{Το ξεθωριασμένο χαρτί}

1K 183 15
                                    

<<Πάρτο αγάπη μου,βάλτο στην τσέπη σου>>

Η Μαχετ πήρε γεμάτη δισταγμό το ξεθωριασμένο χαρτί και το εβαλε στην τσέπη της.

<<Δεν θέλω να φύγω Ουγκούρ>> κλαψουριζει εκείνη.

Εκείνος της χαϊδεύει το μάγουλο με τον αντίχειρα του.

<<Βρήκα αυτή την λέμβο για την οικογένεια σου και για εσένα.Θα πλεύσετε στην Μεσόγειο και θα βρεθείτε σε κάποιο νησί της Ελλάδας.Εγω πρεπει να μείνω εδώ,έχω ανθρώπους να φροντίσω εδω αγάπη μου.Θα ερθω να σε βρω>>

Ο Ουγκούρ ήταν ιατρός και από τον πόλεμο στην Συρία πολλοί ασθενείς στρατιώτες ξεψύχησαν στα χέρια του αλλα δεν το έβαζε κάτω.

Εκείνη μπαίνει γεμάτο δάκρυα στο φουσκωτό.

Τα λόγια του αγαπημένου της στην τσέπη του τζιν της.

Κοιτάχτηκαν για τελευταία φορά.

Με τις πληγές του πολέμου χαραγμένες στις καρδιές τους.

Με ενα μίσος προς την εξουσία που το προκάλεσε αυτό.

.
.
.

Τα πράγματα ήταν δύσκολα,είχαν περάσει 6 ωρες και θαλασσοδερνόντουσαν.

Ο μικρός αδερφός της είχε αρρωστήσει και φαινοταν να έχει πυρετό.

<<Φτάνουμε σε λιγο μικρό μου>> του ψιθύριζε η μαμα του.

Η Μαχέτ ονειροπολουσε και προσευχόταν να φτάσει στην Ελλάδα ζωντανή καθώς και να ξανά σμίξει κάποια στιγμή με τον Ουγκουρ.

Ξαφνικά μαύρα σύννεφα βαραίνουν το τοπίο.

Ένας κεραυνός πέφτει ακριβώς δίπλα απο την βάρκα και η βροχή ήταν ασταματητη.

Τα ουρλιαχτά των παιδιών ακουγόταν ενώ και ένα ενα αλλο φουσκωτό με μια τουρκική σημαία φαινοταν στον ορίζοντα.

Πυροβολισμοί.

Η βάρκα αναποδογυριζει.

.
.
.

Ο πρωινός ήλιος χάραξε και μεσα στον πανικό των προσφύγων στην παραλία της Λέσβου ένα ξεθωριασμένο χαρτί ξεβράστηκε στην αμμο.

Ένας Έλληνας εθελοντής το πηρε στα χέρια του.Δεν καταλάβαινε την γλώσσα.

Πλησίασε εναν τραυματισμένο ξενο και έδωσε στα χέρια του το σημείωμα.

Δάκρυσε καθώς το διαβασε.

Και το ιδιο έκανε και ο Έλληνας όταν έμαθε τι σημαίνει.

"Σ'αγαπώ μέχρι θανάτου,μην με ξεχάσεις" ψέλλισε.

Και το χαρτί ηξερε ότι η κοπέλα δεν τον ξέχασε ποτέ.

Ύστερα φύσηξε αέρας και παρέσυρε το σημείωμα πάλι πίσω στην θάλασσα.

Εκεί που ανήκε πια.

Ένα ξεθωριασμένο χαρτί με ανεξήτιλη ιστορία.

Γεια σας.

Αυτή την ιστορία την εμπνεύστηκα από το στο ταμπλρ όταν ειδα αυτη την φωτο

Αυτή την ιστορία την εμπνεύστηκα από το στο ταμπλρ όταν ειδα αυτη την φωτο

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Η ιστορία είναι εν μερη αληθινή

Αυτο το σημείωμα βρέθηκε σε παραλία της Λέσβου και σημαίνει <<Σ'αγαπω μέχρι θανάτου,μην με ξεχάσεις>>

Με αγάπη,
Φρου.

ΚόκκινοTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang