{Sepp pov.}
'Hij is dood,' grom ik laag.
Sarah lijkt van mijn toon te schrikken, maar het enigste waar ik nu mee zit is Carter. Die vieze vuile maloot met met zijn tengels van mijn, ja je hoort het goed, van mijn meisje afblijven!
Ik versterk mijn grip rondom Sarah onbewust.
'Heb je hem vermoord?' hoor ik Sarah haar lieve zachte stem naast me bang fluisteren.
'Ja,' antwoord ik kortaf.
Sarah probeert zich los te krijgen uit mijn greep.
'Ik wil hier weg, ik wil niet bij een moordenaar in bed liggen. Arghhh wat ben ik aan het doen,' strest ze hem helemaal.
Ik druk een kus in haar nek.
Langzaam naar boven toe. Ze ontspant zich meteen.Op een plek glipt er een kreun uit haar mond. Ahh found your weet spot, love.
'Sepp,' mompelt ze zacht.
'Hmmm,' reageer ik en vervolg mijn spoor van kusjes.
'Niet stoppen,' zucht ze.
Mijn wolf gaat door het dolle heen bij dat ene zinnetje.
Ik draai haar in een beweging om, zodat ik boven op haar kom te liggen.
Ze kijkt me met goud flikkerende ogen aan.Ik kom langzaam dichterbij. Ik sluit mijn ogen en druk mijn lippen op die van haar. Ze zoent me voorzichtig terug. Ik ga met mijn tong over haar onderlip heen. Ze schrikt een beetje en doet haar mond automatisch een stukje verder open.
Ik trek me een stukje terug uit onze zoen. Ik haal een plukje haar weg uit haar nek. Ik breng mijn lippen naar haar nek.
Als ik weer een kus op de plek druk waar ze zachtjes kreunt begin ik automatisch te grijnzen. Ik druk er nog een kus op.
'Sepp!' roept ze lachend en probeert me een klein stukje weg te duwen. Zonder enig nut. Mijn wolf is gek ana het worden ondertussen. Dan okk echt gestoord zeg maar. Ik voel mijn tanden wat groeien.
Dan spookt dé vraag rond in mijn hoofd.
'Sarah?' vraag ik.
Ze kijkt me aan en knikt.
'Zou ik je mogen markeren?' vraag ik zachtjes.
'Euhmmm,' mompelt ze wat overvallen.
Ik sluit even mijn ogen. Ik moet mijn wolf onder bedwang weten te houden. Ze gaat toch wel nee zeggen.
'Vooruit dan,' zucht ze.
Mijn ogen schieten als het ware terug naar de hare.
'Zeker?' vraag ik enthousiast.
Ze glimlacht en knikt.
Ik druk weer een spoor van kusjes op haar nek tot ik het goede plekje gevonden heb.
Ik kijk haar nog een keer vragend aan.
Sarah glimlacht en knikt. Ze gaat een keer met haar handen door mijn haar heen. Ik glimlach terug. Mijn tanden groeien weer.Ik druk nog een kus op de plek en zet dan mijn tanden in haar huid.
Ze schreeuwt het uit van de pijn. Hoort dat? Waarschijnlijk wel. Bij mij zou het ook pijn doen als iemand me zou bijten. Ze zet haar handen stevig in mijn rug. Het doet me pijn te zien dat ik haar zoveel pijn gedaan heb. Nu al...
Langzaam wordt haar geschreeuw minder. Als ze stil is haal ik mijn tanden weer uit haar huid.
Ik kijk haar weer aan. Haar wangen zitten onder de tranen, maar ze ziet er al wat ontspannender uit. Als je dat zo zegt. Ik haal het bloed van de mark weg.
Ik kijk Sarah weer recht aan.
Ik glimlach naar haar en breng mijn handen naar haar wangen.
Ik veeg met mijn duimen haar tranen weg en druk een kus op haar lippen.Ze glimlacht scheef naar me terug.
'Sepp Waters!' roept pap.
Er gaat een vervelende rilling door me heen en ik krimp een stukje in een.
Als je ouders je bij je hele naam noemen weet je dat je in de problemen zit. Dus oh oh.
'Ga nu van Sarah af,' beveelt hij me.
Ik ga snel weer op de stoel naast haar zitten.
'Sarah gaat het?' vraagt hij.
Sarah knikt zonder haar blik naar mij los te laten.
'Sepp heb je haar gemarkeerd?!' gromt pap.
'Jij. Urhggg het is dat je mijn zoon bent. Nu moeten jullie het matingsprocess binnen een paar dagen voltooien,' gromt pap en kijkt me kwaad aan.
Ik krimp ineen en kijk naar Sarah.
Ze glimlacht bang, maar bemoedigend tegelijkertijd.'Dat weet ik,' zeg ik zacht.
'Oke,' zegt pap droogjes en loopt de kamer weer uit.
'Dankje,' glimlach ik naar Sarah.
'Geen probleem,' mompelt ze.
Haar ogen vallen voor een paar seconde dicht en dan springen ze weer open.
'Ben je moe? Je kan hier wel even slapen hoor. Ik kan wel weggaan,' sugerreer ik haar.
Ze knikt moe en sluit haar ogen weer.
Ij ga staan en buig voorover. Mijn lippen raken haar voorhoofd.
'Slaap lekker my love,' fluister ik zacht.
Sarah glimlacht nog een keer voor ik weer rechtop ga staan oo weg te lopen. Ik looo naar de deur toe.
Als ik bij de deur ben kijk ik nog een keer over mijn schouder naar Sarah.
Ze slaapt zo kalm. Zo rustig. Alsof alle onrust op de wereld veranderd is in vrede. Ze is gewoon in een woord perfect.
Heey mensjes,
Ahwwww ben ik de enige die Sepp en Sarah schattig vind?Vergeet dat sterretje niet in te kleuren.🌟
Groetjes Roos
JE LEEST
She's mine
WerewolfDeel 4 van You're mine serie. ik raad aan eerst de andere boeken te lezen dan snap je het verhaal beter :) Welkom in het leven van Sepp Waters. Zoon van de 2 maangoden Scarlett en Lex. Er wordt veel van hem verwacht. Wat zal er gebeuren als hij zijn...