Ada nie mogła wyjść z zdumienia a jednocześnie szoku po tym co usłyszała od tej nastolatki.
Stała w osłupieniu przez dłuższą chwile dopiero glos jej męża przywołał ja do rzeczywistości.
Co powiedziałeś możesz powtórzyć ? Powiedziała kobieta.Ada kochanie co cie do mnie sprowadza ?
To już nie mogę odwiedzić swojego męża w pracy ?
Ależ owszem możesz.
Wydaje jednak mi się ze przeszkodziłam ci w czymś.
Ada posłuchaj ja nic nie robiłem z ta nastka nie wiem czy mi uwierzysz ale ta nastka uwziela sie na mnie.
Posłuchaj ja nie chce słuchać twoich beznadziejnych wyjaśnień powiedz mi tylko skąd ona wiedziała o nas za czasów szkolnych ?
Ada ja nie wiem sam bylem tym zaskoczony.
Czy mam rozumieć ze to koniec naszego małżeństwa teraz te nastke uwiedziesz później zrobisz jej dziecko a na koniec poslubisz przekonując ze się zmieniłeś.
Co ty gadasz powtórzę to po raz kolejny ta gowniara próbuje mnie uwieść ale jej się to nie uda.
Powiedzmy ze ci wierze... ale nie oszukujmy się jest na czym oko zawiesić Paul a ty przecież lubisz młodsze kobiety to w nich od zawsze gustowales po za jedna Weronika co była od nas starsza.
Ale nie po to w tedy o ciebie walczyłem by zepsuć to po raz kolejny kocham ciebie i synka. Nie po to przeprowadziłem się tu żebym popełnił te same błędy. A co do Weroniki wiesz dobrze ze kiedyś kochałem ja ponad wszystko ale to zepsuła a te wszystkie nastolatki z którymi miałem romans były odskocznia gdyż nie chciałem już nigdy więcej być skrzywdzony ale pewnego dnia poznałem ciebie i zakochałem się w tobie kocham cie i nie skrzydze cie po raz kolejny zaufaj mi proszę.
Dobrze mam nadzieje ze nie będę żałować tej decyzji.
Dziękuję nie zawiode cie.
Musisz coś z nią zrobić idź do dyrektora powiedz o tym zrób coś nie bagatelizuj tego. Ja nie chce słyszeć o tym ze masz z nią romans.
Dobrze porozmawiam z nią a jezeli to nie pomoze to pojde do dyrektora.
Dobrze.
Potem małżeństwo namiętnie się pocalowalo a gdy zadzwonił dzwonek na kolejna lekcje Ada pożegnała się z mężem i pojechała po synka.
Mimo iż kobieta wyjaśniła sobie wszystko z mężem nie była pewna czy ta nastka da im spokój.
Ada postanowiła częściej odwiedzać Paula w pracy.Paul po odbytej rozmowie z Ada postanowił zrobić raz na zawsze porządek z ta nastolatka.
Mężczyzna po skończonych zajęciach postanowił znaleźć te małolate i poważnie po raz ostatni z nią porozmawiać.Ada po odebraniu synka jak zawsze udała się na zakupy kupić potrzebne produkty na obiad i przy okazji kupić łakocie i jakąś zabawkę synkowi.
Po przyjściu do domu Ada rozebrala synka z wyjściowych ubrań po czym dala zabawki by się bawił a sama udała się do kuchni zrobić risotto.
Gdy kobieta skończyła gotować była 16 godzina poszła po synka zawołac go na obiad ale spał a wiec poszła się pouczyć.Paul kończył dziś lekcje o 16.
Po ostatniej lekcji mężczyzna odnalazł tamta nastolatke by z nią pogadać.Co to mialo byc po zajęciach ?
Oj Paul mam na ciebie po prostu ochotę i będę to okazywać.
Odwal się ode mnie i od mojej rodziny gowniaro znajdź sobie chłopaka w innym wieku do swoich gierek ostrzegam cie ostatni raz gdy mnie nie posluchasz załatwię sprawę inaczej.
Dobrze Paul jak chcesz jeżeli nie chcesz mnie spróbować ok zapomnę o tym będziesz tylko moim nauczycielem jest wielu innych chętnych ale gwarantuje ci ze będziesz tego żałować.
Paul myśląc ze sprawę ma już załatwiona bez słowa odkręcil się napięcie i postanowił udać się do domu do zony i synka.
Kiedy Ada skończyła się uczyć akurat przyjechał jej mąż a zaraz potem obudził się synek.
Wszyscy wspólnie udali się do kuchni i w milej atmosferze zjedli obiad.
O 18:30 Przyjechała do Ady mama kolegi jej synka by zabrać go do niego.
Kiedy małżeństwo zostało samo Paul zaczął całować żonę a potem ja rozbierać.
Po raz pierwszy małżeństwo kochalo się będąc samemu w domu Ada mogła pozwolić sobie na głośne jęki a Paula podniecalo to co raz bardziej.
Mężczyzna to przyspieszal to zwalnial po to by zaraz przyspieszyć swoje ruchy.
Ada wbijala mu paznokcie w plecy z rozkoszy i wila się pod nim.Po 15 minutach Paul zwolnił gdyż Ada zaczęła się na nim kurczyc i doszla wykrzykujac imie swojego męża Paula tak to podniecilo ze pchnął jeszcze dwa razy i doszedł w niej.
Adzie od dawna nie było tak dobrze z mężem przytulona do męża po kilku minutach zasnęła Paul poszedł w jej ślady.
*********************
Miesiąc później.......
Ada nie dawała sobie z niczym rady zawalala zajecia na uczelni.
Ledwo co zaprowadzala i odbierala synka bardzo często Paul musiał zwalniać się z pracy i wykonywać te czynnośc za nią.
Kobieta po prostu nie miała na nic siły ciągle była ospala i bolał ja brzuch.Dzisiaj po obudzeniu się Ada powinna zawieźć synka do szkoły ale jak zwykle od jakiegoś czasu zawala sprawę musiał zrobić to ponownie Paul.
Ada wstała poszła wziąć prysznic a potem ubrana luźne ubrania po domu.
Przy śniadaniu kobieta myślała co sprawiło ze ostatnio nie jest sobą.Po krótkiej chwili kobieta przypomniała sobie ze nie ma okresu od miesiąca po skończonym śniadaniu postanowiła udać się do apteki po test ciążowy.
Paul miał już spokój z nastka przestała pisać mu Lisicki i mówić na ty wogole nie zwracała na niego uwagi.
Mężczyzna natomiast miał teraz inne zmartwienie martwił się o swoja żonę o kobietę swojego życia od 3 tygodni zachowuje się totalnie inaczej pierw tydzień narzekala na wszystko a od 3 tygodni zmieniła się.
Nie zawozi synka ani nie odbiera nie chodzi na studia a on ma przez to problemy w pracy gdyż musi się zwalniać w trakcie lekcji.
CZYTASZ
Dorosłe Życie ( Zakończone )
RomanceWitam wszystkich ta opowieść jest kontynuacją Nastoletnie Życie. W tej o to opowieści będą odgrywać swoją rolę znaną już nam Ada, Paul a także Mateusz. Czy Ada z Paulem przetrwają swoje małżeństwo i będą ze sobą az do śmierci ? Co spotka młodych...