Ada od spotkania z Mateuszem czuła sie znacznie lepiej kobieta była szczęśliwa ze nie Bedzie samotna matka a jej dziecko będzie miało ojca.
**** 4 miesiace pozniej ****
Ada właśnie zakładała na siebie tunike kiedy zadzwonił jej telefon.
Cześć Mateusz o co chodzi ?
Czesc kiedy masz tego ginekologa ?
Na 12 właśnie zaraz do niego wychodzę.
To poczekaj na mnie chce pojechać z Tobą i zobaczyć jak nasze maleństwo się rozwija w końcu to już 5 miesiąc.
Hi hi hi okej czekam do zobaczenia.
Po 15 minutach Ada siedziala w samochodzie Mateusza przemierzajac ulice ich miasteczka zmierzajac do ginekologa.
**** Pol godziny później ****
Witam Pani Ado.
Dzień dobry przyszłam na kolejna wizytę by sprawdzić czy z dzidziusiem wszystko w porządku.
Dobrze proszę się położyć zrobię Pani usg a Pan niech siada tutaj.
Mhm widza Państwo tutaj jest główka tutaj tlow a tu nóżki i raczki i teraz mam pytanie czy chcą państwo wiedzieć co to za płeć ?
Ada z Mateuszem popatrzył na siebie i powiedzieli tak.
No dobrze a wiec na 100% będą Państwo mieli synka.
Mateusz zaczal krzyczec bede mial synka bedziemy mieli synka.
Ada również była szczęśliwa również smieszyla ja zachowanie mężczyzny no ale w końcu to jego pierwsze wymarzone dziecko.
Ginekolog zaczęła się śmiać po czym powiedziała z dzieckiem wszystko w porządku rozwija się prawidłowo proszę się nie przemeczac nie stresować a z dzieckiem będzie wszystko w porządku widzimy się za 3 tygodnie.
Dobrze dziękujemy do widzenia.
Do widzenia.
Po wizycie Mateusz odwiozl Ade do domu a sam pojechał do siebie.
**********
Jak ich życie zmieniło się od kat poczeli razem dziecko ?
Kochankowie dogadali się ze oboje wezmą odpowiedzialność za dziecko może za jakiś czas zejdą się ponownie kto wie.
Bardzo często Mateusz gościł u Ady kobieta przedstawiła go matce oraz swoim dziecia wszyscy przyjęli go ciepło.
Dystans który wytworzyli przez te parę miesięcy miedzy sobą powoli znikał jednak wciąż nie zdecydowało się być razem spotykali się w swoich domach w kawiarniach Mateusz towarzyszył Adzie przy zakupach przy różnych sprawach był kiedy go potrzebowała.
Wszyscy w kółko odbierali ich jako parę jej dzieci mimo ze kobieta wiele razy im tłumaczyła ze jeszcze się nie zeszli i nie wie czy się zejdą.
Jej rodzicielka której również tłumaczenia żadne nie pomogły iż milosc miedzy nimi była dawno i nie wiadomo czy odrzyje.
Na mieście dzieci małe idące wraz z rodzicami wytykali ich palcami i mówiły " o patrz mamusiu jaka ładna para idzie a ta pani będzie miała mała dzidzie "
U lekarzy byli odbieranie jako para dla tego nikt nie protestował ze wchodzi z nią do gabinetów.
Znajomi z miasteczka również byli przekonani ze sa ze sobą wiec jak któregoś z nich zapraszali na wspólnie spędzenie czasu dodawali " tylko wiesz przyjdź z tym swoim "
" tylko wiesz przyjdź z ta swoja "
CZYTASZ
Dorosłe Życie ( Zakończone )
RomanceWitam wszystkich ta opowieść jest kontynuacją Nastoletnie Życie. W tej o to opowieści będą odgrywać swoją rolę znaną już nam Ada, Paul a także Mateusz. Czy Ada z Paulem przetrwają swoje małżeństwo i będą ze sobą az do śmierci ? Co spotka młodych...