Eu si Skyler parcurgem strada asta de mai bine de jumatate de ora, cautand masina lui Louis. L-am sunat si pe Tyler intreband daca stie cumva unde ar putea fi Louis insa el, bineinteles, nu stia nimic despre el. Am vrut sa merg sa-i intreb parintii dar am ezitat.
- De ce nu renuntam? ma plang, lasandu-mi capul sprijinit de geam. Poate are treaba si nu vrea sa fie deranjat. Pana la urma, nu sunt iubita lui, prin urmare, nu trebuie sa ma implic in nimic.
- Cum adica nu esti iubita lui? se incrunta ea.
- Pai nu m-a intrebat si aa...
- Dar avand in vedere ca va sarutati si te-a invitat la o intalnire asta nu inseamna ca vrea sa fii iubita lui?
Am tacut, jucandu-ma cu degetele mele. M-am contrazis apoi in continuare cu Skyler, incercand s-o conving sa renuntam. Louis este ocupat, nu trebuie sa fiu suparata doar pentru ca a anulat intalnirea. Nu conteaza motivul si nici nu vrea sa-l stiu. Vreau doar sa merg acasa.
In timp ce bruneta conducea spre casa mea telefonul a inceput sa sune. Am raspuns auzind vocea lui. Parea ingrijorat si obosit.
- Crezi ca poti veni pana la Harry acasa?
- Singura?
- Nu, i-ai pe Marcus si pe Skyler. Ah, si grabeste-te, a inchis fara ca eu sa apuc sa ii confirm ceva.
Intai anuleaza palnurile cu mine apoi e de negasit iar acum ne cheama la Harry? Ceva se intampla, iar cum o stiu eu pe Skyler va fi interesata sa intervina.
***
Am intrat pe usa casei lui Harry, fiind mirata sa-i vad parintii, doi politisti si Harry alaturi de Louis, toti stransi intr-un cerc. Sunt asa de implicati in discutia lor incat nici nu ne observa pe mine si pe Marcus cu Skyler. Pe canapelele din piele maronie stau politistii si parintii iar pe celelalte doua fotolii baietii. Carlionatatul vorbeste destul de incet iar eu incerc sa citesc pe buze ce spune insa, la naiba, pronunta asa greoi cuvintele.
Skyler a murmurat intr-un sfarsit un salut pentru a le atarge atentia tuturor catre noi. Oamenii in uniforme s-au ridicat prezentandu-se ca fiind Mitch si Oliver. Ne-au invitat sa ne asezam apoi au inceput toti sa ne explice ce se intampla. Mai putin Louis, el nu a zis absolut nimic.
- Deci gemenele au disparut iar ele au fost luate de Harry, el conducand? a concluzionat Marcus oftand. Harry, nu le-ai dus acasa?
- Asa voiam dar m-au rugat sa oprim langa padure ca trebuia sa-si faca nevoile. Apoi nu s-au mai intors iar eu am plecat. Nu aveam de gand sa le astept la infinit!
- Si, acum cateva ore am verificat portbagajul masinii lui Harry si am gasit acestea, unul dintre politisti ne-a aratat doua pliculete foarte mici ce semanau cu cele pe care le adusese Harry la cabana. Va sunt cunoscute?
Am vrut sa zic ceva dar am preferat sa tac, nu vreau sa-l bag mai mult in belele pe Harry. E intr-un fel vina lui ca a dus alea la petrecere si dupa ca a condus fiind sub influenta lor. Putea sa faca un accident. Iar acum disparitia gemenelor -care din pacate le-am cunoscut si eu- nu e ceva de care avea nevoie.
- Louis le-a adus, a spus dintr-o data Marcus nonsalant.
- Ce? s-a rastit incrutandu-se satenul.
- Da, asa este, il aproba Harry.
- Louis nu a adus alea. El nici macar nu a mers cu masina aia, mi-am incordat maxilarul.
- Deci toti ati fost totusi implicati la eveniment? Mitch scrie ceva intr-un carnetel.
Mi-am trecut mana prin par, simtind cum inima imi bate din ce in ce mai tare. Ar trebui sa mint si sa spun ca nu am fost la cabana?
- Molly nu a fost la cabana, ea doar m-a insotit la plecare, a spus Louis. Ea nu este implicata in nimic.
M-am uitat la el fugitiv, observand ca si el o facea.
- Si daca cineva din noi ar fi luat drogurile acelea ce se intampla? a intrebat Skyler.
- Pai avand in vedere ca sunteti minori cativa puteti sa fiti trimisi la o scoala de corectie in cel mai rau caz sau sa platiti amenda destul de mare. Dar asta vom clarifica maine, la sectie impreuna cu parintii vostrii, celor implicati de aici.
Nu dupa mult timp am iesit toti, mai putin Harry pentru ca ei bine e casa lui si in plus parintii lui nu l-ar fi lasat sa plece oricum. Inchizandu-se usa o tacere aspra s-a lasat asupra noastra. Louis nu avea masina parcata deci inseamna ca a venit pe jos.
Am simtit cum el isi onduleaza mana pe talia mea. I-am zambit usor dar parea trist si ingandurat. Si eu as fi in locul lui, sincer.
- Te ducem noi, murmura Skyler intrand in masina la volan.
Marcus merge in fata iar eu si Louis in spate. Nu inteleg de ce l-a invinovatit pe Louis pentru drogurile alea. Stie foarte bine ca Harry este cel vinovat. In plus, Louis si-a riscat prietenia cu Harry pentru a-l ajuta. Ce idiot!
Si-a plasat gentil mana pe coapsa mea, eu lasandu-mi capul pe pieptul lui. In fata Skyler vorbea cu Marcus si nu erau atenti la noi.
- De ce au dat vina pe tine? am murmat.
- Habar nu am, s-a incruntat usor. O sa vorbesc cu tata, poate ma ajuta el. Oricum, avand in vedere ca e vina lui Harry, pun pariu ca soarta lui nu o sa fie cea mai placuta, a urmat o pauza. Ar trebui sa mergi acasa si sa te culci. E foarte tarziu.
- Dar tu...
- Voi fi bine.
Am iesit din masina plasand un sarut pe obrazul lui, mergand apoi spre casa. Am intrat, inchizand usa incet pentru a nu-mi trezi parinti. O data ce usa a fost complet inchisa am mers spre camera mea. Am deschis usa iar pe marginea aptului stateau parintii mei.
- Buna, Molly, a ridicat din sprancene tatal meu.
La naiba!
- Buna...?
_____
Multumesc pentru 100k ♥♥♥
Molly a incurcat-o, la fel si Harry si Louis si restul. :)) Apropo, update-ul Wattpad-ului e mai mult decat naspa. De unde se da dedicatie? :(
CITEȘTI
Age ♛ l.t
Fanfiction"Esti prea mica pentru a sti ce este dragostea adevarata." "Dar poate vreau sa aflu." © 2014 - SoMontgomery Cartea poate contine scene cu descriere sexuala si limbaj vulgar. Dedicata lui @DannaTomlinson17