{Sarah pov.}
We zijn met al mijn spullen aan bij mijn nieuwe pack, mijn nieuwe huis.
Een plek met alleen maar weerwolven. Er is niemand die me hier raar aan zal kijken als ik ze vertel dat ik een weerwolf ben. Waarsschijnlijk wel als ik ze vertel dat Sepp mijn mate is.
Ik kijk naar mezelf in de spiegel. Ik bedoel maar. Je hebt zeg maar Sepp, de jongen die letterlijk elk meisje wil en je hebt mij...
Tja veel meer kan ik er ook niet van maken.
Ik heb lang niet het perfecte lichaam en-
Ratel ik in mezelf, totdat Sepp mijn gedachtes afkapt.
Hij komt achter me staan en kijkt mij aan in de spiegel. Hij glimlacht lief naar me. Ik probeer terug te glimlachen, maar het lukt niet echt.
Alsof Sepp mijn gedachtes kan lezen.
'Is er iets?' vraagt hij bezorgd.
'Ik was. Euhmm ja,' ik weet niet echt een goed excuus.
'Sarah. What's wrong?' vraagt hij.
Hij draait me om en kijkt me recht aan. Zijn ogen boren als het waren door me heen.
'Niks,' weet ik er maar snel van te maken.
Sepp haalt zijn schouders omhoog.
'Okee. Eurghhh... Kijk jij bent gewoon badboy material zeg maar en dan heb je mij. Hoezo ben ik jouw mate?' zeg ik.
Sepp krijgt spontaan een glimlach op zijn gezicht.
'Sarah thanks voor het compliment, maar echt. Je bent het mooiste meisje dat ik ooít gezien heb. Ik kan urenlang verdrinken in je ogen, ik moet mijn best doen van je af te blijven en jij vraagt je af of je goed genoeg voor me bent,' grinnikt hij.
Ik voel mijn wange zachtjes roze kleuren en kijk naar de grond.
Sepp legt zijn handen op mijn heupen en draait me naar zich toe.
Twee vingers onder mijn kin laten me hem weer aankijken.Ik kijk recht in zijn ogen. Er is zoveel in te zien. Vrijheid, geluk, dominatie, lust en liefde die alleen voor mij bestemd is, maar zo kan je nog wel even doorgaan.
Sepp draait zijn hoofd een beetje.
'Gaat het weer?' vraagt hij.
Ik glimlach voorzichtig naar hem en knik. Sepp tilt me op en draait me lachend een rondje.
Er wordt op de deur van de kamer geklopt en Sepp zet me neer.
'Binnen,' zegt Sepp.
Thomas komt de kamer binnen gelopen.
'Sepp, alpha Jesse is er,' vertelt hij.
Sepp zijn ogen lijken op te lichten. Niet van woede, nee deze keer van blijdschap.
'Kom ik stel je aan hem voor,' zegt Sepp blij tegen mij.
Hij pakt mijn hand en trekt me langs Thomas af naar beneden.
Hij trekt me zo hard mee dat ik bijna over mijn eigen voeten struikel, maar ik haal het zonder schrammen naar de woonkamer.
In de woonkamer staat een oudere man.
'Opa!' roept Sepp enthousiast.
Ahh dat verklaart best wel veel.
'Sepp daar ben je,' glimlacht de man.
Sepp vliegt hem in zijn armen. De oude man valt door Sepp zijn energie net niet om.
'Sepp voorzichtig,' grinnik ik.
Sepp draait zijn hoofd met de grootste lach ooit naar me om.
'Opa ik moet je aan iemand speciaals voorstellen,' zegt hij zonder zijn blik van de mijne los te laten.
Mijn wangen kleuren er weer roze van. Wat doet die jongen toch met me?
Sepp pakt mijn hand en laat me naar zijn opa lopen.
'Hallo jongedame,' zegt hij net zo vrolijk als Sepp.
Zijn stem heeft wat weg van die van Sepp. De stemmen klinken beiden even dominant.
Niet dat dat een erg ding is.
'Hallo, ik ben Sarah,' begin ik.
Voor ik mijn verhaal verder kan afmaken is Sepp me al voor.
'Ze is mijn mate opa,' zegt Sepp trots.
'Die heb je goed uitgezocht Sepp,' zegt hij vrolijk.
'Ik ben Jesse. Mijn vrouw Skylar en ik zijn de opa en oma van Sepp,' stelt hij zich nu voor.
'Leuk dat u er bent!' glimlach ik.
Ik voel Sepp zijn hand rusten op mijn onderrug.
Ik werp hem een snelle glimlach. Hij drukt een kus op mijn slaap.
'Sepp ik had al zo'n vermoede dat je je mate gevonden had. Je ouders zijn even de stad uit en hebben me gevraagd het aan je door te geven. Het is tijd dat je de rechtvaardige maangod wordt,' zegt Jesse.
Sepp zijn ogen worden groot.
Jesse keert zich tot mij.
'En jij de nieuwe rechtvaardige Maangodin,' glimlacht hij en knikt eerbiedig naar me.
Wacht wat heb ik zojuist gemist?!!
Heey mensjes,
Spannend!
Sepp en Sarah worden de maangoden!!!Vergeet dat sterretje niet in te kleuren?
Groetjes Roos
Ps. Zouden jullie een Q&A met de personages van dit boek willen?
JE LEEST
She's mine
WerewolfDeel 4 van You're mine serie. ik raad aan eerst de andere boeken te lezen dan snap je het verhaal beter :) Welkom in het leven van Sepp Waters. Zoon van de 2 maangoden Scarlett en Lex. Er wordt veel van hem verwacht. Wat zal er gebeuren als hij zijn...