Dorosłe Zycie część 48

127 5 0
                                    

Od rozstania z zona minely 3 tygodnie od tego czasu Mateusz nie miał kontaktu z kobieta także nie miał odwagi odezwać się do Ady.

Mężczyzna całymi dniami przewidywał w hotelu i zastanawiał się co dalej ?

Co z jego zona i małżeństwem ?

Co z Ada i jego dzieckiem ?

Po 3 tygodniowym pobycie Mateusz podjął decyzje miał na to dużo czasu.

Przez ten czas myślał nad sobą nad swoim małżeństwie o tej nocy z Ada o ich dziecku.

Tak bardzo kiedyś kochał kobietę.

Tak bardzo i długo po niej cierpiał.

Zmieniło się wszystko gdy poznał Anne to ona skradla jego serce ponownie wniosła sens życia istnienia w jego  codziennej egzystencji sprawiła iż poczuł się szczęśliwy powróciły mu chęci do życia oszalał na jej punkcie.

Do odkrycia bezpłodność u Anny byli szczęśliwym małżeństwem później zaś zaczęło się psuć kobieta była ciągle rozdrazniona miała ataki histerii i paniki cierpiała na depresje z tego powodu kłótnie u nich były na początku dziennym zaczęło mu to brzydnac i w tedy pojawiła się ona Ada.

Kobieta która dążył kiedyś miłością za która nie widział świata.

Kobietę która z bad boya lamacza kobiecych serc zmieniła go na uczuciowego oddanego jednej kobiecie mężczyznę sprawiła iż wrócił dawny Mateusz ten który nigdy nie był zraniony jednak jego szczęście nie trwało długo bo na ślubnym kobiercu porzuciła go złamała jego serce psychikę nadzieje zniszczyła go.

Kiedy po dłuższym czasie udało mu się pozbierać ona ponownie pojawiła się w jego życiu zraniona zniszczona oraz smutna w tedy jego uczucia odzyly wspomnienia dały osobie znać a ze był dobrym człowiekiem chciał jej pomoc być przy niej jako przyjaciel wspierać ja.

Tak było jednak do pewnego czasu gdy Ada zadzwoniła do niego pobita roztrzesiona oraz przerażona nie mógł w tedy jej tak zostawić pech chciał ze tego dnia poklocil się znów ze zona miał jej serdecznie dosyć i tak jakoś się stało ze oboje z Ada stracili kontrole i przeżyli wspólnie noc.

Było mu tak dobrze poczuć bliskość tej kobiety złączyć się z nią stworzyć jedna całość w tedy zaś zatracić się w ich miłosnej grze nie myślał o konsekwencjach chciał się rozkoszować ta chwila i wiedział ze to już się nigdy nie powtórzy.

Po wspólnej nocy oboje wrócili do swoich rodzin codzienności zmagań i problemów jednak Mateusz nie mógł o niej zapomnieć dzielił łoże ze swoja zona a myslami był z Ada jak się kochali jak jeczala wijac się pod nim pragnął robić to z nią co dziennie ale miał żonę.

Z dnia na dzień Mateusz zapomniał gdyż Ada milczał a on nie chciał się odzywać po miesiącu czasu zapomniał o kimś takim jak Ada o dziwo nawet relacje z zona się poprawiły kobieta zaś przestała ciągle się z nim kłócić nie miała zmiany nastrojów a także zaczęła się uśmiechać.

Mężczyzna znów był w pełni szczesliwy dogadywal się z zona jak dawniej zakupił małe zoo psa oraz kota także było nie raz zabawnie jak te zwierzaki się bawiły oboje w tedy z tego się śmiali.

Jednak gdzieś głęboko w środku Mateusz odczuwał pustkę żal i smutek nigdy nie będzie miał dziecka a adoptować oboje nie chcą bo to nie jest to samo jednak o swoim odczuciu swojej potrzebie nie chciał mówić  żeby nie zrobiło jej się przykro mogła by przecież wrócić ponownie do depresji a tego nie chciał.

W tedy ponownie do jego życia musiała w kroczyć Ada jednak mężczyzna obiecał sobie ze tym razem nie da się jej omamic by zwróciła mu w głowie nigdy by się nie spodziewał jak odmieni się jego życie po spotkaniu z ta kobieta.

Kiedy Ada wyznała mu iż jest z nim w ciąży doznał strachu szoku leku był zaskoczony zmartwiony zdezorientowany nie umiał sobie z tym poradzić jak na jeden dzień dla niego było za dużo dużo za dużo przeprosił Ade i wyszedł z kawiarni najpierw nie mogły dotrzeć do niego słowa kobiety.

Teraz już oswoil się z ta myślą.

Przecież tak pragnął dziecka a teraz będzie je miał fakt ze z inna kobieta ale końcu do Ady tez czuje słabość zna ta kobietę jak nikt inny a ona jego także.

Teraz Mateusz wie ze jego związek z jego zona nie miał sensu i tak by się rozstali gdyz brak dziecka i tak kiedyś by ich rozdzielil.

W tym momencie Mateusz jest pewny jak niczego innego iż chce tego dziecka cieszy się z niego i chce uczestniczyć w jego życiu a co będzie  z Ada czas pokaże teraz tylko musi skontaktować się z kobieta.

******

Ada właśnie przyrządzania obiad dla swoich dzieci gdy jej telefon zaczął dzwonić kobieta wytarla ręce w scierke i pędem podleciala do telefonu ku jej zdziwieniu dzwonił do niej Mateusz Ada zaczęła czuć podenerwowanie ale postanowiła odebrać.

Cześć Ada.

Witaj długo się nie odzywales.

Wiem musiałem to wszystko sobie przemyśleć.

A wiec Mateusz do jakich wniosków doszedles.

Spotkajmy się za godzinę tam gdzie ostatnio musimy poważnie pogadać.

Okej za godzinę będę.

W takim razie do zobaczenia Ada.

Do zobaczenia Mateusz.

Ada była zdenerwowana nie wiedziała co mężczyzna postanowił bala się tylko jednego iż będzie samotna matka.

**** Godzinę później ****

Ada weszła do kawiarni cala zestresowana po chwili dostrzegła mężczyznę siedział w końcu kawiarni tyłem do niej i popijal kawę.

Po paru głębszych wdechach Ada ruszyła ku mężczyźnie gdy przy nim się pojawiła zucila krótkie.

Cześć.

O witaj chcesz co do picia a może do jedzenia ?

Na razie po dziękuję.

Jak twoje samopoczucie Ada.

Dziękuję nie najgorsze.

A z dzieckiem ?

Ostatnio byłam u ginekologa powiedział ze rozwija się prawidłowo.

To dobrze.

Mateusz a co z twoja zona ? powiedziałeś jej ? 

Tak powiedziałem obecnie przebywam w hotelu rozstaniemy się nie mogła mi wybaczyć. 

Oj przepraszam to moja wina gdybym ci nie powiedziała wciąż był byś szczęśliwy albo gdybym w tedy po tamtym pobiciu do ciebie nie zadzwoniła i nie przespala się z Tobą.

Nie mów tak nigdy więcej !!

Dla czego tak mówisz Mateusz przecież to prawda.

Bylem ze zona szczęśliwy ale cały czas mi czegoś brakowało potomka a Anna nie mogła mi go dac adoptować tez nie chciała dopiero nie dawno to zrozumiałem ze i tak byśmy nie przetrwali razem do starości.

Czyli nie masz do mnie żalu ?

Nie bo ja tez w tedy chciałem tego tak jak ty wiec musimy liczyć się z konsekwencjami.

Wiec co teraz Mateusz ?

Chciałem się z tobą spotkać by powiedzieć ci ze chce uczestniczyć w życiu naszego dziecka a co będzie z nami nie wiem los pokaże.

Tak się cieszę ze chcesz spełnić się w roli ojca jestes wspaniały a co do nas mam takie same zdanie co ty czas pokaże czy się zejdziemy czy tez nie.

Dorosłe Życie ( Zakończone )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz