{Sepp pov.}
Ik word wakker van de zon die door het raam naar binnen schijnt en zo in mijn oog beland. Ik kijk een keer om me heen. Ohja ik ben bij Zoë. Ze ligt op haar zij te slapen. Ik schud haar een beetje door elkaar heen.
'Zoë we moeten opstaan, helaas'mompel ik. Ze gromt wat en nestelt zich nog wat verder onder de dekens in. Ik heb zo'n koppijn van gisteravond. Ik had niet zoveel moeten drinken... Ik weet ook niet zoveel meer van gisteravond. Ondanks dat ik me niet veel kan herinneren heb ik wel een rare droom van me onthouden. Ik weet er niet veel meer van, maar het ging over een meisje dat mijn hulp nodig had. Geen idee waarom ik dat droomde.
Ik kruip overeind en stap het bed uit. Ik trek mijn broek aan en mijn shirt en blousje volgen al snel. Ik stap in mijn schoenen en buk voor Zoë. Ik druk een kus op haar wang. 'Heey wakker worden' mompel ik. Ze knippert even met haar ogen maar doet ze dan weer dicht. Oke, ja dit gaat zo niet werken.
Ik sla de dekens van haar af, waardoor een protesterend geluidje uit haar mond komt. Ik til haar in een keer over mijn schouder. 'Sepp!' Roept ze zodra ze ziet dat ik richting de badkamer loop. 'Zet me neer!' Roept ze weer en begint me op mijn rug te slaan. Ik grinnik en loop verder. Ik zet de douche aan. 'Sepp zet me neer!' Roept ze weer.
'Zoals u wenst mevrouw' lach ik en zet haar snel onder de douche neer en doe het deurtje deur. Ze gilt het uit, want ik heb de kraan misschien niet heel koud aangezet... Nee hoor dat was ik niet maar mijn tweelingbroer Seppobias. Ze wordt zeiknat en ik, ik lig aan de andere kant dubbel van het lachen, terwijl ik het deurtje blokkeer.
Oke als ik nu de deur open maak moet ik heel hard gaan rennen, grinnik ik in mezelf. Zoë staat hopeloos op de deur te slaan en probeert het water te ontwijken. 3..2..1.. Rennen voor je leven!!
Ik laat de deur los en vlucht de badkamer uit. Ik ren haar kamer uit de gang op. 'Sepp!' Gilt ze hard door heel het huis heen. Ik ren lachend door. Onderweg naar beneden kom ik haar moeder tegen.
'Goedemorgen mevrouw' grinnik ik lachend. Die kop ik had er echt een foto van moeten maken. Hahaha. Het is ook wat de vriend van je dochter rent keihard van der weg. Maarja ik blijf toch net iets liever leven sorry Zoë :)
Ik ren de voortuin in en vlucht mijn auto in. Ik gooi de deur met een harde klap dicht. Op dat moment vliegt de voordeur ook open. Zoë staat kwaad en doorweekt in de deuropening. 'Zie je zo op school babe' grinnik ik uit het open raampje en zwaai naar der. Op het moment dat ze naar de auto wil stormen trap ik snel het gaspedaal in. Ik kijk in de achteruit kijkspiegel en zie Zoë nog een klein stukje achter de auto aanrennen. Ik krijg een scheve grijns op mijn gezicht. Kijk mensen zo krijg je nou letterlijk de meiden achter je aan.
'Yoo mensen' roep ik vrolijk als ik bij de rest op het schoolplein ga staan.
'Heey' hoor ik van alle kanten komen.
'Wat hebben we dalijk het eerste uur?' vraagt Riley.
'Wiskunde' antwoordt Chase.
'Verpest mijn humeur nou niet' zucht ik en grinnik toch nog zacht er achter aan.
'Jouw humeur verpesten. Dat is gewoon vrijwel onmogelijk' lacht Thomas.
'Daar heb je zeker gelijk in' lach ik.
'Sepp wat is het antwoord op vraag 22a' vraagt de docent. Hij zet zijn oude nerd brilletje met letterlijk maar een poot op zijn kale stoffige hoofd. Hij kijkt me vragend aan met zo'n kop van jij weet het niet hè, maar ik lekker wel ha! Ik kijk naar het bord en snel in mijn boek. Alles is letterlijk chinees voor me. Serieus hebben ze die tekeningetjes vervangen voor dit ofzo?
'Nope'geef ik heel droog antwoord.
'En ook niet met behulp van de balansmethode' geeft hij heel kortaf antwoord. Gaan we het zo spelen?
'Nee, ik heb toch geen weegschaal' zeg ik heel serieus terug. De meeste uit de klas liggen helemaal dubbel van het lachen. Zijn kop is compleet rood geworden. Die is kwaad oehhhh...
'Weet iemand anders het antwoord wel?' Sist hij terwijl hij de rook die uit zijn oren komt weg probeert te wapperen met een schrift.
'Ja, meneer u moet de 2x naar de linkerkant verplaatsen en dan delen door 6' geeft een heel netjes meisje antwoord. Ik ken der niet maar ze is heel stuud. Ze zit altijd voorraan en weet altijd het antwoord op alles. Ik niet ik vind het gewoon leuk om de grootste onzin op sommige momenten uit te kramen. Maar ja dat is toch ook zo?
Heyy mensjes,
Wie is er nog meer zo goed in wiskunde als ik? Ik heb laatst een super goede wiskundige vergelijking opgelost gek genoeg.
Wil je hem weten?Ik+wiskunde=onmogelijk
Vergeet niet het sterretje in te kleuren 🌟
Groetjes Roos
JE LEEST
She's mine
WerewolfDeel 4 van You're mine serie. ik raad aan eerst de andere boeken te lezen dan snap je het verhaal beter :) Welkom in het leven van Sepp Waters. Zoon van de 2 maangoden Scarlett en Lex. Er wordt veel van hem verwacht. Wat zal er gebeuren als hij zijn...