Dupa ce am auzit discutia acelor fete am mers la cursul de matemarica pe care il aveam. Din pacate nu cunosteam mai pe nimeni. Cred ca Harry a fost in clasa. Nu prea am fost atent. M-am tot gandit la acea fata satena.
- Tomlinson! La tabla. zice ferm profesorul de matematica.
N-am fost niciodata vreun fan al matematicii dar totusi ma pricep. Ha, un tip punk care invata bine, poate nu-i cea mai buna combinatie.
Vazandu-ma silit a trebuit sa merg la tabla. Mi-am suflecat manecile bluzei mele grii apoi am luat bucatica de creta intre degete.
- Da... ce ai facut? Te-ai desenat cu carioca aseara? rade profesorul.
- Nu. Mi-am facut tatuaje la cel mai renumit salon din Londra. raspund nesimitit apoi incep sa rezolv exercitiul.
Tatal meu m-a invatat sa nu las sa fiu calcat in picioare. Tata e destul de okey. Simt doar ca ascunde ceva de mine si de mama. Mereu cand vorbeste de afacerile lui nu explica despre ce e vorba cu adevarat. Mama il iubeste si pot vedea ca si el o iubeste pe ea. Sper ca intr-o zi sa gasesc fata potrivita si eu sau... voi muri singur.
- Okey. Treci la loc. confirma profesorul pluctisit dupa ce verufica exercitiul pe care tocmai l-am facut.
- Nesuferitule... bolborosesc pentru mine apoi merg la locul meu.
La scurt timp s-a sunat asa ca mi-am strans lucrurile si le-am dus la dulap. Pe hol mi-au auzind stomacul cersind mancare. Cred ca voi merge la cantina. Poate vrea si Harry sa vine cu mine. Se pare ca mi-a luat-o inainte.
- Buna, Louis! ma saluta el zambind.
- Ce faci, Harry?
- Foarte bine, defapt. Tu ce faci? Nu pari bine dispus.
- Sunt doar obosit si infometat. Hai la cantina. zic si incep sa merg spre sala mare din care se aud diferite sunete.
Cantina este plina. Majoritatea meselor sunt ocupate. Am decis ca Harry sa caute un loc unde sa stam iar eu sa iau mancarea. Din fericire coada nu era asa de mare asa ca n-a trebuit sa astept foarte mult.
Am luat cele doua tavi apoi m-am uitat dupa Harry. Era la usa cantinei. M-am indreptat spre el iar el mi-a confirmat ca nu e niciun loc liber. Ce e rau in a manca afara? Vremea e placuta.
- Harry, duci tu tavile? Eu iau hamburgerii. Ne vedem in spatele scolii.
El a dat din cap zambind apoi a mers unde i-am zis. Omul asta e fericirea intruchipata!
Harry s-a asezat pe o piatra mancandu-si mancarea. Eu mi-am terminat-o. Am scos din buzunarul de la spatele blugilor pachetul de tigari. Am scos una si am dus-o la buze aprinzand-o cu o bricheta.
- Omule, n-ai voie sa fumezi aici! se panicheaza cretul.
- Cine zice asta?
Harry a renuntat si a mers inauntru lasandu-ma sa ma bucur de tigara. Am tras puternic tinand fumul pentru cateva secunde.
- Fii atent, da? aud o voce cunoscuta.
Imi sting tigarea apoi ma uit usor dupa peretele scolii pentru a vedea ce se intampla. Fata roscata ce a vorbit cu sarbatorita sta in fata lui... Zayn?!
- Deci, o stii le Molly? Prietena mea. Ma rog, da o petrecere in seara asta. Invita si tu niste pfieteni de-ai tai. zambeste ea.
- Bine... Ii voi invita pe cativa din anul trei si poate vin si cei din ultimul an. ranjeste el.
- Okey. Zayn. Ne mai vedem. zice roscata lasandu-i un sarut pe obraz.
Imi amintesc perfect discutia lor. Satena, adica Molly, din cate am inteles, a spus ca vrea doar ca acele trei fete sa vina. Poate am inteles eu gresit...
CITEȘTI
Age ♛ l.t
أدب الهواة"Esti prea mica pentru a sti ce este dragostea adevarata." "Dar poate vreau sa aflu." © 2014 - SoMontgomery Cartea poate contine scene cu descriere sexuala si limbaj vulgar. Dedicata lui @DannaTomlinson17