Dorosłe Zycie część 14

150 5 0
                                    

Następnego dnia kiedy Paul się obudził towarzyszył mu potworny ból głowy.

Mężczyzna pierwsza rzeczą  jaka zrobił to zazyl tabletkę przeciwbólową a następnie poszedł pod zimny orzeźwiający prysznic.

Po kąpieli gdy Paul stanął przed lustrem dostrzegł na sobie podrapania .
Mężczyzna zaczął zastanawiać się skąd one się wzięły.

Po krótkim ale intensywnym myśleniu mężczyźnie wróciły wspomnienia wczorajszej nocy.

Paul wczoraj przeleciał te nastke to ona zrobiła mu te ślady.

Mężczyzna w tym momencie czuł do siebie obrzydzenie.
Nie mógł patrzeć na siebie w lustrze.

Paul zrozumiał ze Ada dobrze zrobiła odchodząc od niego bo jest zwykłym draniem i alfonsem.
Jak on mógł zrobić coś takiego nawet po pijaku.

Ada nie poslala dzisiaj synka do szkoły nie chciała by Paul się z nim skontaktował bo w tedy Damian powiedział by gdzie przebywają.

Kobieta nie miała jeszcze na to ochoty by widzieć się z mężem.

Paul zadzwonił do szkoły i do końca tygodnia wziął wolne.
Przecież nie mógł teraz tak normalnie pokazać się w szkole.

***********************

....... Tydzień później .........

Ada siedzi od tygodnia z synkiem w hotelu.
Kobieta wie ze nie może tak dłużej.
Damian ciągle pyta o tatę Ada widzi ze jej synek po prostu tęskni.

Kobieta chciała odejść od męża.
Ale dotarło do niej ze nie może zrobić tego Damianowi za bardzo by cierpiał.

Ada postanowiła ze da Paulowi ostatnia szanse. 

........ 4 godziny później ......

Kobieta stała już z bagazami przed domem ich wspólnym domem.

W domu panowała kapletna czystość a z kuchni dochodziły pyszne zapach zapewne ich gosposia coś gotuje pomyślała kobieta.

Damian pobiegł od razu na górę do swojego pokoju tego brakowało chłopcu najbardziej własnych czterech ścian.

Ada poszła na górę do ich wspólnej sypialni a tam ujrzała Paula w totalnej rozsypce.

Paul był nieogolony. 

Paul miał na sobie brudne ubrania.

Wszystko wskazywało na to ze Paul nie myl się od paru dni.

Do tego na podłodze walalo się sporo puszek po piwie a nawet jedna pusta butelka whysky.

Ada była w totalnym szoku co zobaczyła.

Dorosłe Życie ( Zakończone )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz