Louis' POV
Mototolesc inca o foaie auncand-o la cosul de gunoi. Ora sapte dimineata se zareste pe ceasul de pe perete ce scoate un ticait enervant. Ma prabusesc pe scaunul biroului meu, lasandu-mi capul pe marginea lui. Nu am inchis un ochi toata noaptea. Nasul infundat, ochii inlacrimati si rosii de la tusit mi-au dat ca semne ca sunt racit grav. Poate e de la vremea din ultima zi din excursia aia.
Injur printre dinti, vazand cum soarele rasare incet trimitand cateva raze infierbantate direct in camera mea. Peretii de o nuanta de bleu marin incep sa prinda viata. Imi sprijin capul de usa dulapului strangandu0ma singur in brate, avand pe mine un plover gros si calduros.
O bataie dubla in usa se aude, apoi mama intra fiind imbracta intr-un stil elegant, avand parul aranjat. Zambetul ei pur si plin de dragoste ma intampina din nou.
- Louis, scumpule, de ce esti treaz asa devreme?
- Ma simt putin rau, e doar ceva trecator, tusesc usor.
- Oh, dragule, vrei sa raman cu tine acasa? spune aceasta ingrijorata puanandu-si mana pe fruntea mea. Nu pare sa ai febra.
- Sunt bine, mama, nu-ti face griji in privinta mea. Tu unde te duci asa gatita?
- Il insotesc pe tatal tau la o sedinta de-a lui, zambeste usor. Suntem in intarziere. Sa fii cuminte, okay?
- Da, o sa fiu bine, imi lipesc buzele de fruntea ei. Pa, mama, murmur inchizand usa.
Ma asez cu greu pe marginea patului, stranutand de cateva ori. Urasc sentimentul asta, sa-mi simt corpul atat de greu dar in acelasi timp slabit. Oh, la dracu' cu racelile.
Molly's POV
Imi plimb lingura prin bolul plin de cereale cu ciocolata fara sa am pofta. Parintii mei se agita prin bucatarie, tata legandu-si cravata, mama bea din cafea repede. Iar amandoi sunt gata sa plece la o alta conferinta de-a lor. Si iata-le discursul:
- Molly, noi vom ajunge mai tarziu acasa. Daca iti este foame suni si comanzi ceva. Fara petreceri, nu te culca tarziu, spune tata cu glasul sau pregatit de afaceri.
- Sa fii atenta la scoala si nu uita sa uzi florile din gradina, nu am apucat sa fac asta, continua mama puanadu-si pantofii negrii cu toc.
- Da, da, murmur si-mi verific telefonul.
Aud cu usa se inchide cu o trantitura apoi zgomotul cheilor ce se rasucesc de vreo doua ori rasuna pana la mine. Oftez pentru mine si las bolul neterminat pe bufet, mergand agale spre dormitorul meu. Ii scriu un mesaj lui Skylar care aseara nu m-a lasat sa dorm deloc. Mi-a povestit timp de trei ore despre Jack. El este un prieten mai vechi de-al ei iar revederea lui in excursie a dat-o putin peste cap. Si apoi, cand es intr-un sfarsit a terminat, Marcus ma suna. Si da, mi-a spus cuma fost in cort cu Harry, si cum l-a privit pe cret cum doarme. Nici macar doua ore n-am apucat sa-mi odihnesc ochii, plus ca azi am si un test.
Cateodata sa fii adolescent este atat de enervant. Vreau sa ma intorc in anii copilariei. Cand singura mea grija era cat iaurt sa mananc ca sa nu ma doara burta sau sa nu pierd vreun episod din serialul preferat. Dar si acum, nu ma pot considera matura, ma regasesc cateodata, uitandu-ma pe laptop-ul meu la diferita desene animate... Toti facem asta, nu?
***
Merg pe holurile scolii, carandu-mi rucsacul pe un umar cu greu iar ochii mei citesc cu atentie din cartea de chimie fiecare pasaj. Subliniez din mers unele fraze tinandu-mi capul marker-ului intra buze. O incrunta tura usor se iveste pe fata mea cand ma lovesc de cineva. Imi ridic capul privindu-l pe Louis zambind usor.
CITEȘTI
Age ♛ l.t
Fanfiction"Esti prea mica pentru a sti ce este dragostea adevarata." "Dar poate vreau sa aflu." © 2014 - SoMontgomery Cartea poate contine scene cu descriere sexuala si limbaj vulgar. Dedicata lui @DannaTomlinson17