Am inghetat, vazandu-mi parintii in camera. Intunericul de afara este inlocuit de lumina lampei mele de pe noptiera. Ambii par atat de suparati -ei bine si eu as fi in locul lor- dar mai ales dezamagiti. Au halatele lor, semn ca s-au trezit special sa ma verifice.
- Mama, tata...
- Abea asteptam explicatiile, spune intr-un ton grav mama. Desi nu cred ca ne poti minti chiar si acum.
Oftez, simtindu-ma prinsa ca intr-o cusca cu lei, parintii mei sunt pradatorii iar eu sunt hrana proaspata si suculenta pe care o asteapta de o groaza de timp. Nu am de ce sa mint, oricum voi fi pedepsita. In ultimul timp nu am fost o fiica model, am fost chiar jalnica.
- Nu am de gand sa va mint, oftez. Am fost chemata la Harry acasa impreuna cu Skylar si Marcus.
Am omis sa spun despre intalnirea care nu a avut loc dintre mine si Louis, dar nu consider a fi un detaliu foarte important.
- De ce? intreaba tata.
- Okay, deci acum cateva zile am fost, fara sa va spun, la o cabana la munte impreuna cu ei si Louis si cativa de la liceu. Am dat o petrecere. Harry a adus niste bautura si cand am plecat cu masini separate, Harry a luat doua fete pe care le-a lasat in padure si e posibil sa fi fost mancate de ursi sau cine stie. Eu am fost cuminte, jur!
Ignorand faptul ca Louis m-a dezbracat, cred ca m-am comportat destul de bine.
- Cabana, petrecere, bautura?! exclama mama uimita si probabil dezamagita.Oh Doamne, Molly, nici nu te mai recunosc. Unde este fetita dulce ce mergea la scoala si invata de dimineata pana seara, huh? De cand a inceput anul esti mereu cu capul in nori iar notele tale au scazut dramatic de mult, ofteaza. Eu nu stiu ce sa fac cu tine, trece pe langa mine plecand de acolo.
M-am rezemat de dulap, atintindu-mi privirea catre tata. El e mai bland decat mama, este pasnic si iubitor dar foarte protectiv. Sincer, as fi suportat mai mult o cearta decat privirea tatei in moemntul de fata. Vreau doar sa intru in pamant si sa nu ies de aici. M-am asezat pe marginea patului langa el.
- Uite, Molly, spuse el calm, noi doar ne facem griji. Vrem tot ceea ce este mai bun pentru tine. Vrei sa-mi spui acum ce se intampla de fapt cu tine?
- Louis se intampla, tata, oftez lung si-mi pun mainile pe fata.
- Dar, scumpo, este in ultimul an si va pleca la facultate, chicoteste usor. Plus, nu cred ca si-ar bate capul cu o adolescenta, fara suparare.
- Stiu doar ca, oftez, speram sa ma placa inapoi. E primul tip de care chiar imi place, tata. mi-am lasat capul in jos, simtinadu-ma obosita si satula de situatia de fata. Um, vreau sa ma culc, maine am scoala si nu vreau sa fiu obosita, am mintit pe jumatate.
- Okay, scumpo, vreau doar sa stii ca iti vrem binele, asa ca fii mai maturasi ai grija! imi saruta el fruntea parinteste, urmand sa iasa din camera. Somn usor.
***
M-am uitat la ecranul telefonului meu, sperand sa mai pot sta in patul meu calduros, insa trebuie sa ajung la liceu. M-am pregatit rapid, luand din fructiera un mar. Am mers cu autobuzul, neprimind niciun mesaj de la Marcus, Skyler sau Louis. Sper ca nu sunt suparati pe mine. In locul lor as fi, avand in vedere ca si eu am fost acolo, trebuia sa fiu si eu implicata in problema disparitiei. Cred ca Harry este cel responsabil, de asemenea, el a adus bautura si acele cateva pungute cu droguri.
Am intrat pe poarta principala, mergand direct la dulapiorul meu pentru a-mi lasa cartie, luandu-le doar pe cele de biologie. Nu mi-am vazut inca prietenii, oare nu au venit? Uitandu-ma prin interiorul dulapului, am simtit prezenta cuiva.
- Buna dimineata, Louis, am zambit usor, inchizandu-mi usa dulapului.
- Ce faci?
- Nu multe, abea am ajuns. De ce Skyler si Marcus nu-s aici?
- Cred ca sunt la sectie impreuna cu Harry si parintii lor.
- Tu nu mergi?
- Am vorbit cu ai mei, isi trecu rapid mana prin par, au zis ca rezolva ei situatia. Oricum eu nu sunt vinovat de nimic. Si nici Skyler sau Marcus, Harry trebuie sa ia problema imi prorpiile sale maini. Vii cu mine sa-mi iau o cafea, apropo?
Am afirmat. Si-a strecurat mana in jurul taliei mele, mergand la dozator. Ne-am asezat apoi pe trepte, inca nu se sunase. Purta blugii sai negri si un hanorac gri. Pare obosit, adica desigur ca este, probabil a avut o discutie foarte lunga cu ai lui.
Mi-am lasat capul sprijinit de umarul lui inspirand parfumul sau. Mi-am lipit buzele de obrazul sau, simtind nevoia sa fac asta. Barba sa este putin crescuta insa arata bine.
- Nu ma pot concentra la ore azi, spuse el, lasandu-si cafeaua jos.
- Trebuie.
- Vrei sa vii la mine?
- Ce? Louis, stii deja ca am cam incuracat-o cu ai mei, nu imi permit sa mai imi iau absente, oftez.
- Stai calma, doar pentru o ora sau doua, nu toata ziua.
- Okay,okay, m-am ridicat.
M-a prins de mana, iesind repede din liceu pentru a ajunge la masina sa. Mi-a deschis portiera, intrand pe urma si el la volan. Conducea destul de rapid, strazile fiind libere si spre norocu nostru toate semafoarele indicau culoarea verde.
Mi-a deschis usa casei sale. Am fost intampinata de mirosul de vanilie si de prajituri. Ma intreb daca mama lui este acasa. M-am descaltat, lasandu-mi haina langa a lui in cuier. L-am urmat in bucatarie, unde mi-a oferit niste suc. Ai sai nu sunt acasa, aparent.
- Mergem sus? a intrebat, colturile buzelor sale ridicandu-se.
In capul meu deja se creeau mai multe scenarii, insa cel principal era ca vrea doar sa se odihneasca, insa aici intervine intrebarea evidenta: daca voia sa se lnisteasca, de ce m-a chemat si pe mine aici?
O sa intru in atatea probleme din cauza lui, oh Doamne!
A/N: Coperta facuta de Dana ♥ Gif de la Dana ♥
CITEȘTI
Age ♛ l.t
أدب الهواة"Esti prea mica pentru a sti ce este dragostea adevarata." "Dar poate vreau sa aflu." © 2014 - SoMontgomery Cartea poate contine scene cu descriere sexuala si limbaj vulgar. Dedicata lui @DannaTomlinson17