Dorosle Zycie czesc 28

150 4 0
                                    

**** Miesiac pozniej ***

Malzonkowie sa caly czas ze soba.

Paul codziennie wraca poznym wieczorem do domu do swojej zony i obdarowuje ja bukietem roz.

Ada zajmuje sie ich wsplnymi dziecmi i przyrzadza sniadania i obiady oraz kolacje.

Mezczyzna dzien jak co dzien zaczyna od krotkiego rozbujdzajacego prysznicu pozniej zjada sniadanie i juz o godzinie 7 jest w pracy.

Codziennie Paul wychodzi 2 godziny wczesniej z pracy i odwiedza swoja kochanke Sare kochankowie baraszkuja do poznej nocy po czym mezczyzna wraca do domu do swojej zony.

Sara jak co dzien po dzikim i namietnym seksie z Paule w pada w furie gdyz mezczyzna po wszystkim ubiera sie i nie reagujac na jej prosby by zostal wraca do domu do swojej zony.
Coraz bardziej dociera do kobiety ze Paul chyba nigdy nie zostai Ady a z nia bedzie przezywal tylko przygodne sekse.

Ada kiedy ma tylko wolna chwile spotyka sie z Maxem w oststnich miesiacach Max bowiem dla kobiety stal sie kims wiecej niz tylko przyjacielem.
Kobieta w kazdej wolnech chwili przy kazdym spotkaniu z mezczyzna oddawala sie mu oddawala sie jego pieszczocie pozwalala by ten pokazywal jej jak bardzo ja kocha jak bardzo jej pragnie.

Max cieszyl sie ze spotyka sie z Ada kobieta swojego zycia ze moze czule cakowac jej usta piescic wargami cale cialo a pozniej namietnie sie z nia kochac przelewajac w ten stosunek cala milosc do niej.
Jednak mezczyzna nie byl zadowolony ze oficjalnie wciaz byla z Paule ze nie zakonczyla tego i tak juz fikcyjnego zwiazku.

Ada tak po prostu nie mogla odejsc od meza nie dazyla juz go uczuciem lecz widziala ze zmienil sie i nie mogla tego po prostu zrobic.

Paula mimo ze ciagnelo do Sary to nadal nie zdobyl sie na tak wielki krok i nie rozstal nie rozeiudl sie z zona.

Mezczyzna stwierdzil ze nie zrezygnuje z tego malzenstwa mimo wszystko choc czul jedynie przyzwyczajenie do kobiety z ktora dzielil malzenskie loze.
Do Sary czul po prostu czysty pociag zamierzal tylko sie nia bawic.

*** pol roku pozniej ***

Kobieta wciaz jest z mezem natomiast z Maxem zerwala wszelkie kontakty mezczyzna chcial stworzyc znia prawdziwy zwiazek niestety ona miala inne plany.

Paul wciaz zdadzal swoja zone z Sara wciaz klocil sie ze swoja kochanka.

Ada jak kazdego dnia wstala rano i zaczela sprzatac mieszkanie niestety musiala przerwac czynnosci ktore wykonywala bo ktos zapukal do drzwi.

Witaj Ado.

Sara ? Co ty tutaj robisz juz od dawna tutaj nie pracujesz !!!

Czy jest Paul ?

Nie ma go i odczep sie od mojego meza zdziro i wypad z mojego domu ale juz !!!

To swietnie bo przyszlam do ciebie.

Slucham ? Nie przypominam sobie zebysmy byly przyjaciolkami i zebysmy byly na dzis umowione wypad !!!

Juz wychodze chcialam tylko cie poinformowac ze Paul caly czas cie oklamuje.

Jak to ?

Co dziennie wychodzi wczejniej z pracy i przychodzi do mnie baraszkujemy do poznego wieczoru dopiero wraca do domu. Paul chcial wziac z toba rozwod.

Nie wierze ani w jedno twoje slowo po prostu zazdroscisz mi ze wybral mnie swoja zone niz zdzirowata gosposie ktora tylko wykorzystal bo byla i jest debilka bylas tylko dla niego zabawka a teraz znikaj stad lub wezwe policje !!!

Dorosłe Życie ( Zakończone )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz