Dorosłe Zycie część 37

119 4 0
                                    

Ade obudziły spadające promienie słońca przez okno.

Kobieta chciała obrócić się na bok ale uniemożliwiają jej to męska ręka obejmująca ja w pasie.

Ada wszystko sobie przypomniała jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki kochała się z Mateuszem.

Ada po dłuższym wiercenie wysobodzila się z objęci mężczyzny i ubrala  na siebie wczorajsze ubrania.

Kobieta usłyszała za sobą.

Musimy pogadać Ada.

Ada odwrócił się do Mateusza który zakładając koszulkę patrzył na nią.

Tak musimy.

Kochankowie ubrani udzieli na fotelach i po krótkiej ciszy zaczęli rozmowę.

Ada ja kocham Anne.

Mateusz nic nie mów to nie powinno mieć miejsca ale zdążyło się.

Poniosła nas chwila Ada.

Tak to nie może już się zdazy.

Zgadzam się z Tobą nie powiem nic o tym zonie.

I dobrze zapomnijmy o tym przyjaciele co ty na to ?

Tak przyjaciele.

Mateusz odwiozl Ade do domu po czym pojechał od razu do domu.

W domu kobieta nie zastała swojej rodzicielki a dzieci były u swoich znajomych.

Ada poszła wziąć długa odprezajaca kąpiel i zaczęła rozmyslac.

Ada wciąż czuła dotyk Mateusza na swojej skórze wciąż czuła jego pocałunki było jej tak dobrze tak bardzo jej tego brakowało jednak nigdy to już się nie powtórzy ponieważ nie jest jej.

***** 2 tygodnie później ****

Ada właśnie stoi przed lustrem i robi ostatnie poprawki makijażu kobieta dziś miała sprawę rozwodowa.

Kobieta tak bardzo się boi i stresuje tej rozprawy choć ma nadzieje ze już uwolni się od tego potfora Paula.

O godzinie 11:30 Ada wyszła z domu i ruszyła swoim bmw do sadu po 15 minutach była na miejscu.

Przed sadem na kobietę czekał jej prawnik.

Witam pani Ado
( uśmiechnął się pokrzepijajaco mezczyzna)

Witam
( Ada odwzajemnila usmiech)

Stresuje się pani ?

Tak bardzo.

Proszę być spokojna opowie pani co maz pani robił i wygramy sprawę.

Dobrze.

Punktualnie o 12 rozprawa  rozpoczela sie.

Witam wszystkich zebranych tutaj którzy będą uczestniczyć w sprawie rozwodowej Pani Ady oraz Paula.

Proszę o podejście do barierki Pani Ady.

Witam wysoki sad.

Jaki jest Pani powód do rozwodu z Paulem ?

Maz wysoki sadzie zdradził mnie na każdym kroku pierw z nastolatka gdyż był nauczycielem a tutaj na swoj dowód list który napisala do mnie pewna nastolatka z która mąż mnie zdradził.

Dobrze w takim razie proszę podać mi ten list.

Później Maz zdradzal mnie z dorosłymi kobietami a nawet z nasz gosposia.
Później stal się agresywny wobec mnie i bil mnie a nawet gwalcil wyzywal mnie w końcu od niego ucieklam.

Dobrze proszę zająć swoje miejsce a teraz proszę o podejście pozwanego czy ma Pan coś do dodania ?

Tak mam wysoki sadzie moja zona mnie zdradza mam na to dowody zdjęcia.

Dobrze proszę mi je przekazać.

Co wukrzyczala Ada.

Proszę o spokój.

Przepraszam wysoki sadzie.

Z zebranych materiałów wnioskuje ze oboje Państwo nie byli wobec siebie szczerzy Pani dostarczyła nam list w którym jasno jest napisane iż Pan zdradził swoja żonę ale Pani mąż ma zdjęcia na których wyraźnie widać ze wychodzi Pani z hotelu rano w towarzystwie jakiegoś mężczyzny.

Mogę dac Państwo rozwód z winy obupulnej czy Pani godzi się na to ?

Nie bo mój mąż jest winny rozpadowi naszego małżeństwa.

Wiec sprawa zostaje oroczona kolejna rozprawa odbędzie się za tydzień proszę o więcej dowodów.

Ada wyszła cala zdenerwowana z sali w towarzystwie swojego prawnika.

Pani Ado pr osze jutro do mnie z samego rana przyjechać zajmiemy się tym.

Dobrze do widzenia.

Do widzenia.

Ada pojechała prosto do domu.

Kobieta była zła smutna zmartwiona a jednocześnie rozczarowana i zaskoczona skąd to Paul miał.

Jednak Ada nie miała komu się wyzalic.
swojej rodzicielce nie powie bo by sie martwiła a jest starsza osobę niech sie oszczędź.

Kobieta zadzwoniła by do swojego przyjaciela Mateusza ale od pamietnej  ich wspólnej nocy żadne z nich nie odzywał się do siebie a ona nie chciała się mieszać i psoc jego związku. 

Mateusz tak tęsknił za Ada od tej pamietnej nocy mimo ze kocha swoja żonę nie może przestać myśleć o swojej kochance przyjaciółce dawnej miłości ale nie może się do niej odezwać bo wie ze złamał by się i oddał by jej się w całości przy tym rujnujac jego obecne życie a tego nie chciał.

Już od dwóch tygodni nie odzywają się do siebie choć oboje wciąż o sobie myślą i tęsknią za sobą.

Oboje jednak wiedza ze nie mogą dac się ponieść po raz drugi temu uczuciu wiec odpuszczają.

Oboje zapomnieli a może udają ze zapomnieli o tym co się stało ?

To koniec ich ponownej lecz krótkiej znajomości to koniec ich przyjaźni bo oboje posuneli się za daleko.

Oboje ranią siebie choć o tym nie wiedza.

Oboje czuli się wspaniale nieziemsko kochając się ze sobą to było ich ciche marzenie pragnienie czuli się wyjątkowo a namiętność można było wyczuć na odległość zostanie im to we wspomnieniach do końca życia.

Po tylu latach spotkali się w jej i jego rodzinnym kraju ona z bagażem życiowym i on również.

Ona założyła rodzinę i on także.

Ona się rozwodzić on kocha swoja żonę.

Mimo tego te dwójkę tak ciągnęło do siebie iż zatracili się w sobie po raz drugi jedna jedyna noc odskocznia dla niej jak i dla niego teraz każdy pójdzie w swoja stronę.

Ona wreszcie się rozwiedzie i za zna spokoju.

Czy kogoś jeszcze znajdzie pokocha i związek się z kimś ?

Na razie nie szuka związku a jeśli zajdzie się ktoś ko zaakceptuje jej dzieci to czemu nie może kiedyś.

Mateusz mimo ze nigdy nie powiększa swojej rodziny mimo kłótni kocha Zone i nigdy jej nie zostawi musi z nią być.

Dorosłe Życie ( Zakończone )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz