{Sepp pov.}
Sarah krimpt wat ineen en drukt zich dichter tegen mij aan. Riley komt vrolijk naar ons toerennen.
'Sepp waarom zei je niks tegen mij!' roept ze en slaat me op mijn arm.
Ach ja het is eigenlijk meer een zacht tikje. Sarah gromt zachtjes. Ze schrikt er zelf van en slaat wat geschrokken haar handen voor haar mond. Ik grinnik en trek haar wat dichter naar me toe.
'Oops sorry. Ik snap het al. Hij is helemaal van jou hoor,' grinnikt Riley.
Sarah glimlacht voorzichtig.
'Ze doet je geen pijn, beloofd,' fluister ik in Sarah haar oor.
Sarah knikt naar mij.
'Laten we even overnieuw beginnen. Heey, ik ben Riley,' zegt ze en steekt haar hand uit naar Sarah.
Ik laat Sarah los zodat ze haar hand kan anapakken.
'Heey ik ben Sarah,' zegt ze zachtjes.
'Nou Sarah. Je bent nu al veel leuker als die bitch van een Zoë. Als deze kneus hier ooit irritant is moet je het maar tegen mij zeggen. Ik zal een wraakplan met je bedenken,' grinnikt Sarah.
Sarah grinnikt terug en kijkt mij aan. Ik hou mijn handen verdedigend in de lucht.
'Oehh nu moet ik wel opletten hoor,' grinnik ik.
'Sarah kom je maandag met de pauze bij ons zitten?' vraagt Riley.
'Je bent altijd welkom,' glimlach ik.
'Ja dat lijkt me leuk,' zegt ze al veel vrolijker als net.
Ik sla mijn arm om Sarah haar middel en druk een kus op haar slaap. Ze schrikt eerst een beetje, maar ontspant zich dan wel weer. Ze kijkt me glimlachend aan.
'Jullie zijn echt leuk samen. Hoe kan het dat ik jou nog nooit gezien heb?' vraagt Riley aan Sarah.
'Ik ben nieuw hier,' glimlacht Sarah en houdt haar handen in de lucht.
'Waarschijnlijk is dat de reden ja. En ohja alvast ons groepje bestaat uit: Sepp of course,' grinnikt Riley.
Sarah grinnikt en ik rol mijn ogen.
'En uit Thomas. Dat is mijn mate dus Sepp is helemaal van jouw en dan hebben we mij nog en Chase. Chase is tot nu toe single all the way,' maakt Riley grinnikend haar zin af.
'En dan nu ook jij nog,' verteld ze er ook nog bij en kijkt Sarah aan.
Ik knik en glimlach. Waar heb ik een mate als Sarah in godsnaam aan verdiend?
#
Sarah heeft haar armen om mijn nek geslagen. Ze heeft haar hoofd op mijn borstkast laten leunen. Chase staat ook met een meisje te dansen en Thomas en Riley staan in dezelfde houding naast ons.
Sarah heeft de rest ookal ontmoet. Iedereen mag haar en volgensmij vindt Sarah ook iedereen aardig.
Ik druk tevreden een kus op haar haar. Sarah kijkt op en drukt haar lippen zachtjes op de mijne. Ik glimlach in onze kus en laat onze voorhoofden tegen elkaar aansteunen.'Heey Sepp,' hoor ik achter me.
Ik voel een hand op mijn schouder. Ik kijk om. Jaden staat naast me.
'Heey,' lach ik en geef hem een brohug.
Sarah kijkt hem wat bang aan.
'Sepp ga je me nog voorstellen aan deze mooie jongedame,' zegt hij flirterig meer tegen Sarah dan dat ie tegen mij praat.
'Jaden dit is Sarah. Sarah dit is Jaden,' zeg ik licht geïrriteerd.
Jaden pakt haar hand vast. Er komt een zachte grom uit mijn mond, maar door de harde muziek hoor je het niet.
Als Jaden buigt en een kus Sarah haar hand drukt trek ik hem ruw bij Sarah vandaan.
'Ze-is-van-mij,' grom ik laag.
Ik hou Jaden vast bij zijn nek. Hij maakt stikkende geluiden. Mijn ogen zijn compleet rood. Ik sla hem een paar keer, totdat ik een geschrokken kreetje achter me hoor.
Dat kreetje.
Het is van Sarah.
Ik draai me met een ruk naar haar om. Ze kijkt me bang aan. Oeps...
Ik laat Jaden meteen los en loop naar haar toe.
'Sarah,' zeg ik zacht.
Ze draait zich geschrokken om, waardoor ze recht in de armen van Riley belandt.
Riley slaat haar armen om Sarah heen en kijkt mij kwaad aan.
'Shht hij bedoeld het goed. Echt waar,' hoor ik Riley tegen haar zeggen.
'Hij wil alleen maar aan Jaden laten zien dat hij je niet aan moet raken,' zegt Riley.
Ondertussen wordt ik tegen de muur aangegooid. Ik kijk recht in Jaden zijn ogen. Hij is kwaad.
'Ik snap het al. Het is je mate of niet soms,' grijnst hij.
Ik houd mijn lippen stijf op elkaar gedrukt. Jaden geeft me een stomp in mijn maag en nog één. Hij trapt me tegen mijn schenen aan. Ik doe niks terug. Als hij mij slaat in plaatst van dat hij Sarah aanraakt vind ik alles best.
'Nee Sepp,' hoor ik Sarah roepen.
Ik wuif weg dat het goed is. Ze staat met haar handen voor haar mond. Jaden slaat me weer een paar keer in mijn maag.
In een keer valt Jaden op de grond.
Sarah staat nog met haar vuist in de lucht geschrokken naar Jaden te kijken.'Sarah?' weet ik er verbaasd uit te krijgen.
Ze kijkt van Jaden naar mij en vliegt dan in mijn armen. Ik wil mijn armen om haar heen slaan, maar dat doet best wel pijn.
'Oops sorry. Kunnen jullie even helpen?' vraagt Sarah aan de rest.
Ik kan namelijk amoer op mijn eigen benen staan.
Chase en Thomas gaan beide aan ern kant van mij staan. Riley slaat mijn armen om de nekken van de jongens heen. Hun helpen me mee naar buiten.
'Het feest is afgelopen!' schreeuwt Riley door het huis heen.
We lopen met zijn vijven naar de auto toe. Thomas rijdt, Riley zit op de bijrijders stoel. Chase zit achterin, net als ik en Sarah. Sarah leunt zacht tegen mij aan. Zo rijden we naar huis.
Hey mensies,
Sorry dat het zo lang duurde maar hier is een update.Vergeet dat sterretje niet in te kleuren.🌟
Groetjes Roos
JE LEEST
She's mine
WerewolfDeel 4 van You're mine serie. ik raad aan eerst de andere boeken te lezen dan snap je het verhaal beter :) Welkom in het leven van Sepp Waters. Zoon van de 2 maangoden Scarlett en Lex. Er wordt veel van hem verwacht. Wat zal er gebeuren als hij zijn...