**** pol roku pozniej ****
Ada od 2 miesięcy pracuje jako sekretarka w bardzo sławnej dobrze presperujacej i cenionej się firmie.
Paul zdradza wciąż swoja żonę z Ania koleżanką z pracy.
Ada nie na widzi wręcz swojego męża za krzywdy które wyrządził jej.
Do Ady dzień później po rozstaniu Paula z gosposia przyszła Sara ta znienawidzona kobieta.
Ada po otwarciu drzwi aż oniemiala stała przed nią ciężko pobita Sara.
Kobieta poprosiła o chwile rozmowy w tedy zaś wyznała jej co zrobił z nią Paul i ostrzegał kobietę by od niego uciekła również przeprosiła Ade za każda wyrządzoną jej krzywdę.Ada od tego momentu zaczęła czuć wstręt do męża kobieta zdała sobie sprawę ze nie zna tego mężczyzny z którym mieszka ze to jest potwór a nie człowiek.
Teraz kobieta odkłada pieniądze na konto by miała za co żyć jak odejdzie od Paula.
Małżonkowie żyją o bardzo ozieblych relacjach śpią w osobnych łóżkach wymieniają się tylko uprzejmosciami typu proszę dziękuję dobranoc dowodzenia dzień dobry.
Paul wychodzi co dziennie rano z domu a wraca wieczorami tylko po to by położyć się spać.
Ada każdego dnia wstaje szykuje śniadanie po czym wychodzi do pracy w pracy kobieta spędza większość swojego dnia.
Gdy Ada wraca z pracy idzie pogadać z Damianem oraz z Marika po wspólnych gadkach Ada bierze prysznic po czym zmęczona kładzie się spać.
***** rok pozniej ****
Ada przez ten rok musiała znosić wielorakie zdrady swojego męża awantury i wyzwiska kierowane do jej osoby.
Paul podejrzewa swoja żonę o zdradę.
Mężczyzna wini ja o rozpad ich małżeństwa.Ada wielokrotnie była zmuszana do seksu z mężem Paul wielokrotnie wyzywal i bil kobietę.
Tego dnia po przyjściu z pracy Ada odebrała list.
Po otwarciu listu pisało w nim.
Ada kochanie przepraszam cie za wszystko tak strasznie przepraszam.
Chciała bym poznać swoje wnuczki bardzo mi brakuje ciebie kochanie jak i twoich pociech.
Byłam zła matka ze wygnalam cie z domu powinnam była trwać przy tobie i wspierać cie.
Tyle czasu potrzebowałam by jednak do mnie to dotarło.
Nie odzywamy się do siebie tyle czasu może warto było by wybaczyć ?
Proszę przyjdź do mnie będę czekać.
Pewnie zastanawiasz się skąd znalazłam twoj adres ?mam swoje sposoby .
Twoja kochająca cie mama.Kobieta po przeczytaniu listu poczuła nagła tęsknotę za matka.
Tęsknotę za swoim rodowitym krajem .
Tęsknotę za swoim dom.
Ada postanowiła w tedy przy najbliższej możliwej okazji wrócić do swojego rodowitego kraju.
*** 2 miesiace pozniej ***
Paul jak co dzien rano wyszedl do pracy mezczyzna nie podejrzewal w tedy jeszcze ze jego zona chce go opuscic.
Ada wstala od razu po wyjsciu meza zarezerwowala przez laptopa bilety na 16 godzine po czym spakowala swoje jak i dzieciece rzeczy.
Kiedy kobieta skonczyla byla 12 godzina akurat Marika wrocila ze szkoly Damian natomiast wracal o 13.
Ada w tym czasie oczekujac na przyjscie damiana postanowila zadzwonic do dyrekcji szkoly i wypisac dziecko ze szkoly.
Dzien dobry z tej strony Suzy Margaret dyrektor szkoly w czym moge pomóc?
Dzien dobry z tej strony Ada mama Damiana dzwonie do Pani bo chcialam wypiscac syna z Pani szkoly Damian bedzie uczeszczal gdzie indziej.
rozumiem a od kiedy mial by nie uczeszczac do naszej placowki ?
Od jutra.
No dobrze jesli taki jest Pani wybór.
Taki jest moj wybór w takim razie dziekuje i prosila bym o przeslanie papierow faksem byla bym wdzieczna gdyz osobiscie nie bede mogla sie po nie zglosic.
No dobrze przeslemy je faksem w takim razie do widzenia.
do widzenia.
Kiedy Ada rozlaczyla sie postanowila jeszcze zadzwonic do szkoly Mariki.
Dzien dobry z tej strony Cristina Villa wicedyrektor slucham.
Dzien dobry z tej strony Ada mama Mariki chcialam wtpisac moje dziecko z pani placowki.
A jak jest tego powod jesli moge spytac ?
Po prostu mam na oku inna szkole.
No dobrze a od kiedy dziecko mialo by nie uczeszczac ?
Od dnia jutrzejszego.
Dobrze papiery beda gotowe na jutro po 14.
Czy mogla by mi pani dokumentacje przeslac faxem ?
Mogla bym.
To bardzo bym prosila bo nie bede wstanie odebrac jej osobiscie.
Dobrze dowidzenia.
dziekuje i dowidzenia.
Kiedy przyszedl ze szkoly Damian Ada udala sie do pokoiku swoich pociech i oznajmila im o podróży.
Kochane moje dzieciaczki czy chcieli bys cie poznac swoja babcie ?
Chcemy
Powiedziala dwojka w tym samym czasie.To zbierajcie sie dzis wyjerzdzamy.
Mamusiu a tatus ?
Kochanie Damianku tata jest zaoracowany nie moze wziac wolnego pojedzuemy sami.
Dobrze mamusiu.
kobieta po rozmowie z dziecmi zadzwonila po taxi.
**** 20 minut pozniej ***
Ada spakowala do bagaznika ostatnia walizke lo czym wsiadla od razu z dziecmi do pojazdu i odjechala w strone lotniska.
Paul po pracy gdy wrocil do domu i odkryl ze nie ma jej ubran ani dzieci wpadl w przerazenie bo byc moze chciala odejsc od niego z dziecmi.
Mezczyzna poszedl do niani i spytal jej czy wie gdzie jest jego zona wraz z dziecmi.
Paula czy wiesz moze gdzie jest moja zona oraz dzieci ?
Niestety prosze Pana nie wiem.
Panska zona wyszla z dziecmi oraz walizkami pare godzin temu a gdzie idzie i na ile nic mi nie mowila.Dobrze dziekuje.
Paul od razu wykonal telefon do Ady ale ta nie odbierala.
Mezczyzna postanowil poszukac jej na przystanku pkp badz lotnisku.
Ada wlasnie wzbila sie w powietrze za 2 godziny miala byc u siebie.
Za 2 godziny kobieta miala zaczac nowy rozdzial w swoim zyciu.
Za 2 godziny Ada miala po tylu latach stanac twarza w twarz ze swoja matka kobieta z tego powodu byla szczesliwa jednak przez te wszyztkie lata brakowalo jej u boku swojej matki.
Paul objechal pkp i lotnisko niestety nie zastal tam kobiety.
Czyz by jego zona wyprowadzila sie z dziecmi do jakiegos hotelu badz motelu albo pensjonatu ?
Mezczyzna jedynie byl zdany na to az Ada sama zechce sie odezwac nie mial innego wyjscia.
Poznym wieczorem Paul wrocil do domu i po szybkim prysznicu poszedl spac.
CZYTASZ
Dorosłe Życie ( Zakończone )
RomanceWitam wszystkich ta opowieść jest kontynuacją Nastoletnie Życie. W tej o to opowieści będą odgrywać swoją rolę znaną już nam Ada, Paul a także Mateusz. Czy Ada z Paulem przetrwają swoje małżeństwo i będą ze sobą az do śmierci ? Co spotka młodych...