~Prolog~
Sunt emotionat. Foarte emotionat de fapt. Planuiesc aceasta intalnire de aproape o luna. Vreau ca totul sa decurga perfect!
Chiar daca sunt impreuna cu Kate de aproape trei luni, n-am avut niciodata o intalnire. Ma rog, nu una oficiala.
M-am uitat din nou in oglinda pentru a verifica daca sacoul imi sta bine. Nu port haine elegante niciodata. Nici la nunta mamei mele n-am purtat. Pur si simplu, acesta este stilul meu. Plus ca tatuajele si piercingurile nu se potrivesc cu costumele, cravatele sau pantofii.
Abea m-am silit acum doua zile sa intru in magazinul ala afurist pentru a cumpara acest obiect vestimentar. Toti oamenii din magazin se uitau ciudat la mine. Vanzatoarea chiar a crezut ca glumesc atunci cand am mers la casa de marcat tinand sacoul acesta elegant.
Dar trebuie sa-mi amintesc ca fac toate astea penteu Kate. O iubesc. Si stiu ca si o face. Adica... de ce n-ar face-o? Sunt cel mai atractiv tip din liceu!
- Louis! aud strigatul mamei mele.
- Vin imediat. mormai.
Imi dau pentru ultima oara cu mana prin par aranjadu-l. O dau gata, clar! Ies din camera si cobor scarile ajungand in bucatarie.
Mama statea la masa sortand niste borcane si conserve.
- Pleci undeva, scumpule?
- Da, mama. Merg afara cu prietenii.
- Hai lasa minciunile. Ia zi, cum o cheama? intreaba ea chicotind.
- Kate. raspund dandu-mi ochii peste cap. Acum, chiar trebuie sa plec. Nu vreau sa intarzi.
Ma incalt cu tenesii mei. Imi var in buzunar niste bacnote apoi imi anunt plecarea.
- Cumpara-i flori. Fetele-s innebunite dupa flori! striga mama cat sa aud.
Flori... cred ca este o florarie prin apropiere. Am timp. Kate a zis ca ne vedem direct la restaurant. Avea o treaba. Probabil ceva legat de majorete.
Am bagat cheile in contact rasucindu-le. Motorul a scos un marait fin apoi masina a prin viteza. Ma bucur ca am strans in vara bani pentru a-mi lua aceasta masina minunata. Mereu am visat la un Range Rover negru. Dar in unele cazuri, visele devin realitate.
In douazeci de minute am ajuns in fata restaurantului “ Taste‘s“. Este cel mai elegant din oras. Nu prea am ce cauta aici dar cat tinp lui Kate ii place e bine.
Am intrat fiind intampinat de un chelner ce m-a intrebat daca am rezervare.
- Nu. M-am gandit sa trec si eu pe aici. Normal ca am rezervare! raspunde partea mea nesimtita.
- Numele. si-a dat ochii peste cap chelnerul mic de statura si plinut.
- Louis Tomlinson.
- Da... Urmati-ma. mi-a facut semn conducandu-ma spre o masa intr-un loc mai intim.
Nici nu vreau sa pomenesc cat a costat sa fac rezervari aici.
M-am asezat pe scaunul incepand sa ma uit la ceasul de pe mana mea. A trecut o jumatate de ora iar Kate inca n-a sosit. S-o sun? Nu. Voi parea disperat.
Intr-un sfarsit, dupa aproape o ora de asteptare, bruneta si-a facut aparitia. Purta o rochie neagra mulata si destul de scurta. Intr-o mana tine un plic iar ea este “cocotata“ pe niste tocuri.
- Kate, iubito! o salut bucuros daruindu-i florile cumparate pe drum.
- Imi pare rau de intarziere. Am avut... treaba. zambeste ea contopindu-si buzele carnoase cu ale mele.
Ne-am asezat la masa si am comandat niste vin si mancarea. Bautura a venit imediat, ea fiind servita in niste pahare din sticla foarte fragila.
