Dorosłe Zycie część 38

140 4 0
                                    

Nastepnego dnia kobieta wstala bardzo wcześnie rano wzięła krótki prysznic oraz ubrala się w kombinezon i szpilki zrobiła delikatny makijaż a włosy upiela w idealnego koka.

O 6 Ada szykowala w kuchni sniadanie dla swoich dzieci siebie oraz swojej rodzicielki tym razem kobieta postawiła na tosty francuskie.

Po skończonym posiłku punkt o 7 Ada wstała od stołu i poszła do wyjścia kobieta musiała jak najszybciej spotkać się ze swoim prawnikiem.

O 8 kobieta weszła do kancelarii i udała się pod odpowiednie drzwi.

5 minut później kobieta znajdowała się w środku gabinetu.

Dzień dobry.

Witam Pani Ado proszę usiąść.

Czy ma Pan pomysł jak szybko się rozwiesc ?

Gdyby nie te zdjęcia myślę ze było by już po rozprawie.

Jakie zdjęcia czy ma Pan je może ?

Tak prosze zobaczyć.

Kobieta spojrzała na zdjęciach i ujrzała na nich siebie z Mateuszem wychodzących z hotelu po tej upojnej  nocy mąż ja śledził ? ciągłe po głowie krazylo jej to pytanie.

Skąd to wogole mój mąż miał ?

Prawdopodobnie wynajął detektywa któremu zlecił śledzenie Pani lub sam się tym zajął.

Ale to nie tak ja z tym człowiekiem nie jestem to tylko mój przyjaciel.

Ale zdjęcie to zdjęcie można odebrać go jednoznacznie.

Jeżeli miało by nam to pomoc w szybszym rozwodzie to powiem Panu dla czego wychodziłam z tego hotelu z moim przyjacielem i to jeszcze rano.

Zmieniam się w słuch.

Paul przyjechał do mnie kiedy dostał to wezwanie na rozprawę rozwodowa prosił mnie o powrót zarzucał ze nie chce do niego wrócić bo mam kogoś w którymś momencie nasza rozmowa poszła nie tak i
( Kobieta zaczęła płakać )

Co się stało Pani Ado ?

Mężczyzna patrzył na kobietę z przerażeniem gdyż ta nie mogła się uspokoić po chwili prawnik zdecydował się przytulić kobietę a ta po chwili uspokoił się i zaczęła mówić dalej lecz ten wciąż trzymał ja w ramionach.

Paul w tedy się zdenerwował i uderzył mnie po raz kolejny tak mocno ze rozwalił mi nos i usta a ja upadlam na ziemie i później zaczął krzyczeć ze i tak będę jego i ze jeszcze zobaczymy czy uzyskam rozwód on zrobi wszystko by do niego nie doszło.
( Ada ponownie wpadła w szloch)

Mężczyzna gładzie ja po plecach oraz włosach i szeptal uspakajajace słowa gdy kobieta uspokoił się kontynuowała dalej.

W tedy cala roztrzesiona i zaplakana zadzwoniłam po przyjaciela nie chciałam by mnie taka dzieci widzialy przyjechał i zabrał mnie do hotelu tam o wszystkim mu powiedziałam on opatrzył mi rany i został przy mnie do rana bo byłam roztrzesiona oraz wystraszona.

To musisz powiedzieć na rozprawie.

Dobrze.

Mężczyzna nagle poczuł chcę pocalowania swojej klientki tej skrzywdzonej kobiety.

Ku zaskoczeniu Ady mężczyzna niepostrzeżenie wpil się w jej usta i całował zachlannie każdy ich skrawek przy tym oddając jej tyle uczucia kobieta zaczęła oddawać po chwili pocałunki.

Tych dwoje stało na środku pokoju przytulajac się i calujac żarliwie oraz namiętnie idealnie dopasowali się do siebie ich języki tańczył erotyczny taniec oboje poznawali swoje podniebienia.

Dorosłe Życie ( Zakończone )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz