Paul nie mógł tego dnia skupić się w pracy.
Mężczyzna cały czas myślał o zaistniałym zajsciu w domu.
Paul doszedł do wniosku ze jeżeli ich gosposia nadal będzie go uwodzić to poszuka innej i najlepiej w podeszłym wieku tak będzie dla niego jak i jego rodziny jak najlepiej.
Ada cały dzień spędziła w sypialni zajmowała się Marika a kiedy dziewczynka spala to albo kobieta szła spać albo rozmyslala.
Kobieta doszła do wniosku ze musi porozmawiać z mężem jak wróci z pracy.
Ada chce wiedzieć co dalej ?
Co z nimi będzie ?
Co będzie z ich małżeństwem ?
Oraz co będzie z ich relacja ?
Ada doszła do wniosku ze jeżeli ich relacja ich związek ma być taki jak od nie dawna to woli się rozstać.
Przecież małżeństwo nie może zamieniać tylko ze sobą krótkich form grzecznosciowych typu dziękuję przepraszam dzień dobry cześć dobranoc pa.
W domu nie okazywać sobie czułości spiąć razem w jednym łóżku trzymać się od siebie z daleka.
To nie jest milosc a być tylko ot tak Ada nie chce.
Paul wracając z pracy wstąpił do kwiaciarni i kupił bukiet przeprosinowych kwiatów.
Paul gdy tylko wszedł do domu udał się w prost na górę do ich wspólnej sypialni.
Kochanie czy zechcesz teraz ze mną porozmawiać prosze.
Mężczyzna po chwili usłyszał przekrecajacy sie klucz w drzwiach.
Było to oznaka dla niego ze może wejść.
Ada to dla ciebie przepraszam cie kochanie za wczoraj.
Dziękuję sa piękne jednak nie zmienia to faktu co do wczorajszego zdarzenia kwiaty tu nie pomogą.
Posłuchaj ja wiem jak ty się mogłaś poczuć ale.
Nie Paul nie wiesz nie wiesz i się nie dowiesz dzięki wczorajszemu zdarzeniu uswiadomiles mi coś.
co takiego ci uświadomiłem ?
Ada posłuchaj ja wiem wiem jak się poczułas .Ze nie znacze już nic dla ciebie jako kobieta.
Nie jestem już ta seksowna młodą nastolatka.
Nasze małżeństwo po prostu chyba dobiegło końca to tylko formalność.
Tak to jak się poczułam ?Co ty gadasz !!! ???
Kochanie kocham cie cały czas cie kocham i cholernie mocno zależy mi na mojej rodzinie.
Masz racje może ostatnio nasze relacje się popsuly ale chce to naprawić po prostu zmieniłaś się ale nadal jestes moja zona i cie kocham.
Ada poczulas się brzydka nic nie warta kobieta z zerowa atrakcyjnoscia a nie jest tak uwierz mi.Dobrze ale nasze relacje musza być takie jak kiedyś inaczej nie widzę sensu tego ciągnąć.
Zmieniłam się bo mam małe dziecko niania zajmuje się Damianem bo jest starsze ale niestety takim malenstwem tylko matka może się zająć.
Po prostu jest mi ciężko i dostałam depresji dla tego nie dbam tak o siebie jak kiedyś.Dobrze kochanie przepraszam powinienem cie wspierać a zostawiłem cie z tym wszystkim sama.
Nie przepraszaj Paul tylko czyn dobro.
Dobrze.
Paul podszedł do zony i ja czule a zarazem namiętnie pocalowal.
Ada oddala pocałunek od razu.
Małżonkowie stali tak na środku pokoju czule obdarowujac się pocalunkami.
Stali tak i calowali się leniwie przy tym okazując cala swoja milosc do siebie.
Gdy zabrakło parze tchu odsuneli się od siebie ale nie na długo bo Paul objął Zone i przytula szepczac czule słówka do ucha.
Ada przed pójściem spać nakarmila i przewinela Marike po czym wzięła prysznic i udała się do Paula który na nią czekał.
Mężczyzna od razu objął Zone i zaczął ja czule obdarowywac pocalunkami w szyje.
Ada zaczęła oddawać się przyjemności.
Paul nabrał ochoty na swoja żonę i zaczął ja rozbierać ta nie pozostawała mu dluzna .
Małżonkowie baraszkowali w łóżku aż do 3 nad ranem wszystko wskazywało na to ze się pogodzili.
Po miłosnych i jakże wyczerpujących igraszkach małżonkowie zasneli w swoich objęciach.
Niestety nie dla każdego była ta noc wspaniała.
Na dole w pokoju gościnnym Sara nie mogła spać.
Kobieta aż kipiala ze złości jak i zazdrości.
Sara myślała ze te noc spędzi z Paulem.Niestety ten ku jej zdziwieniu wrócił do domu z bukietem pięknych roz i poszedł na górę.
Po godzinie para w doskonałych nastrojach zeszła na dół to dla Sary oznaczało tylko jedno pogodzili się a to oznacza ze jej szanse u mężczyzny zmalaly.
Kobieta zasypiając powtarzała
Jeszcze będziesz mój jeszcze będziesz mój Paul.
CZYTASZ
Dorosłe Życie ( Zakończone )
RomanceWitam wszystkich ta opowieść jest kontynuacją Nastoletnie Życie. W tej o to opowieści będą odgrywać swoją rolę znaną już nam Ada, Paul a także Mateusz. Czy Ada z Paulem przetrwają swoje małżeństwo i będą ze sobą az do śmierci ? Co spotka młodych...