- Stii... mereu mi-ai placut. zice Kate ducand paharul la buzele sale.
- Adevarat? intreb mirat si fericit.
- Da... dar, atractia nu e suficienta.
- Ce vrei sa spui? intreb, fruntea mea incretindu-se.
- Louis, nu o sa te mint. Esti dragut dar... eu iubesc pe altcineva. zice raspicat cat sa aud totul.
Fiecare cuvant spus de ea era ca o sageata pe care mi-o infingea ininima. Doare. Doare foarte tare sa aud asta de la ea.
- Dar astea trei luni in care am fost impreuna ce-au fost, huh? intreb nervos.
- A fost doar de placere. O joaca, Louis. Nu mai pune totul la inima.
- Dar...
- Imi pare rau, Louis. S-a terminat. zice ea ridicandu-se de la masa.
In acel moment m-am rudicat si eu tinand in mana buchetul. M-am asezat in genunchi. Josnic. Totul e atat de josnic.
- Kate, iubire, te rog! Te iubesc! strig.
- Ia-ti o viata! striga inapoi prinzand paharul de vin de pe masa si arunca lichidul rosiatic pe mine.
- Kate... am soptit mai mult pentru mine.
Bruneta pe care o consideram acum zece minute cea mai minunata fiinta de pe Pamant a plecat. M-a parasit.
- Kate, imi frangi inima! strig chiar daca stiu ca ea este probabil deja afara.
Tot ce-am facut a fost doar sa atrag atentie asupra mea. M-am ridicat in picioare, mici picaturi de vin prelingandu-se pe sacou. L-am cumparat special pentru ea.
Aseara mi-a spus ca ma iubeste. A spus dar n-a demonstrat-o niciodata. Ma sfasie gandul ca s-a jucat cu inima mea...
O luna mai tarziu.
In casa este agitatie mare. In urma unei probleme in afacerea lui Richard, adica tatal meu, trebuie sa ne mutam. Prima oara cand mi-a destainuit asta am crezut ca vrea sa zica ca ne mutam in alt oras. Dar nu, voi fi despartit de locul natal de un ocean intreg. Tata a decis ca Seattle-ul este locul perfect. Mama, ca de obicei, a fost de acord. Si eu, de altfel. Ma rog, am avit si un motiv pentru care am acceptat. Kate. In ultima saptamana din penultimul an de liceu am vazut-o cu numerosi tipi. M-am simtit groaznic sa vad cum ii privea. Asa se uita si la mine...
N-as mai fi suportat chinul asta inca un an. Asa ca... o mutare e bine-venita din partea mea!
- Plecam in cinci minute. anunta tata cu glasul lui care nu exprima nicio emotie.
Seattle-ul nu suna rau.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Acesta a fost prologul. Sper ca v-a placut.
Intrebari:
<Va place mai mult Louis punk sau Louis dragut?
<Cine ziceti s-o interpreteze pe Kate? Eu ma gandeam la Megan Fox sau la Nina Dobrev.
<Cine vrea dedicatie?
Stiu ca va intrebati de ce naibii cartea se numeste “Age“ iar prologul e total diferit. Ei bine, veti afla.
P.S: Acesta e un fan FICTION.asa ca se presupune ca Louis are 18-19 ani dar arata ca in vafianta de 22 de ani. (Ioi, ce ciudat suna!)
P.P.S: Ii multumesc Danei (DannaTomlinson17) pentru minunats coperta.
Daca va intrebati de unde mi-a venit ideea... ei bine. La fizica un coleg a iesit la tabla iar pantalonii ii era EXTREMI de mari. Si DING! Ma inspir din lucruri ciudate...
TRAILER LA MEDIA!
CITEȘTI
Age ♛ l.t
Fanfiction"Esti prea mica pentru a sti ce este dragostea adevarata." "Dar poate vreau sa aflu." © 2014 - SoMontgomery Cartea poate contine scene cu descriere sexuala si limbaj vulgar. Dedicata lui @DannaTomlinson17