Dorosle Zycie czesc 3

245 5 0
                                    

Gdy Ada obudzila sie rano o 6 o dziwo jej maz spal sobie jeszcze smacznie.
Paul jak zwykle mial na 8 byc w szkole a wiec postanowila go delikatnie obudzic.
Kobieta nachylila sie i złożyła czuly pocalunek na ustach swego męża.
Ten od razu obudzil sie.

P: Czesc kochanie jak sie spalo po upojnej nocy ?

Paul zapytal usmiechajac sie do niej.

A: Czesc a wspaniale a tobie ?

P: Rowniez wspaniale i wiesz co ? gdybym nie musial isc do pracy to wlasnie wila bys sie podemna jeczac ;)

A: oh kochanie az sie zaczerwienilam. pamietaj misiu ze nie jestesmy juz nastolatkami i nawet gdy bys nie mial obowiazkow to nasz synek jest za sciana ;)

P: wiem wiem juz jest 6:30 musze sie zbierac ty chyba takze ?

A:  Tak :*

Ada wstala z ich loża i popedzila do lazienki wziela szybki prysznic po czym rozczesala swoje długie do pasa wlosy i wyszla owinieta w reczniku do ich sypialni.
Maz jak ja taka zobaczyl to patrzyl wyglodnialym wzrokiem na nia.
Ada usmiechnela sie tylko triumfalnie i przeszla do garderoby.
Kobieta ubrala dzis na siebie sukienke wycienta w serek koloru czerwonego marszczona pod biustem  dlugos tej sukienki była do kolan.
Ada na koniec pofalowala lekko wlosy i nałożyła makijaz ktory skladal sie z podkladu eyera  i tuszu do rzęs na koniec pomalowala usta pomadka koloru czerwieni.
Nastepnie poszla obudzisc synka i przyszykowac mu ubranka do przedszkola.
Gdy Ada zeszla do kuchni czekala juz na nia goraca kawa i jajecznica na stole.
Jej maz wlasnie konczyl sniadanie gdy zobaczyl swoja zone usmiechnol sie i skomplementowal jej wyglad.
Kobiecie az cieplej zrobilo sie na serduszku.
Ada zrobila platki z mlekiem dla synka i zasiadla do jajecznicy miedzy czasie maz ucalowal ja w czolo na pozegnanie i wyszedl do pracy.
Gdy Ada z dzieckiem zjedli sniadanie spakowala kanapki do tornistra swojego synka i kanapki do swojej torby gdyz dzis rozpoczynala zajecia.
O 7:35 wyjechali z pod domu w przedszkolu byli o 7:55 tam kobieta zostawila synka pod opieka ich wychowanki i udala sie szybko na wyklady.
 
Paul natomiast gdy wszedl do sali w ktorej mial uczyc przedsiebiorstwa zastal tam ta dzieczyne z wczoraj.
Nastolatka miala na sobie krotka mini i obcisla bluzke ktora uwydatniala jej biust.

Czesc Paul wczoraj mnie wyrzuciles ale to nie koniec ja sie tak latwo nie poddam

Dzien dobry powtórzę to raz jeszcze nie przypoinam sobie zebysmy byli na ty to raz a dwa zejdz z mojego biurka

Rozumiem chcesz byc taki oficjalny ? czy ty naprawde nie chcial bys spenetrowac mojej ciasnej i mokrej cipki ? bo jest mokra od samego patrzenia na ciebie

Przestan dosc nie wyrazaj sie tak w szkole ty jak i ja mogli bys my  miec przez ciebie klopoty jak by ktos uslyszal jakie bzdury wygadujesz

Dziewczyna chciala mu odpowiedziec ale przerwal jej w tym dzwonek.
Szybko zeskoczyla z biurka puscila jeszcze oczko w kierunku swojego nauczyciela i usiadla w lawce do klasy zaczeli rowniez schodzic sie inni uczniowie.

Paul przez caly dzien nie mogl skupic sie w pracy.
Ta nastolatka byla taka seksowna.
Mezczyzna wiedzial ze ubrala sie tak dla niego w tedy dotarlo do niego iz moze miec z nia problemy.
W tedy zas nie wiedzial jeszcze ze ta mala wniesie w jego zycie taki metlik i tyle problemow.

Adzie natomiast wyklady zlecialy dosyc szybko nawet zapoznala sie z paroma osobami.
Po wykladach odebrala synka z przedszkola po drodze jak zwykle zrobili zakupy i pojechali prosto do domu.
W domu maly pobiegl sie bawic a Ada posprzatala po sniadaniu i zrobila obiad tym razem tortidzie gdy skonczyla byla 17.
Zawolala dziecko na obiad i oboje zjedlili rozmawiajac ze soba.
Po skonczonym posilku maly poszedl obejrzec bajke a Ada natomiast pouczyla sie na jutrzejsze wyklady.

O godzinie 17:40 Paul zaczal zbierac sie do domu przy jego aucie zauwarzyl karteczke.

Na kartce pisalo:
Kochanie to dopiero poczatek jeszcze bedziesz moj twoja seksowna uczennica :)

Paul po przeczytaniu wyrzucił kartke i ruszyl z piskiem opon z pod szkoly chcial znalezc juz sie w domu przy synku i zonie.

Dorosłe Życie ( Zakończone )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz