Dorosłe Zycie część 52

136 5 0
                                    

**** Miesiac pozniej ***

Narzeczenstwo wraz z mama Ady przerowadzili sie do nowego domu babcia w tym trudnym okresie bardzo sie przyda pomoze przy malenkim dziecku.

Babcia uwielbia nosic na rekach swojego wnuczka oraz usypiac go na rekach jest tak szczesliwa kiedy moze spedzic z nim czas.

Dla Ady to duże odciazenie kobieta w tym czasie moze zajac sie dwojka starszych dzieci lub np po prostu odpoczac.

*****

Mateusz jest najszczesliwsztym facetem na ziemi ma przy sobie druga wielka milosc z ktora za miesiac bierze slub maja synka i piekny dom nic wiecej do szczescia jest mu nie potrzeba.

******
Ada dzisiaj po porannej toalecie i sniadaniu  pojechala do kwiaciarni zamowic wiazanke slubna.

Po godzinie czasu kobieta sie zdecydowala na taki oto bukiet

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Po godzinie czasu kobieta sie zdecydowala na taki oto bukiet.

Ada po wyjsciu z kwiaciarni pojechala jeszcze do sklepu w ktorym kupila chusteczki nawilzajace pampersy sudocrem dezodorant perfumy laker do paznokci tusz do rzes szampon do wlosow podpaski poporodowe oraz zwykle zel do kapieli piers z kurczaka makaron ziemniaki parowki maslo jajka bulke tarta bulki chleb maslo czekoladowe serek topiony platki do mleka mleko sok napoj wode niegazowana wode lekko gazowana wode smakowa wafle cukierki czekolade plyn do naczyn tunczyka kukurydze groszek konserwowy salate pomidora ogórka papier toaletowy frytki pizze kawe.

Z tymi zakupami kobieta udala sie do kasy.

******

Owszem parze nie raz bylo ciezko podolac obowiazka Mateusz jest szefem we warsztacie samochodowym mimo wszystko dzien w dzien musi byc w swojej pracy kobieta musi kontrolowac oraz motywowac swoje starsze dzieci by chodzily do szkoly malucha przewijac przebierac oraz wstawac do niego w nocy chociaz Mateusz w nocy tez wsyaje do dziecka i jej sumiennie pomoga to jednak w ich wieku jest im troszke ciezko jednakże ciesza sie ze maja wspolnego potomka.

Slub ma byc cywilny ale jednak dla obojgu z nich to wyjatkowy dzien oboje czują ze  z wlasciwa osoba zawieraja zwiazek malzenski dla tego para chce miec wszystko dopracowane na ostatni guzik.

Dorosłe Życie ( Zakończone )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz