Molly's POV
Mi-am sprijinit capul de usita din metal rece ca gheata a dulapiorului meu, privind citatul acela asa frumos. Nu-mi vine sa cred ca Harry este cel care a scris asta! Nu m-as fi gandit niciodata, abea daca legam doua vorbe. Poate fi chiar asta sensul frazei? Ma iubeste dar nu stie cum sa-mi vorbeasca sau... ugh, de ce este totul asa complicat. Intr-un fel ma simt usurata, stiind cine este asa zisul emu admirator dar pe de alta parte sunt putin dezamagita. Nu ca Harry n-ar fi un tip dragut! Este de treaba din cate stiu doar ca nu e genul meu.
E ca-n filmele acelea siropoase in care actrita principala se alege cu actorul care-ti place mai putin. Probabil nici ea nu-l doreste pe acela dar asa trebuie sa fie, asa este scris in scenariu. Despre ce tot vorbesc aici? Nu e ca si cum Harry m-a invitat undeva. Pur sis implu mi-a confirmat ceva si m-a salvat din piscina aia. Probabil inotul nu este sportul meu...
Am deschis dulapul laundu-mi de acolo un mar verde ce miroasea asa proaspat. Ador fructele, as putea sa mananc oricand, poate pentru ca nu sunt o persoana pofticioasa. Sincer, nu-mi plac multe lucruri.
Oftez usor cand inchid usita si revad citatul. Parca o parte din mine nu il crede ep Harry, parca nu mi-l pot imagina spunandu-mi asta. Este acel sentiment cand esti ferm convinsa ca esti mintita. Dar daca l-as intreba din nou as parea cicalitoare. De ce nu pot accepta faptul ca el a scris aia?
- Vreau si eu, aud o voce din spatele meu.
Ma intorc vazandu-l pe Louis, ce avea pe el echipamentul de sport. Am chicotit usor cand cateva suvite rebele i-au cazut pe fata, ingreunandu-i vederea. I-am intins marul, pentru ca presupun ca la el se referea. A dus marul la gura muscand din el, cu dintii lui atat de perfecti, putin ascuti la canini si drepti in fata.
- Vrei sa-ti imprumut o clema? chicotesc dandu-i firele de pe fata lui.
- Aham, da el din cap muscand din mar in continuare.
- Poti manca tot marul, oricum nu prea imi era foame, zic cautand in ghiozdanul meu niste cleme. Aici, zambesc prinzandu-i niste suvite cu agrafele negre. Arati bine cu astea, chicotesc.
- Mersi, Molly, vorbeste el tinand marul in gura.
- Apropo, l-ai vazut pe Harry? Vreau sa-i multumesc din nou ca m-a salvat din apa.
- Ce-a facut? murmura el incruntandu-se.
- Stii, azi de dimineata cand am fost la probele de inot, m-am cam inecat si el m-a scos din apa... si am aflat si cine a scris citatul. Chiar nu ma asteptam la el. Abea daca vorbim... Tie ti-a spus ceva despre mine?
- Ah, nu... nu. Um, trebuie sa plec. Ne vedem mai incolo.
L-am privit cum pleaca prin multimea de pe hol, spre sala de sport. Ce ciudat... Cateodata Louis se comporta asa diferit, uneori e grabit, alte ori e misterios iar in alte dati pur si simplu este dragut si dulce. Este o persoana minunata, mereu cu zambetul pe buze si este atat de bine dispus, te face sa razi si sa te simti in largul tau.
Este atat de protectiv cateodata, si chiar daca probabil este cel mai mare din scoala, el nu s-a imprieteni cu popularii. Presupun ca si familia lui are o strae materiala destul de buna insa lui nu-i place s-o arate. Nu mai pot spune ca este un baiat dragut pentru ca este un barbat in toata firea. Multi cred ca a ramas repetent dar probabil l-au dat ami tarziu la scoala, plus ca atunci cand era mai mic s-a mutat de mai multe ori al diferite scoli si asta l-a facut sa mai repete unii ani pierduti.
Mi-am lasat trupul sa cada jos, stand cu genunchii la piept butonandu-mi telefonul. Mai am cateva minute pana ca ora sa inceapa. Mai stau putin, oricum nu ma ingrijoreaza materia respectiva, este doar literatura. Sunt cu putin inaintea colegilor. Tata obisnuieste sa-mi aduca diferite romane, care cateodata se dau si la scooala, asa ca eu le am deja citite. Nu am nicio problema. Imi place sa citesc. E ca si cum eu as fi persoanjul principal, ca si cum totul ar fi real. Acolo pot fi rea sau delicata, pot fi fata ce are toti baietii la picioare sau singuratica ciudata. Este un univers in care legile nu-s admise iar singura regula este sa fii tot ceea ce vrei.
CITEȘTI
Age ♛ l.t
Fanfiction"Esti prea mica pentru a sti ce este dragostea adevarata." "Dar poate vreau sa aflu." © 2014 - SoMontgomery Cartea poate contine scene cu descriere sexuala si limbaj vulgar. Dedicata lui @DannaTomlinson17