Capitolul 33

2.4K 155 41
                                    

 Acest capitol continde descriere sexuala explicita. Daca nu te simti confortabil citind poti sari peste ultimele paragrafe ale capitolului. 

  Louis' POV

  

  Exceptand faptul ca am pierdut masina lui Harry si ca n-am nicio idee pe unde ar trebui sa conduc si unde sa ajung, totul e minunat. Marcus face glume neadecvate si a destainuit ca vrea sa-si piarda virginitatea in seara asta. Chiar daca suntem complet pierduti nu ne pasa, noi ne distram. Viata e prea scurta, trebuie sa ne bucuram de fiecare moment. 

  Si mi-as petrece intreaga viata alaturi de Molly. I-as privi nuanta infinita de caprui ce straluceste in lumina difuza, mi-as trece degetele prin parul ei saten si as asculta-o vorbind ore in sir. Dar proabil totul va pali cand voi pleca si o voi lasa singura. O sa ma prefac ca nimic nu are sfarsit iar in ziua in care voi pleca, cuvantul mereu nu va mai avea sens pentru mine. 

  Iubirea inseaman eternitate iar eu nu sunt capabil de asa ceva, presupun. In pofida faptului ca suntem tineri - cel putin ea e - am putea profita de asta cat vom putea. Vom duce asta atat de departe ca totul sa doara mai mult. Tristetea merita simtita. 

  - Cred ca aia e! arata Skylar de pe bancheta din spate spre geam.

  Conduc e soseaua ce ocoleste muntele si zaresc o cabanuta ce e impodobita cu luminite de diferite culori, grupuri de adolescenti isi parcheaza masinile sau se plimba prin jur cu cate un pahar de bautura. 

  - Uh, Harry chiar nu se incurca cand da o petrecere, remarca fascinata Molly.

  - Nici nu vreau sa stiu cat au costat toate astea. 

  Parchez masina in spatele cabanei. Aceasta este amplasata mai departe fata de celelalte cabane. De cat timp planuieste Harry toate astea? 

  - O mica petrecere nu va rani pe nimeni, eh? ranjesc, luand cheile din contact. 

  Toti ne dam jos din masina, privind ceea ce ne inconjoara.   Ne indreptam spre usa cabanei ce sta larg deschisa. Nu m-am mirat cand l-am vazut pe Harry avand cateva joint-uri in mana. 

  - Ati stat ceva, spune tare Harry din cauza muzicii aflate la maxim. Am vandut niste droguri, mai multe defapt. 

  Cretul scoate din buzunar un micut teanc. 

  - Nu va faceti griji, am pastrat si pentru noi. 

  Molly isi impleteste degetele cu ale mele, privind agitatia din jur. Mirosul de bautura si de fum deja s-a imprastiat in aer iar lumea necunoscuta si-a facut aparitia. Nici mie nu-mi plac persoanele pe care nu le cunosc dar avand in vedere ca e petrecerea lui Harry trebuie sa-i acceptam toate aceste chestii.  

  Oricum, eu si Molly ne-am putea retrage intr-o camera de la etaj impreuna cu prietenii nostrii. Am acceptat sa merg aici doar pentru a petrece mai mul timp cu Molly. Mereu simt nevoia s-o simt langa mine, sa-i simt parfumul feminin si ispititor. 

  - Mai bine mergem la etaj, le spun celorlalti.

  - Aham, trebuie doar sa iau ceva. Ne vedem sus in orice camera libera, zice Skylar ranjind. 

  Planuieste ea ceva. 

  Toti urcam scarile inguste pana ajungem la etaj. Totul pare mai linistit aici. Cateva cupluri se saruta, altii stau pe jos glumind, band din cate o sticla de bere. Intram intr-o camera destul de incapatoare pentru toti patru. 

  In mijloc se afla o canapea acoperita de niste paturi si o plasma. O camera destul de goala si simpla, vad. Decidem sa ne asezam in cerc pe jos. Satena se aseaza in partea opusa mie, Marcus stand intre noi. 

Age ♛ l.tUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum