Ada przez cala noc nie mogla spac zastanawiala sie co spowodowalo taka zmiane w jej mezu.
Kiedy koieta wreszcie zaczela sie cieszyc i wierzyć w to iz w jej zyciu jest harmonia to wszystko musi zaczac sie walic.
Adzie nie dawala spokoju mysl ze Paul mógł kogos miec....
To by wyjasnialo jego pozne powroty do domu i tak wczesne wychodzenie do pracy.
Ada postanowila nastepnego dnia złożyć mu wizyte w pracy po swoich zajeciach.Paul nie mógł spac cala noc gdyz myslal o tym wszystki.
Zastanawial sie jak zachowa sie ta nastka po tym zdarzeniu w parku.
Mężczyzna wiedzial jedno na pewno teraz po tym zajsciu ta nastolatka mu nie odpusci....... Rano .....
Paul wstal o godzinie 6 wziął krótki orzeźwiający prysznic po czym ubral sie w niebieska koszule i garnitur.
W kuchni zrobil sobie kanapki z szynka i pomidorem a po skonczonym posilku ubral buty i wyszedl z domu.Ada jak wstala nie zastala juz meza tak jak robi to kazdego dnia tak i zrobila to teraz obudzila synka zrobila mu jesc sama rowniez zjadla a gdy sie ubrali to wyszli z domu i pojechali do przedszkola.
Godzine pozniej Ada siedziala na sali i sluchala wykladow swojego profesora.
Kobieta nie mogla sie na niczym skupić caly czas myslala co robi jej maz ?
Czy faktycznie naucza tylko dzieci czy moze ma z jakas uczennica romans ? A moze z jakas kolezanka z pracy ?
Kobieta postanowila po wykladach odwiedzic swojego meza w pracy.Paul jeszcze nigdy nie byl tak spiety po wejściu do szkoly.
To napiecie powodowala ta nastka.
Mezczyzna po wejsciu do klasy doznal szoku na biurku mial liscik w ktorym pisalo.Paul tym pocalunkiem utwierdziles mnie tylko ze mam szanse bys zanurzyl swego kutasa w mojej cipce.
Badz pewien ze nie odpuszcze twoja nastka :*Paul o malo nie dostal zawalu.
Mezczyzna nie chcial miec zadnych problemow rowniez nie chcial stracic zony bo kochal ja bardzo....... 4 godziny pozniej .....
Nadszedl czas lekcji z ta stuknienta nastolatka dla Paula te 45 minut bylo jak skazanie.
Ku zdziwieniu Paula nastka po wejsciu do klasy udala od razu sie do lawki i nie zwracala na niego uwagi.
Paul nie wiedzial jeszcze w tedy ze to jest jej gra.
Gdy dzwonek zadzwonil na przerwe wszyscy uczniowie zaczeli sie zbierac po za jedna uczennica po za jego utrapieniem.
Gdy wszyscy opuscili sale nastka podeszla do niego:Widze ze przeczytales moj liscik kochanie
Lekcja sie skonczyla wyjdz z sali
Tak bedziesz ze mna rozmawial ?
Nie mamy o czym wyjdz z stad
A ten pocalunek ?
Nic nie znaczyl zaskoczylas mnie i tyle
Posluchaj przelecisz mnie i dam ci spokój
Nie chce zmusisz mnie do tego ?
Paul nie spodziewal sie takiego obrotu sprawy.
Nastka pchnela go na biurko i weszla na niego okrakiem.
Chciala go pocalowac.Paul szarpal sie z nia a kiedy udalo sie mężczyźnie zrzucić ja ze swoich kolan do klasy weszla jego zona.
Mezczyzna byl zdezorientowany przeciez nigdy do niego nie przychodzila.Gdy Ada weszla do klasy zastala dziwna sytuacje Paul stal w towarzystwie jakiejs nastolatki ktora swoim strojem wiecej odkrywala niz zakrywala na dodatek z biurka ktore stalo za nimi byly rozrzucone na podloge wszytkie zeszyty a ubrania na tej dwójce byly pogniecione.
Ta nastka cwaniacko sie usmiechala i nie mogla odlepic wzroku od jej meza.
Natomiast w Paula wzroku zobaczyla przerazenie i gniew wypisany na twarzy.Adzie w tym momecie tylko jedno przychodzilo do glowy ze oni cos ze soba kreca.
Kobieta stala tak przez chwile i nie wiedziala co ma robic czy ma wyjsc czy ma dalej tam stac czy ma cos powiedziec ?
Byla po prostu w kompletnym szoku.
Paul nie wiedzial jak sie ma zachowac a jakas normalna i przyzwoita reakcje utrudniala mu ta nastka bo wciaz stala przy nim i uparcie wpatrywala sie w jego zone.
Dzien dobry pani jest zona mojego nauczyciela ?
Dzien dobry tak a po co pytasz ?
Tak tylko z ciekawosc.... po prostu jest pani taka mloda.
Widac ze moj nauczyciel gustuje w mlodych kobietach :)Ani Ada ani Paul nie spodziewali sie takiej wypowiedzi ze strony nastolatki.
Paul postanowil sie odezwacMysle ze to nie jest twoja sprawa.
Lepiej zajmij sie ksiazkami i prosze o opuszczenie tej klasy.Nastka tylko usmiechnela sie do nich sarkastycznie i ruszyla do wyjscia.
Przy drzwiach zatrzymala sie i odwrocila w ich strone i na odchodne dodala :
Mysle ze to dotycz mnie bardziej niz Pan mysli rowniez jestem nastolatka historia z przed kilku lat moze sie powtórzyć po czym puściła w ich kierunku oczko i wyszla z klasy zostawiajac w oslupieniu Paula i Ade.
CZYTASZ
Dorosłe Życie ( Zakończone )
RomanceWitam wszystkich ta opowieść jest kontynuacją Nastoletnie Życie. W tej o to opowieści będą odgrywać swoją rolę znaną już nam Ada, Paul a także Mateusz. Czy Ada z Paulem przetrwają swoje małżeństwo i będą ze sobą az do śmierci ? Co spotka młodych...