Capitolul 32

1.9K 173 13
                                    

  Intru in casa, dupa ce Harry ne-a deschis. Purta hainele sale obisnuite si parea extrem de fericit. Nu e bolnav sau racit, ba chiar pare sa fie in extaz.. El ne-a spus sa-l urmam. Am urcat scarile casei lui, care sunt foarte multe. La etaj era un hol lung, pe o parte si de alta se aflau usi. El ne-a spus sa intram in prima de pe dreapta.

  Urmata de Louis am mers in aceea camera. Tapetul era inchis de culoare, cred ca era un visiniu spre mov, parchetul scartaia putin dar mobila arata impecabil. Parea sa fie un dormitor pentru doi, dar poate totusi sa fie si de o singura persoana, poate lui Harry ii place sa se lafaie intr-un pat de doua persoane. Cine stie?

  - Si, ce facem aici? intreb dupa ce Harry a inchis usa in urma lui. 

  Louis s-a asezat pe marginea patului, scotandu-si teelofnul din buzunar. 

   - Pai, am ceva sa-i spun lui Louis si trebuie sa ajunga si Marcus si Skittle, zambeste acesta. Skittle o chema, nu? 

  - Skylar, il corectez. Stai, atunci ei ce treaba au, daca tu vrei sa vorbesti cu Louis? 

  Inainte ca frezatul sa raspunda, soneria se aude iar el pleaca sa deschida. Louis imi face semn sa ma asez langa el. Poate si el e confuz la fel ca mine. 

  Imi las capul pe umarul lui, intrebandu-l:

  - Ce se intampla? 

  - Nici eu nu stiu exact. 

  Usa camerei se deschide larg iar ochii mei se maresc cand defapt intra in jur de cinci persoane cu Harry. Marcus si Skylar ma saluta si se aseaza langa mine. Apoi il revad pe acel baiat, Jake, care a stat cu Harry in cort in excursie si mai sunt doua fete, gemene. Amnadoua au parul lung si roscat, de o nuanta deschisa si poarta niste ochelari cu rame negre patratoase. Cine sunt ele astia? Si ce treaba are Louis cu ele. Macar le cunoaste?

  Harry si-a dres vocea iar apoi a aratat spre gemenele ce se sprijineau de usa dulapului, noi toti, inafara de Harry si de Jake care erau in mijlocul camerei, stateam pe marginea patului.

  - Bun, Cara si Jessica, ei sunt Louis, Molly, Marcus si Skylar. O sa va cunoasteti mai incolo. Oricum, cretul nu se poate abtine din a nu zambi, parintii mei sunt plecati cateva zile intr-un concediu asa ca m-am gandit sa plecam toti undeva.

  - Parintii nostrii nu-s plecati, Harry, obiectez eu. 

  - Nu conteaza. Am la munte o cabanuta, este proprietatea noastra si nu s-ar supara nimeni daca am da acolo o petrecere micuta. Weekend-ul se aproprie, deci, daca pierdem toti o zi sau doua de scoala nu e mare chestie. 

  - Si cu mergem? Cu ce va veni toata lumea? Skylar pare interesata.

  - Masina, vom pleca cu doua masini noi iar restul oamenilor nu ma intereseaza. Cabana este la maxim saizeci de kilometrii distanta de aici. 

  - Si, niciun parinte nu trebuie sa afle de asta, sau vreun profesor, altfel Harry intra in belele, concluzioneaza Jake. 

  Harry se incrunta usor la el si isi muta apoi din nou privirea spre noi.

  - Da, cum a spus Jake. Sa inteleg ca mergem, nu?

  - Da, suna bine, Skylar si Louis confirma prezenta lor, apoi urma de Marcus. 

  Inca tac. Nu cred ca e bine. Cu siguranta asta e gresit si totul va deveni o catastrofa. Vom fi niste adolescenti intr-o cabanuta, cu alcool si cativa cu permis de conducere. Pericolul este sinfurul lucru care poate rezulta de aici. 

    - Molly, vii? intreaba Marcus. 

  - Nu stiu ce sa zic despre asta... 

  - De ce nu ai veni? Este o ocazie foarte buna de-a petrecere, una din roscate intra in discutie. 

Age ♛ l.tUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum