Abea ne-am mutat in Seattle iar tata deja face planurile pentru liceul la care ma voi duce! Este adevarat ca peste aproape o luna ar trebui sa-mi incep ultimul an de liceu dar de ce se grabeste asa de tare? Mama a propus sa merg la "Saint Jules" iar tata a fost de acord. Mi-a mai povestit in particular ca acolo este un baiat, Harry. Este fiul patronului lui. Oricum... nu-mi pasa asa de tare unde voi face ultimul an de liceu.
P e s t e o l u n a
- Liceul Saint Jules-
N-am mai vazut demult o asa aglomeratie. Imi placea mai mult Londra mai putin... Kate. Aici parca fiecare elev are o treaba importanta. Nimeni nu sta degeaba. Ah, si asta decat prima zi de liceu in care nu se intampla mai nimic! Nu vreau sa stiu cum este in general. Am inteles, de la un baiat oarecare de pe aici, ca la inceputul fiecarui an se tine o prelegere in care se prezinta si copii noi. Fix asta imi trbuie! Sa fiu pe mijlocul scenei in fata a sute de elevi. In acest moment imi urasc tatuajele si piercingurile. Oricum... nu le regret. Poate decat tatuajul de la incheietura pe care scrie "Kate". Nu stiu ce-a fost in capul meu cand l-am facut.
Mereu mama ma intreba de ce imi fac aceste chestii. Mereu i-am spus ca-mi plac. Tin minte ca primul tatuaj l-am facut pe la saisprezece ani fara voia mamei. M-a pedepsit pentru o luna. Iar apoi a aparut inca unul si inca unul apoi mi-am facut un piercing in buza. Totusi nu-s chiar adeptul gaurilor in piele. Am decis sa raman doar cu-n piercing.
Revenind, sunt chiar in sala de sport a liceului. Mai multi adolescenti se inghesuiau pentru a prinde un loc. M-am asezat langa un perete asteptand ca toata "turma" asta sa treaca. Am vazut mai mult elevi din ptimul si al doilea an fiind urmati de cei din anul trei. Hm... nimeni din ultimul an pe aici? Ma asez pe bancuta, singur, asteptand sa inceapa prelegerea. Mi-am scos iPhone-ul negru din buzunar si incep sa ma joc ceva.
Dintr-o data am simtit ca o persoana se aseza langa mine. Mi-am luat privirea din ecran si am indreptat-o in stanga mea. Un tip cret inmbracat in niste haine negre sta langa mine avand pe fata un zambet.
- Te pot ajuta cu ceva? zic plictisit.
- Sunt Harry! Tu trebuie sa fii Louis, nu?
- Da... Harry?! Imi amintesc! Estiu fiul sefului tatalui meu. zamesc si-mi var telefonul inapoi in buzunar.
-Prelegerea trebuie sa inceapa. rasufla Harry. Sunt mereu la fel. Am auzit ca anul acesta vei fi singurul elev nou in liceu. Un singur lucru trebuie sa stii despre locul acesta.
- Si care anume? ridic sprancenele.
- Toti traim dupa regulile lui Zayn. arata cu degetul spre un tip cu par foarte aranjat, imbracat in niste haine de firma si avand langa el o bruneta tare apetisanta. E doar anul trei dar toti se tem de ei.
- Deci are vreo saisprezece ani? Conduce liceul? Hai ca ma faci sa razi! Nu exista nimeni pe aici de nouasprezece?
- Nu... cel mai mare de aici este James, capitanul echipei de fotbal. Are optsprezece proaspat impliniti.
- Ei bine, acum aveti. Am nouasprezece. Nimeni n-ar trebui sa se puna cu mine.
- Ai ramas repetent sau ceva de genul? intreaba mirat cretul.
- Nu. Doar m-au dat mai tarziu la scoala. Ah, uite ca a inceput. arat spre scena bucuros ca numai trebuie sa-i explic "viata" mea.
E cam enervant, sincer. Si acel Zayn ma enerveaza chiar daca n-am vorbit cu el inca. Ce naibii cauta bruneta aceea langa el? Pe scena a urcat un om mai scund si indesat fiind urmat de o femeie batrana imbracat intr-un costum clasic. Vocea directoarei, presupun< s- auzit prin microfon. La naiba! Vocea ei imi zgarie timpanul. Bieninteles ca a inceput discursul cu "vrem sa oferim ce este mai bun pentru voi". Minciuni... numai minciuni!
- Si, ca in fiecare an avem si copii noi!
