Kobieta obudziła się w bardzo kiepskim stanie psychicznym jak i fizycznym.
Oczy Ady były na puchniete od cało nocnego płaczu głowa bolała ja nie miłosiernie na dodatek gdy kobieta patrzyła w lustro widziała dawna siebie smutna przygaszona i zraniona.
Po odswiezajacym długim prysznicu kobieta musiała makijażem zatuszować perfekcyjnie nie przespana noc na twarzy która można było by zobaczyć z 1 km.
Po myciu malowaniu się a także ubraniu kobieta położyła się na łóżko i myślała co dalej.
Ada bala się dzisiejszego dnia jak cholera to dzisiaj jej była milosc Mateusz miał się dowiedzieć iż spodziewają się dziecka tak bardzo Ada się bala jak on na to zareaguje przecież on ma żonę.
O 15:40 Ada zeszła do kawiarni w której umowila się z byłym przyjacielem.
Kobieta zamówiła sobie ciastko tortowe gdyż od rana nic nie jadła a była już 16.
Po krótkiej chwili do Ady dołączył Mateusz.
Witaj Ado o czym chciałaś ze mną porozmawiać ?
Witaj Mateusz czemu jestes taki oficjalny ?
Oboje wiemy ze w tedy przekroczylismy granice których nie powinniśmy przekraczać dla tego uważam ze powinniśmy oziebic nasze relacje.
Jestes szczęśliwy ze swoja zona ? Dogadujecie się ?
Po to chciałaś się spotkać ?
Nie ale prosze odpowiedz mi.
Tak polepszyly się nasze relacje a czy teraz powiesz mi po co chciałaś się spotkać ponieważ nie mam wolnego całego dnia.
Jestes taki inny bardzo oziebly i służbowy do mnie to boli.
A jaki powinienem być według ciebie ?
Nie ważne.
Okej. To powiesz mi po co chciałaś się spotkać ?
Myślę ze cie raczej to jednak nie będzie interesować może zapomnijmy o tym.
No powiedz mi o co chodzi.
Ale to i tak nic nie zmieni lecz zniszczy ci życie.
Co dla czego miało by mi to zniszczyć życie.
Bo bo ja w tedy kiedy my po tej nocy nie ważne.
Powiedz mi.
Dobrze powiem ci.
Po tej nocy w hotelu oboje bylismy zalamani i ponieslismy sie chwili to byly piekne chwile ale ja nie chcilam niszyc ci rodziny zycia ty rowniez tego nie chciales a wiec udawalismy ze to nie ma miejsca i udawalo mi sie przez ten cały czas nawet dopiero co poznałam wspaniałego faceta ale za nim zwiazalam się z nim na dobre musiałam to zakończyć.
Co ja mam z tym wspólnego ?
Więcej niż ci się wydaje ostatnio ciągle źle się czułam moja szefowa wysłała mnie do lekarza i okazało się po głębszych badaniach ze jestem w ciąży.
To gratuluje ale wciąż nic nie rozumiem.
To jest 4 tydzień to twoje dziecko rozumiesz z nikim innym nie włożyłam.
Cooo !!!!????
Nie zabiezpievzylismy siłę w tedy a ja nie biorę tabletek a ty zrobiłeś to we mnie.
Ja ja ja musze sobie to poukładać przepraszam.
Ada była zaskoczona a jednocześnie zawiedziona zachowaniem mężczyzny.
Był dla niej taki oziebly taki oficjalny służbowy z myślą iż będzie samotna matka kobieta zasnęła w swoim domu na swoim łóżku.
********
Mateusz obiecał sobie ze już nigdy Ada nie zmieni jego myślenia już nigdy się nią nie zauroczony nigdy nie namieszać mu w głowie.
Jednak to dzisiejsze spotkanie zburzylo mury jakie woklo siebie wybudował zniszczyło go psychicznie gdyż sam nie wie co ma robić.
Ciągle po jego głowie chodzi jedno zdanie wypowiedziane przez kobietę jestem z Tobą w ciąży.
Przecież on ma Zone i co on teraz ma zrobić ?
Nie może po prostu podejść do swojej zony i powiedzieć hej kochanie za 8 miesięcy będę tata cieszysz się ?
Mężczyzna miał kompletny metlik w głowie musi sobie wszystko przemyśleć i poukłAdać w głowie.
CZYTASZ
Dorosłe Życie ( Zakończone )
RomansaWitam wszystkich ta opowieść jest kontynuacją Nastoletnie Życie. W tej o to opowieści będą odgrywać swoją rolę znaną już nam Ada, Paul a także Mateusz. Czy Ada z Paulem przetrwają swoje małżeństwo i będą ze sobą az do śmierci ? Co spotka młodych...