Nastepnego dnia gdy Ada obudzila sie w objeciach swojego przyjaciela automatycznie przypomniala sobie wczorajszy wieczor jak sie kochali.
Kobiecie bylo potrzeba czulosci.
Bylo jej potrzeba poczucia ze jest dla kogos piekna ze ktos ja pozada i akceptuje taka jaka jest.Czesc Adus jak sie spalo.
Dziekuje dobrze.
Czy zalujesz tego co wczoraj miedzy nami zaszlo ?
Max jestes swietnym facetem z jednej strony zaluje a z drugiej nie.
To znaczy ?
Potrzebowalam tego tak bardzo a z drugiej strony mam meza nie powinnam gryzie mnie sumienie.
A jak Paul tak robi to jest dobrze ?
Nie. Ale nie chcialam isc jego droga.
A tak wracajac do tematu mi tez bylo z toba dobrze i wiesz co.
Co ?
Chcial bym budzic sie przy tobie codziennie.
Chcial bym moc kazdego dnia pokazywac jak bardzo jestes dla mnie wazna.
Chcial bym codziennie pokazywac ci ze jestes piekna wartosciowa kobieta.
Chcial bym zebys pozwolila mi sie kochac.
Uczynil bym twoje zycie pieknym i kolorowym.
Pokazal bym ci co to znaczy tak na prawde byc kochanym.Max ja nie wiem co powiedziec to wszystko co mowisz jest takie piekne.
Czy ty mi chcesz powiedziec ze kochasz mnie ?Tak tylko boje sie Adus ze odrzucisz moja milosc do ciebie.
Ja do tej pory traktowalam cie tylko jak przyjaciela.
A czy sprobujesz traktowac inaczej ?
Sprobuje Max.
Po tym mezczyzna orzysunal sie do kobiety i namietnie i czule calowal.
Po chwili ta dwojka oddala sie namietnym chwila.
******** 9 godzin pozniej *****
Ada zjawila sie w swoim domu wieczorem miala tylko jeden plan zakonczyc zwiazek z mezem.
Ku jej zdziwieniu gdy weszla do kuchni stolik byl caly w platkach roz kuchnie oswietlaly tylko zapachowe swiece a przy stoliku stal jej maz z ogromnym bukietem czerwonych roz.Ada kochanie cieszce sie ze wrocilas prosze te roze sa dla ciebie.
Dziekuje sa piekne.
A gdzie gosposia ?Nie ma jej i nie bedzie.
Po ostatniej naszej klotni zdalem sobie sprawe ze jezeli czegos nie zrobie to moje malzenstwo rozpadnie sie.
Uswiadomilem sobie kochanie ze jestesmy ze soba w zwiazku malzenskim ponad 5 lat i nie chce na tym konca chcial bym popracowac nad naszymi relacjami by byly one takie jak kiedys bo zalezy mi na tobie na naszym malzenstwie.Co ty chcesz naprawiac jeszcze po tym wszystkim?
I na ile bedzie dobrze co ?Prosze cie nie rozwodz sie ze mna.
Jestem draniem ale nie chce z ciebie rezygnowac prosze zjedz ze mna wspolnie kolacje ktora sam dla ciebie zrobilem.Dobrze Paul.
Malzonkowie w ciszy zjedli kolacje a pozniej Paul poprosil zone do tanca Ada po krotkiej chwili wachania zgodzila sie.
Myszko kochanie Adus to wybaczysz mi co ?
Nie jestem do tego przekonana.
A czy nie wystarczy ci jako dowod to ze przegonilem gosposie zrobilem to dla ciebie kochanie.
Dobrze niech ci bedzie na razie nie zloze pozwu o rozwod ale nie oznacza to ze tego nie zrobie.
Paul w tedy pocalowal zone czule w usta a potem uniusl do gory i zaniusl do ich wspolnej sypialni.
CZYTASZ
Dorosłe Życie ( Zakończone )
RomanceWitam wszystkich ta opowieść jest kontynuacją Nastoletnie Życie. W tej o to opowieści będą odgrywać swoją rolę znaną już nam Ada, Paul a także Mateusz. Czy Ada z Paulem przetrwają swoje małżeństwo i będą ze sobą az do śmierci ? Co spotka młodych...