Dorosłe Zycie część 33

137 4 0
                                    

***** 2 tygodnie później ******

Mężczyzna wstał umyl się i ubrał po czym zrobił sobie na szybko kanapki i udał się do detektywa Ninkolna.

Paul przeszukal wszystkie możliwe miejsca gdzie mógł by być jego zona wraz z dziećmi niestety z negatywnymi skutkami.

Paul był tydzień temu w szkole tam uzyskał informacje ze Ada wpisała dzieci ze szkoły.

W tedy zad w mężczyźnie zapaliła się czerwona lampka.

Paul zrozumiał w tedy ze jego zona go porzuciła.

Do mężczyzny dotarło również ze nigdy nie odnajdzie swojej zony jeżeli nie skorzysta z pomocy detektywa.

Dla tego tez Paul właśnie jest w drodze do Ninkolna.

Paul po dotarciu na miejsce od razu udał się do gabinetu detektywa po zapukaniu gdy usłyszał ciche prosze wszedł do środka.

Dzień dobry Paul jestem byliśmy dzisiaj umówieni.

Witam Pana proszę mi przypomnieć w jakiej sprawie ?

W sprawie znalezienia mojej zony bo odeszła odemnie wraz z dziećmi w żadnych pensjonatach hotelach czy motelach a nawet hotelach robotniczych jej nie ma bo ja juz jej tam szukałem.

Dobrze czyli wyjechała po za miasto a nawet może z kraju.

Właśnie chyba tak.

Czy ma Pan zdjęcie jakieś swojej zony ?

Tak prosze.

Mhm dobrze jak czegoś się dowiem dam znać.

Dobrze.

A proszę  mi jeszcze powiedzieć co ze szkołą dzieci ?

Zona je wpisała.

Mhm czyli wyjechali prosze dac mi tydzień.

Dobrze do widzenia.

Do widzenia.

Paul po rozmowie z detektywem od razu udał się do domu.

*******************

Ada po wstaniu  umyla się i ubrala po czym zeszła na dół i zjadła szybkie i lekkie śniadanie płatki z mlekiem.

Kobieta na dziś miała umówione dwa spotkania o prace Ada bardzo się denerwowala.

O odpowiedniej godzinie kobieta wyszła spacerkiem na pierwsze spotkanie w sprawie pracy . 

Ada o 15 była po obu spotkaniach.

Obie prace odpowiadały kobiecie Ada do końca tygodnia miała dostać odpowiedz czy dostanie prace.

**** 2 tygodnie później ****

Paul wstał rano wziął prysznic i wolnym a wręcz olamicznym tempem poszedł do kuchni coś zjeść.

Przy konsumpcji  śniadania mężczyźnie rozdzwonil się telefon.

Halo.

Witam Panie Paulu mam informacje o pańskiej żonie proszę być u mnie za 10 minut.

Dobrze zaraz będę.

Paul zostawił szybko śniadanie i wybiegł z domu jak torpeda.

Po 20 minutach mężczyzna był na miejscu zamaszustyn krokiem udał się pod gabinet.

Witam podobno ma coś Pan dla mnie ?

Tak proszę się uspokoić i usiąść .

Dobrze.

Dorosłe Życie ( Zakończone )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz