{Sepp pov.}
Na een uur uitleg zegt de leraar eindelijk 'Ga nu maar opdracht 20 tot en met 30 maken. Dat is ook het huiswerk'. Dat wordt muziek luisteren en naar mijn papier staren terwijl ik wat zit te tekenen!
Ik pak mijn oortjes uit mijn broekzak en mijn telefoon uit mijn rugzak. Ik stop mijn oortjes in mijn telefoon en meteen heb ik 30 paar ogen op me gericht. De leraar komt naar mij toelopen. 'En wat denk jij dat je aan het doen bent Sepp?' vraagt hij.
'Muziek aanzetten dat zie je toch' mompel ik bijdehand.
'Geen oortjes tot dat ik het zeg' blaft hij in mijn oor. Auhww moet dat nou ik zat helemaal niet te wachten op een gehoorbeschadiging. Ik zucht diep en rol met mijn ogen. Ik ga een keer met mijn hand door mijn haar en leg mijn telefoon weer neer.
'Weg dat ding'bromt hij weer en loopt weg. Waarom hebben leraren zo'n grote haat tegen telefoons?
'Chase ga je ook mee naar dat feest van Jayden zaterdag?' roep ik lachend naar hem.
'Ja ga mee dat wordt leuk' roept Riley me achterna.
'Goed dan, omdat jullie het zo lief vragen' lacht hij. Riley en ik geven elkaar lachend een high five. Nou dan is dat ook weer geregeld.
De deuren van de aula vliegen open. Zoë komt naar binnen lopen. Ze heeft haar zeiknatte kleren nog aan. Haar haar zit nog compleet in de war en haar gezicht staat op onweer. Serieus is ze nog zo te laat en ze heeft niet eens de tijd genomen om zich om te kleden?
'Wat is er met haar gebeurt?' Fluistert Thomas lachend naar me en stoot een keer tegen mijn bovenarm aan.
'Dat mijn vrienden dat is mijn werk'grinnik. Ik sta op en loop naar Zoë.
'Heey babe' zeg ik lachend. Haar gezicht lijkt nog kwader te gaan staan. Hoe is dat mogelijk? Ze snauwt een keer naar me en loopt langs me af. Ik grijp haar terug bij haar arm.
'Zoë' zucht ik.
'Eerst zet je me meteen als ik wakker wordt onder de douche. Daarna rijd je zonder mij aan. Mam en pap waren weg mijn fiets is kapot en ik heb geen auto. Ik ga echt niet met de bus. Dankzij jou heb ik moeten lopen!' Schreeuwt ze naar me. Misschien een beetje een ongepast moment, maar ik moet echt heel erg moeite doen om mijn lach in te kunnen houden.
Zoë zucht luid en geïrriteerd terwijl er bij mij een zachte lach uit mijn mond ontsnapt. Ze stormt langs me af naar de wc's. Ik schiet meteen in de lach. Ik draai me lachend om naar mijn vrienden. Die liggen ook helemaal dubbel van het lachen.
'Haha eindelijk hij snapt het' lacht Chase. Ik loop weer terug naar de tafel en plof weer op mijn stoel neer. Thomas klopt twee keer lachend op mijn schouder, Chase klapt lachend en Riley schudt lachend haar hoofd. Ik leg nog steeds lachend mijn handen achter mijn hoofd. Ik leun wat naar achter. Dat hebben we ook weer mooi gefixt, grinnik ik bij mezelf.
Riley en ik zijn in de stad. En ga nu niet zeggen dat jongens en meiden geen vrienden kunnen zijn, want we zijn geen mickey mouse en minnie mouse, want die twee kunnen dat niet. Riley is een goede vriendin van me meer ook niet. Ik trap met mijn handen in mijn zakken een steentje over de stoep heen.
'Dus heb je je mate al gevonden?' vraagt Riley uit het niets.
'Nope nog niet' mompel ik aan. Ik kijk der even aan en maak een soort rare fronsenende beweging met mijn lippen en trek mijn wenkbrauwen op.
'Ik hoopte dat je ja ging zeggen' lacht ze.
'Dat weet ik' lach ik terug.
'Waarom heb je eigenlijk nog steeds met Zoë?' vraagt ze weer.
'Ik geloof gewoon niet dat ik mijn mate zal vinden. Zoveel mensen vinden hem of haar niet. Ik wil gewoon later een luna voor mijn pack hebben' leg ik uit en trap het steentje nog wat verder.
'Maar waarom Zoë?' vraagt ze.
'Eey Riley niet zoveel filosofische vragen stellen' grinnik ik.
'Ja baas' lacht ze. Ze salueert en macheert verder de starbucks in. Ik loop haar lachend achteraan naar binnen.
'Doe mij maar een frappechino caramel' glimlacht Riley naar de vrouw achter de balie.
'Hoe heet je?' vraagt de vrouw.
'Riley' antwoordt ze, maar ik ben benieuwd of ze onze namen goed gaan schrijven want dat doen ze toch altijd fout.
'Ik betaal haar drankje dadelijk wel samen met de mijne' zeg ik snel tegen de cassière.
'Oke jij trakteert'grinnikt Riley en loopt door naar het stukje van de balie waar je je drinken kan halen.
Eigenlijk houd ik helemaal niet van koffie dus heb ik een warme chocolademelk besteld. Wel met slagroom he. Dat hoort er nou gewoon nou eenmaal bij. Mijn naam hebben ze alleen wel weer eens fout geschreven hoor. Sepp is met een dubbel p voor de mensen die dat nog niet wisten niet met slechts één p.
Heey mensjes,
Yammie yammie yammie starbucks❤. Wat vonden jullie van Sepp zijn actie bij Zoë?Vergeet dat sterretje njet in te kleuren🌟
Groetjes Roos
JE LEEST
She's mine
WerewolfDeel 4 van You're mine serie. ik raad aan eerst de andere boeken te lezen dan snap je het verhaal beter :) Welkom in het leven van Sepp Waters. Zoon van de 2 maangoden Scarlett en Lex. Er wordt veel van hem verwacht. Wat zal er gebeuren als hij zijn...