Copil? Cum adica copil? Am nouasprezece ani. Nu ma mai pot numi copil. Sunt major, sunt intr-un fel adult. Batrana mi-a strigat numele iar eu cu cea mai mare sila posibila am urct pe scena chiar daca miile de perechi de ochi se holbau la mine. Ma enervau mai ales cei din primul rand. erau cei din primul an, cred. Stiu ce gandesc toti: "ce tatuaje are! Doamne... de unde a venit?"
- Louis, arati... interesant.
- Multumesc.
- El este Louis, isi va petrece aici ultimul an de liceu. Vreau sa fiti draguti cu el, da!? pune directoarea o intrebare retorica.
Din sala s-a auzit un "da" mai mult murmurat. Dupa acest raspuns, ca sa-i zic asa,toata sala a fost eliberata iar elevii au iesit in curte. De maine incep cursurile oficial. Trebuie sa merg la directoare sa-mi iau orarul si cartile necesare. Bravo, Louis! Nu te-ai gandit sa-ti iei si tu un ghiozdan. Am oftat si l-am cautat cu privirea pe Harry. Poate are el ceva in care sa-mi pn manualele. Nu vreau sa le car in brate pana la masina.
Intr-un sfarsit l-am gasit. I-am cerut un ghiozdan. Din fericire avea unul la el in masina. I-am multumit apoi am mers la directoare pentru a-mi procura tot ce am nevoie.
U r m a t o a r e a z i i
Programul asta-i facut ca naiba! De ce nu mi-a spus nimeni ca voi invata de dimineata? Urasc sa ma trezesc devreme! Mama mi-a pregatit niste clatite dar m-am multumit cu o cafea tare. Tata este din nou plecat. Mi-a zis aseara ca are treaba cu seful lui.
- Dragule, nu e bine. Trebuie sa mananci ceva.
- Voi manca la scoala. Pa! salut si-mi iau un ghiozdan negru in spate.
Imi incalt tenesii si ies pe usa dar nu inainte de-a verifica cat e ceasul. Nu sunt in intarziere. Urc in masina si conduc spre liceu. In curtea liceului se afla doar trei masini, a mea, a lui Harry si inca un ferrari rosu. Mi-am luat rucsacul si am mers spre poarta. Un alai de copii au intrat inaintea mea apoi mi-am facut si eu loc. M-am dus spre dulapul meu dar in drum am auzit un cantec de "la multi ani". Am trecut pe langa trei fete, doua brunete si una mai roscata care-i canatu arhi-cunoscutul cantec unei adolescente cu par saten deschis.
- Fetelor, ma simt asa batrana! ofteaza sarbatorita imbratisandu-le pe cele trei.
- Tu esti batrana? Abea ai implinit cincisprezece ani! isi da ochii peste cap sarcastic roscata.
- Da, da. Oricum ne vedem diseara la mine, da? Parintii mei sunt plecati. zambeste satena aratandu-si dintii de un alb imaculat.
- Sigur! raspund celelalte la unison si pleaca spre clasele lor.
Sarbatorita a ramas singura la dulapul sau punandu-si niste caiete inauntru. Am privit-o de la departare. E draguta, ba chiar frumoasa. Corpul este putin in relief, doar putin. Doamne! La ce dracu' ma gandesc?! Maine poate o sa mi se para atractiva o fetita de zece ani. Doamne fereste!
Dar sa recunosc... arata foarte bine chiar daca nu e dezvoltata. Logic ca nu are "curbe" adanci... Louis, nu devenii pedofil!
___________
Stiu, Sunt extrem de harnica! Doua capitole in doua zile. Just kidding! Pur si simplu am inspiratie.
Deci, Louis in povestea asta va fi punk dar nu dark si totusi putin nesimtit. Ati inteles, nu? Louis nu este pedofil. In cartea asta il fac eu sa para... asa putin. Dar nu e nici aici vorba de pedofilie. E o diferenta de vreo 4 ani intrei ei, nu e chiar asa muuult. Ma rog...
Intrebari:
>Cine vrea dedicatie?
>Credeti ca Louis il place pe Harry?
>Louis se va lua de Zayn pe viitor?
>Louis inca mai tine la Kate?
CITEȘTI
Age ♛ l.t
Fanfic"Esti prea mica pentru a sti ce este dragostea adevarata." "Dar poate vreau sa aflu." © 2014 - SoMontgomery Cartea poate contine scene cu descriere sexuala si limbaj vulgar. Dedicata lui @DannaTomlinson17