring zowat over de trap naar beneden toe.

'Doei mam,' zeg ik snel en wil langs haar af rennen.

'Ho ho. Je vergeet wat,' zegt ze en tikt twee keer op haar wang.

Ik zucht en druk er een vlugge kus op.
Ik zie pap lachend staan kijken.

Ik loop langs hem af.

'Veel plezier jongen,' lacht hij.

'Komt wel goed,' grinnik ik en storm langs hem af naar buiten.

Ik stap de auto in.

'Eey,' zeg ik lachend.

'Heey Sepp,' hoor ik van verschillende kanten terug komen.

Chase geeft gas en we rijden weg.

Riley stoot me aan.

'Als je geluk hebt is je mate dadelijk oo het feest,' zegt ze grijnzend.

Oh ze moest is weten.

'Nou dat geluk heb ik denk ik niet. Karma is een bitch he,' grinnik ik.

Ze schud lachend haar hoofd en kijkt weer voor zich uit.

Phew dat is ook weer voorbij. Alleen al als het over Sarah gaat, wordt mijn wolf al weer helemaal enthousiast van binnen. Ik ook trouwens...

#

We komen aan bij Jayden zijn huis en voor degene die zich afvragen wie the fuck Jayden is: Jayden is een vriend van is. Geen beste vriend ofzo, maar gewoon een vriend. Ik

Ik stap uit de auto. Ik kijk naar het huis. Het is een grote witte villa. Ja villa, Jayden woont ook in een packhuis, want je raadt het waarschijnlijk al wel. Jayden is zelf ook een Alpha. Ik adem een keer door mijn neus in en uit. De geur van drank en zweet dringt mijn neus binnen. Ik haal mijn neus nog eens op. Nog een andere heel sterke geur dringt mijn neus in. De geur van Sarah.

Kut. Iedereen is hier. Als ik haar zie ga ik me niet meer in kunnen houden. Hoe ga ik dit nou dan ook weer oplossen?

Riley pakt lachend mijn arm beet en trekt me mee naar binnen toe. Met iedereen achter ons aan. De deur vliegt open. Jayden verschijnt in de deuropening.

'Sepp!' zegt hij lachend.

Hij geeft me een bro-hug.

'Heey Jayden,' lach ik terug.

Hij laat ons binnen. De rest loopt net zoals ik ook de gang in.

'Boven zijn slaapkamers. In de keuken staat drinken en de muziek is in de woonkamer. Enjoy yourselfs,' grinnikt hij en slaat nog een keer op mijn schouder.

'Nou zullen we?' vraagt Chase grinnikend.

'Zeker weten,' zegt Riley lachend en rent bijna voor ons uit naar binnen toe.

Thomas kijkt mij lachend en hoofdschuddend tegelijk aan.

Hij en Chase lopen ook naar binnen. Ik sta als enigste nog in de gang. Ik neem een keer diep adem en loop dan ook naar binnen toe.

Ik ga meteen naar de keuken toe. Ik heb best dorst. Ik pak een pilsje uit de krat en maak hem open. Ik neem er een gulze slok van. Ik kijk naar de woonkamer. Iedereen is aan het dansen. Iedereen is blij. Op één iemand na. Één iemand hoor ik huilen. Buiten. Het is een meisje. Niet zomaar een meisje. Het is mijn meisje.

Ik loop snel naar buiten toe. Zoë houdt Sarah tegen de muur aan geduwd. Ze is haar af aan het snauwen. Ik loop op ze af. Ik trek Zoë met een ruk van haar af.

'Heey babe,' zegt ze flirtend tegen mij en slaat haar armen om mijn nek.

Ik duw haar van me af en ze valt op de grond. Ik kijk Sarah aan. Ik scan haar snel of ze wel oké is. Ik kan niks vinden op tranen na dan.

Zoë krabbelt overeind.

'Oprotten,' grom ik laag naar haar.

Ze slikt en vlucht snel weg.
Ik hoor Sarah weer snikken. Ik sla snel mijn armen om haar middel en trek haar tegen me aan. Ze legt haar hoofd op mijn schouder en huilt zacht verder. Ik wrijf met mijn linkerhand over haar rug en maak geruststellende geluidjes.

Ik pak haar kin vast.

'Je hoeft niet bang te zijn. Ik ben bij je,' fluister ik.

Ze kijkt me recht aan.
Ze komt langzaam dichterbij. Ik geloof mijn ogen niet. Ze drukt haar lippen zachtjes op de mijne.

Ik kus haar voorzichtig terug.
De vlinders vliegen door mijn buik heen. Het vuurwerk ontploft in de lucht. De tintelingen vliegen over mijn lichaam heen op alle plekken waar ze me raakt. Dit voelt zo verschrikkelijk goed. Waarom maak ik mezelf dan wijs dat dit, tussen ons twee echt niet kan?

Ik leg mijn handen op haar wangen en zij haar handen in mijn haar. Ze trekt er zachtjes aan en een kleine kreun kan ik niet onderdrukken. Ze trekt zich terug en glimlacht naar me.

'Waar had ik die aan te danken?' glimlach ik terug.

'Gewoon. Je hield je aan je belofte,' glimlacht ze dit keer weer terug naar mij.

'I love you,' mompel ik zacht.

'I love you too, mate,' zegt Sarah.

Ik druk een kus op haar voorhoofd.
Ik kijk om me heen. Links van me is niemand. Rechts zie ik iemand staan die ik daar liever niet had gehad.

Iemand die ons met open mond aan staat te kijken.

'Je hebt je mate ontmoet?!' roept Riley.

Heyy mensjes,
Sorry voor de late update.
Sarah en Sepp❤

Vergeet dat sterretje niet in te kleuren.🌟

Groetjes Roos

She's mineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu