Ada po przebudzeniu sie rano jak zwykle nie zastala jej meza.
Kobieta po wzieciu prysznicu i przebraniu sie uslyszala pukanie do drzwi.
Prosze odezwala sie Ada
Dzien dobry Pani Ado czy mogla bym z Pania porozmawiac to wazne.
Witam. Tak oczywiscie a o czym ?
Nie powinnam z jednej strony sie w to mieszac ale lubie Pania bardzo i musze byc szczera.
No slucham o co chodzi?
Ostatnio zauwarzylam ze w Pani zwiazku dzieje sie bardzo zle.
Moj szef wcale nie zajmuje sie ani Damianem ani Marika kiedys tak nie bylo.Tobie rowniez to nie umknelo uwadze.
No niestety nie.
Za to stosunki z gosposia Pani mezowi sie polepszyly.Jak to ?
Nie chce i nie bede mowic wszystkiego.
Dzis mala troszke marudzila w nocy i kiedy do niej wstalam uslyszalam jakies odglosy z dolu po uspokojeniu malej postanoeil udac sie w tym kierunku.
Z pokoiku Sary dobiegaly dosc glosne jeki i wykrzykiwala imie Paula mojego szefa a panskiego meza.Czemu mi o tym mowisz ?
Bo uwazam ze powinna Pani zmienic swoje zycie stac Pania ns kogos lepszego.
Po tych slowach niania wyszla z pokoju zanim Ada zadzyla cos powiedziec.
Ada przysiadla zaskoczona na lozku po wyznaniu niani.
Mloda mezatka nie wiedziala co ma robic.Kobieta wiedziala ze jak spyta meza w prost ten sklamie.
Paul w pracy nie mogl wciaz zapomniec o Sarze.
Mezczyzna wciaz mial przed oczyma jej twarz w spazmach orgazmu tak swietnie wygldala.Po chwili z jego zamyslen wyrwal go glos sekretarki.
Prosze masz tu do podpisania zgode na wycieczke ?
Dobrze dziekuje.
Prosze jestem do uslug.
Mezczyzna w tedy zapragnol posowec te oto piekna mloda zgrabna dlugonoga blondynke na tym biurku tu i teraz.
Kobieta wcale nie odmowila mezczyznie pochlila sie opierajac na biurku i wypiela pupe w kierunku Paula.
Mezczyzna odpia rozpotek w swoich spodniach i wyja pesnisa po czym podsunol do gory spodnice olowkawa do gory a stringi z sunol na dol.
Paul piescil chwile kobieta a kiedy ta stala sie mokra wbil sie w nia po sama nasade Ania az jeknela glosno z rozkoszy.
Sekretarka czula poteznych rozmiarow z czlonka az do konca.
Kobiete w podbrzuszu az wykrecalo z rozkoszy z kazdym posunieciem i pchnieciem mezczyzny Anna robila sie co raz to bardziej mokra.Kobieta co raz czesciej pojekiwala z przyjemnosci.
Cale jej cialo drzalo z podniecenia cipka az bolala z podniecenia.Kobiete przechodzily za kazdym pchnieciem mezczyzny przyjemne dreszcze w koncu kobieta zaczynala odczuwac naplywajacy orgazm.
Paul posowal ostro swoja sekretarke byl juz naprawde blisko.
Kiedy kobieta zaczela zaciskac sie na nim jego penis zaczal przyjemnie pulsowac.Dla tej dwojki bylo oznaka ze zaraz ogarnie ich przyjemne uczucie orgazmu.
Oboje jeczac i sapiac doszli pare minut pozniej.
Po wszystkim Anna naciagnela na siebie stringi i zsunela olowkowa spodnice i wyszla z pokoju omijajac swojego kochanka z ktorym przezyla rozkoszne chwile.
CZYTASZ
Dorosłe Życie ( Zakończone )
RomanceWitam wszystkich ta opowieść jest kontynuacją Nastoletnie Życie. W tej o to opowieści będą odgrywać swoją rolę znaną już nam Ada, Paul a także Mateusz. Czy Ada z Paulem przetrwają swoje małżeństwo i będą ze sobą az do śmierci ? Co spotka młodych...