Capitolul 24

2.9K 221 38
                                    

  Mai multi elevi incep sa se ingramadeasca pe langa lista aceea, printre care si eu cu Marcus. Nu i-am spus cu cine va sta in cort inca, il las sa se bucure singur. Si totusi nu vreay sa-l vad cu inima zdrobita. Il tin de maneca trecand printer toti cei curiosi sa vada cu cine voi imbrati cortul. Se pare ca am fost mixati cu clasa C, adica cea a lui Marcus. Inca nu stiu cine este Skyler de care am aflat acum cateva ore de la domnul Collins.

  Am iesit din micuta multime sprijinianndu-ma de peretele de langa, privindu-l cum micutul cu par mov isi face dansul bucuriei. Te rog, Marcus, n-o la razna. Sunt doar cateva zile intr-un cort, nu o luna de miere.

  - Stii cumva cine e Skylar Rute?

  - Oh, da, este in clasa cu mine, sta chiar in spatele meu. Ce este cu ea?

  - Voi imparti cortul cu ea, murmur. E de treaba, nu?

 - Este putin--, Marcus se opreste si se uita in stanga lui mai in departare, oh uite-o. Faceti cunostinta, zambeste el si pleaca.

 Am respirat frustrata. Mereu face asta. Zambesc usor si merg spre tip ape care mi-a aratat-o Marcus. Tenul ei este mazliniu, mai inchis la culoare iar parul ei  are o nuanta de un brunet inchis spre negru si e drept, prins intr-un coc lejer. Niste casti albe atarna, venind din bucunarul pantalonilor sai cu tur. Are un stil foarte diferit de-al meu.

  - H-Hei, ma balbai putin, um, eu sunt Molly, zambesc.

  -  Scuze, ce-ai spus? Intreaba aceasta dandu-si castile jos.

  - Eu sunt Molly si am vazut ca vom sta impreuna in cort.

  -  Ah, okay. Sunt Skylar, zambeste ea dandu-mi mana.

  Observ unghiile sale destul de lungi in nuante de alastru inchis ce au la capat niste nuante argintii. Uau, n-as reusi sa fac asta nici in zece ore. Oare n-o enerveaza la scris sau la orice ar face ea, lungimea unghiilor?

  -   Nu stiam ca esti in clasa cu Marcus, spun dupa ce scuturam mainile.

  -  Nu vrei sa mergem la cantina? Putem vorbi acolo, plus cam or de foame.

Am acceptat si am mers amandoua spre locul mentionat. Pana acum pare o fata foarte draguta, cred ca o sa ne intelegm. Si in plus, sunt doar trei zile, ce se poate intampla? Ei bine, multe, avand in vedere ca suntem in jur de optzeci de elevi si sunt doar doi profesori: domnul Collins, magnetul de fete si un alt professor necunoscut mie.

  Ma intreb unde este Louis. Daca ma evita sau ceva de genul acesta? Daca m-a sarutat din greseala au poate nu i-a placut si nu mai vrea sa dea ochii cu mine... Okay, gata cu negativismul, nu ajung nicaieri cu el. Trebuie sa ma concentrez pe Skylar si s-o cunosc cat mai bine. Plus, de la moartea lui Hope, nu am mai avut o prietena prin preajma, si sincer am nevoie de una. Dakota e plecata, Marcus este gay si nu intelege problemele feminine iar Louis um... este Louis.

                                                                            ***

  Trei ore inghesuiti intr-un autocar a fost o moarte sigura, dar am supravietuit. Pur si simplu nu mai aveam aer acolo A fost oribil. Caldura era de nedescris si se simtea in aer dorinta de iesire in natura, la propriu. Mi-ar fi trebuit o masca de oxigen!

  Dar, intr-un sfarsit, suntem afara, intr-o padure. Peste saizeci de adolescenti, unii mai mari ca altii, alaturi de dou profesori, luptam pentru supravieturie timp de trei zile. Poate am exagerat putin. Vom manca nalbe mereu si um o sa ne chinuim sa facem focurile si corturile. Nici macar nu e asa mare salbaticie aici. Suntem in apropierea soselelor, padurea este in spatele nostru si e plina de copaci foarte inalti ce par sa tainga bolta cereasca iar cel mai periculos lucru de aici par sa fie veveritele. 

Age ♛ l.tUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum