Następnego dnia Ada po wstaniu wzięła krótki orzeźwiający prysznic.
Po kąpieli ubrala zwykły t-shert i ogrodniczki a na nogi vensy i zeszła na dół na śniadanie.Kobieta w kuchni zastala swoja rodzicielke.
Witaj mamo.
Cześć córcia siadaj zaraz zrobię ci śniadanie.
Dzieciaki jeszcze nie zeszły ? jestem dorosła sama sobie zrobię.
Kochanie i tak jestem emerytka nudzi mi się siadaj i nie dyskutuj dzieci śpią jeszcze korzystają z wolnego czasu.
No dobrze mamo.
A kiedy zamierzasz zapisać moje wnuczki do szkoły ?
Dzisiaj po śniadaniu zamierzam się wybrać do szkoły i je zapisać.
Iść z Tobą czy poradzisz sobie ?
Dam rade mamo.
To świetnie zostane z dziećmi w domu i na ciesze się nimi lub pójdziemy na spacer do parku.
Dobrze ja będę za około 2 godziny powrotem.
Dobrze.
Czy mam wstąpić do sklepu i kupić coś po drodze ?
Nie corciu na razie nic jest nie potrzeba.
Okej.
Kobiety resztę śniadania spędziły w ciszy.
Gdy Ada wychodziła z domu jej pociechy zbiegly na dół po schodach kierując się do kuchni.
Damian ! Marika !
Tak mamo dzieci powiedziały jednocześnie.
Wychodzę niedługo wrócę bądźcie grzeczne i słuchajcie się babci.
Dobrze pa pa powiedziały jednocześnie.
Pa.
Ada przechadzala się ulicami i uliczkami nie mogła wyjść z podziwu jak wiele się tutaj zmieniło.
Co jakiś czas kobieta mijala znane osoby z czasów młodości po krótkich uprzejmosciach szła dalej.Po 35 minutach kobieta znajdowała się przed wielkim budynkiem zwanym szkołą.
Ada udała się prosto do sekretariatu szkoły.Witam jestem Ada i chciała bym zapisać dwójkę moich dzieci do państwa szkoły.
Dzień Dobry dobrze to poproszę dokumentacje z poprzedniej szkoły.
Proszę to sa wszystkie dokumenty które posiadam innych już nie mam.
Świetnie to co Pani ma w zupełności wystarczy.
To od kiedy moje dzieci będą uczęszczać do szkoły ?
Damian i Marika ?
Tak.
Od następnego tygodnia.
Proszę pierwszego dnia przyjść z dziećmi do sekretariatu w tedy dostaną plany gdzie maja jakie lekcje.Dobrze w takim razie dziękuję i do zobaczenia za tydzień.
Do zobaczenia.
Ada po załatwieniu w szkole sprawy udała się w drogę powrotna do domu uprzednio występując do kiosku.
Kobieta zakupiła nowa kartę do telefonu i wolnym krokiem zaczęła zmierzać do domu.
Ada nawet nie wiedziała kiedy a była już pod swoja posesja.
Ada weszła do domu ale nikogo w nim nie zastała.
Kobieta pomyślała ze jej mama poszła z dziećmi na spacer.W tym czasie Ada przebrała się w krótkie szorty i koszulkę na ramiączkach i włożyła nowa kartę do telefonu.
Następnie udała się do kuchni przyrządzić obiad dla swojej mamy oraz dzieci tym razem kobieta postawiła na pierśi kurze nadziewane ziołami pieczone w piekarniku a do tego ziemniaczki młode zapiekane z koperkiem i masłem również w piekarniku i surówkę ze sałaty pomidora i ogórka w sosie jogurtowo śmietanowym.
Po 1,5 godziny do domu wróciły jej pociechy z rodzicielka.
Po rozebraniu się zapraszam wszystkich na obiad.
Mmmm pięknie pachnie Adus co tam ugotowalas.
Same pyszności mamuś chodź to zobaczysz.
Już idę.
A gdzie tyle czasu bylas z Damianem oraz Marika ?
Chodziliśmy po parku karmilismy kaczki później wstapilismy na plac zabaw a na koniec weszliśmy do kawiarni na porcje lodów dla tego tyle nam zeszło ale chyba zła na mnie nie jestes ?
Ależ oczywiście ze nie.
I jak wam dzieciaczki się podobało ?Było super i w parku i na placu zabaw a lody były przepyszne babcia jest super to miasto jest takie piękne a jaki fajny plac zabaw park jest bardzo ładny krzyczaly dzieci jedno przez drugie.
Dobrze a wiec cieszę się bardzo za tydzień zaczynacie szkole.
Eee eh musimy.
Tak !!!
No dobrze mamo.
Reszta obiadu tej rodzince minęła na pogawendkach i smianiu się.
*************
Paul wciąż nie mógł skontaktować się ze zona mężczyźnie pozostało jedno szukać jej po wszystkich hotelach motelach a także pensjonatach tak jak zrobił to za dawnych lat.
**********
Sara w motelu spędziła czas do tad dopóki jej sniaki nie zmalaly.
Kobieta przeglądając gazetę znalazła naprawdę bardzo tania kawalerkę w kamienicy która zdecydowała się wynająć.
Sara nie ma miesiączki boi się ze faktycznie nosi pod sercem dziecko tego potwora.
******
Ada resztę dnia spędziła na rozmowie z dziećmi i swoja mama a także na oglądaniu tv i sprzątaniu.
Po położeniu dzieci spać Ada poszła do siebie rozczesala włosy umyla zeby oraz zmyla makijaż chusteczkami do demakijażu następnie udała się do łóżka.
Kobieta leżąc na łóżku postanowiła ze jutro poszuka jakiegoś dobrego prawnika i poprosi go o pomoc w rozwiedzeniu się z takimi myślami zasnęła.
CZYTASZ
Dorosłe Życie ( Zakończone )
RomanceWitam wszystkich ta opowieść jest kontynuacją Nastoletnie Życie. W tej o to opowieści będą odgrywać swoją rolę znaną już nam Ada, Paul a także Mateusz. Czy Ada z Paulem przetrwają swoje małżeństwo i będą ze sobą az do śmierci ? Co spotka młodych...