Dorosłe Zycie część 46

123 4 0
                                    

Ada po rozmowie z matka uświadomiła sobie ze nie potrzebnie uciekła przed domownikami to oni powinni być dla niej wsparciem.

Po rozmowie z matka Ada postanowiła powiadomić dzieci ze będą mieli rodzeństwo.

My zaskoczeniu kobiety dzieci cieszyły się i zapewniły iż będą pomagać przy swojej siostrzyce lub braciszku.

*******

Mateusz od praru dni był nie obecny taki zmartwiony i zamyślony mało gadał z zona aż ta w końcu postanowiła spytać się go o co chodzi.

Kochanie możemy porozmawiać ?

A o co chodzi ?

Mateusz od paru dni jestes taki jakiś inny ?

To znaczy ?

No nie wiem taki nie obecny zmartwiony mało mówmy unikasz wszelkiej rozmowy ze mną nie patrzysz mi w oczy o co chodzi ?

Wydaje ci się.

Nie rób ze mnie głupiej i mów  o co chodzi lub pomyślę o najgorszym.

Czyli o czym ?

Ze mnie zdradziles.

Mateusz jak to usłyszał stanął jak wryty i co on ma powiedzieć żonie ?

Kochanie to prawda.
Jeśli tak powie ta wyrzuci go z domu i złoży papiery o rozwód a tego przecież nie chce na czy chyba nie chce.

Mateusz w tym momencie musi podjąć jedna z najtrudniejszych decyzji w życiu skłamac  swoja żonę i Dac  kosza Adzie ustalając ja ze będzie po cichu przelewać na jej konto kasę na dziecko ale na nic po za tym nie może liczyć  czy powiedzieć żonie prawdę oznajmiajac iż chce rozwodu i po raz drugi spróbować związać się ze swoja dawna miłością Ada ?

Mateusz musiał odpowiedzieć sobie na pytanie czy jest szczęśliwy z zona czy niczego mu nie brakuje ?

W tym momencie mężczyzna mógł powiedzieć iż jest szczęśliwy z zona ale nic nowego do jego małżeństwa się nie wnosi.

Mieli piękny duży dom pieniądze psa a nawet i kota dogadywali się jako tako i uzupelniali wzajemnie rozumieli się bez słów oboje się o siebie troszyczyli ale jednak był ten nie dosyt tym nie dosytem był brak potomka tego nie mogli mieć a adoptować nie chcieli.

Jednak Ada dala mu to czego pragnął dziecko choć nie byli razem.

Teraz jest bardzo ważne pytanie czy Mateusz ma zranić swoja żonę i zostawić ja gdyż ma dziecko z inna czy zranić Ade i swoje dziecko a jednocześnie siebie ?

Halo Mateusz pytałam się ciebie.

Z rozmyślań wyrwał go glos zony.

Tak mogła byś powtórzyć pytanie ?

Zdradziles mnie z stad  to dziwne zachowanie ?

To było jak miedzy nami jeszcze było źle tak.

Coo !!!
Jak mogłeś bo przechodzilismy kryzys a ty mnie zdradziles ?

Przepraszam chce żebyś wiedziała ze to była jedno razowa zdrada.

To było faktycznie dawno a wiec czemu dopiero teraz jestes przybity ?

Kocham cie i jestem z Tobą szczęśliwy ale właśnie dowiedziałem się ze za 8 miesięcy będę ojcem.

Cooo !!!!
Ona zaszła w ciążę będziesz ojcem to dla mnie za dużo spakuj się i znikaj stad.

Wybacz mi proszę.

Nie mogę wyjdź.

W tej chwili tej kobiecie pękło serce na miliard małych kawałków na dodatek zostało zdeptane i przejechane walcem.

Kobieta zjechała po szafkach kuchennych siadają na kafelkach i wpadając w ciężki szloch nic nie widziała na oczy z trudem lapala powietrze a ciało jej cale dygotalo.

Tyle lat byli razem tak bardzo się kochali tak bardzo pragnęli dziecka ale kiedy dowiedzieli się ze jest bezplodna w ich małżeństwie zaczęło się psuć z jej winy przyznaje się bez bicia kobieta ciągle wytykala Mateuszowi ze ten z tego powodu ja zostawi lub zdradzi popadala w histerię cierpiała na depresje.

Kiedy znowu zaczęło im się układać a ona przestała miewac napady dowiedziała się iż została zdradzona a jej mąż będzie miał dziecko z inna to tak bardzo boli kobieta zakupiła sobie psa a nawet kota by zabić ten instynkt macierzyński a on ja zrujnowal ponownie czuje iż teraz się nie pozbiera nie teraz.

Kobieta tak siedziała i płakała aż zapadł zmrok była tak wykończona iż nie miała siły się podnieść wiec zasnęła na zimnych kafelkach w kuchni pewnie po tym będzie chora ale nie obchodziło ja to teraz nic jej nie obchodziło i tak została sama.

Dorosłe Życie ( Zakończone )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz