hoofdstuk 17

1.3K 76 11
                                    

{Sarah pov.}

'Goedemorgen,' mompel ik.

Ik draai me in Sepp zijn armen om. Hij ligt nog vredig te slapen. Ik glimlach bij het aanzicht. Ik buig wat naar voren om een kus op zijn wang te drukken. Zodra mijn lippen zijn huid raken begint alles te tintelen. Ik word meteen helemaal warm van binnen. Gelukkig werd hij niet wakker anders zouden mijn wangen waarsschijn ook een hele warme kleur krijgen.

Ik sla Sepp zijn arm voorzichtig van me af en ga rechtop zitten. Ik ga een keer met mijn handen door mijn haar, als ik zijn stem hoor.

'Heey,' zegt Sepp met een zware ochtendstem.

'Heey,' glimlach ik terug, terwijl ik me een beetje omdraai zodat ik hem aan kan kijken.

Hij legt zijn handen op mijn heupen en probeert me zachtjes terug naar zich toe te trekken. Hij komt wat overeind, wat hem niet lukt, want dat doet nog te veel pijn. Ik duw hem zachtjes terug in bed. Ik druk een vluchtige en zachte kus op zijn lippen. Sepp kijkt me verbaasd aan.

Ik glimlach en sta dit keer wel écht op, zoals gepland was.

'Ik ga even naar de wc,' zeg ik.

Sepp knikt en draait zich nog een keer om.

Ik loop naar een deur bij hem in de kamer. Het zal de badkamer wel zijn. Waarom zou je anders twee deuren in je slaapkamer hebben?

#

Als ik terug kom van de wc ligt Sepp niet in zijn bed. Nee meneer eigenwijs is eruit geklommen.

'Ik laat jou dus geen dag alleen met die andere. Dat vertrouw ik niet,' grijnst hij wat, maar je kan zidn dat het pijn doet.

'Gek, blijf in je bed liggen,' zeg ik.

Ik loop naar hem toe. Ik laat mijn hand over een blauwe plek over zijn arm heen glijden. Hij bijt een beetje op zijn tanden, maar de tintelingen verzachten de pijn denk ik. Mijn kleine dunne armen sla ik om zijn gespierde middel heen. Hij schrikt een beetje, maar slaat zijn armen als snel ook om mij heen. Hij drukt ern kus op mijn haar en laat zijn kin vervokgens rusten op mijn hoofd.

Klik

Sepp en mijn blikken schieten naar de deur. Riley en Thomas staan in de deuropening met een telefoon in hun handen.

'Sorry Sarah, maar als de grote wolf een keer schattig aan het doen is? Daar moeten we gewoon een foto van hebben,' lacht Riley.

Sepp begint meteen te grommen, waardoor Riley en Thomas wat achteruit deinzen. Sepp zijn spieren zijn meteen aangespannen. Wat vindt hij zo erg aan een foto?

Ik ga op mijn tenen staan en druk een kus op zijn wang. Zijn blik schiet mijn kant weer in.

Ik glimlach naar hem. Hij brengt zijn hand naar mijn hoofd en veegt een verdwaalt plukje haar weg uit mijn gezicht. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd.

'Ahww ik ga nog een foto maken,' hoor ik Riley mompelen.

'Laat dat,' gromt Sepp.

'Nu uitrusten dan kan je misschien snel weer normaal lopen,' grinnik ik.

Ik probeer hem terug naar zijn bed te duwen, wat me niet echt lukt aangezien hij veel sterker is.

'Ga nou gewoon liggen,' grinnik ik.

'Omdat je het zo lief vraagt,'zegt hij.

'Geen probleem,' glimlach ik.

Hij lacht zacht en loopt terug naar zijn bed en gaat met wat moeite weer liggen.

'Ik laat je wel even met rust,' glimlach ik.

Hij zucht licht geïrriteerd.

'Sarah kom maar mee,' lacht Thomas die ook bij de deur staat te wachten.

Riley is al weg gelopen.

Nadat Thomas dat zei begint Sepp meteen te grommen. Thomas houdt verdedigend zijn handen de lucht in.

Sepp laat zijn blik niet van Thomas afgaan. Hij kijkt het dreigend aan. Ik loop naar hem toe en druk een korte kus op zijn lippen.

'Er gebeurt niks, beloofd. Jij bent veel leuker,' mompel ik.

Voor ik het weet heeft hij me vast gepakt bij mijn heupen en me op hem neer gezet.

'Dat wou ik even horen,' mompelt Sepp terug.

Hij plakt zijn lippen weer terug oo de mijne. Ik zoen hem terug, maar net als Sepp de zoen dieper wou maken begint Thomas ongemakkelijk te kuchen.

Sepp gromt weer. Dit keer niet uit jalozie, maar omdat hij ons onderbrak.

Thomas deinst een stap terug uit.

Ik grinnik en druk een kus op Sepp zijn wang. Ik klim van het bed af en loop naar de deur.

'Weltrusten Sepp,' glimlach ik.

Thomas doet de deur achter ons dicht en komt naast me lopen. We lopen samen naar beneden toe. Ik ben zo blij dat ik iedereen heb leren kennen. Anders zat ik nu nog steeds vast aan Zoë en Carter.

Er gaat meteen een rilling door me heen. Ik kan je één ding vertellen. Het is geen fijne rilling.

'Gaat het?' vraagt Thomasn, waardoor ik in een keer opschrik uit mijn gedachtes.

'Ow oops ja sorry,' lach ik het snel weg.

Thomas schudt even lachend zijn hoofd.

'Als er iets is zeg het maar. Dat zeg ik niet alleen, omdat als ik het niet zo doen, Sepp me zou vermoorden,' lacht Thomas.

'Komt goed,' lach ik terug.

Heyy mensjes,
Sepp is jaloersss.❤

Vergeet dat sterretje niet in te kleuren. 🌟

Groetjes Roos

She's mineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu