KBP-3

248 22 14
                                    


Yüzümü yıkamak için tuvalete doğru yavaşça yürümeye başladım, tuvalete vardığımda yüzümü yıkamak için tam suyu açacakken bir kabinden sesler gelmeye başladı.

"Bak ece, biliyorum ecren o ardınçtan hoşlanıyo, zaten o yüzden ona çıkma teklifi edicem. Bu ezik ecrene bakmaz tamam, görüşürüz."

Diye bir ses duydum ve hemen boş bir kabine girdim. Demek bana karşı savaş  açıyorlar iyi öyle olsun bakalım. Sesinden anladığım kadarıyla bu idildi hemen telefonumu cebimden çıkardım, ve engeli kaldırdım engeli kaldırmakla iki mesaj geldi ardınçtan.

Ardınç: bak özür dilerim gizli

Ardınç: iyi dersler :(

Bana özür dilemesi garip geldi, gerçi o bana değil gizliden özür diliyordu olsun ama en azından mesaj atmıştı.

Gizli numara: özrün  kabul oldu.

Ardınç: oh be sonunda sıkıntıdan patlayacaktım.

Gizli numara: sıkıntıdan mı patladınız o zaman at bir mesaj gizliye, kurtul bu sıkıntıdan, gizli özel sıkıntı alıcı mesajcınız..

Ardınç:ksjsjsjjsshhsks

Gizli numara: ksjssbbsshhsshs

Ardınç: hadi d mi c mi oynayalım

Gizli numara: tamam d mi c mi

Ardınç:d

Gizli numara: en sevdigin isim Ne?

Ardınç: lir

Gizli numara: neden

Ardınç:diiit geçti d mi c mi?

Gizli numara:c

Ardınç: Dersteyken arka bahçeye gel ben seni başından beri orda bekliyo olucam.

Gizli numara:tamam ama yüzümü göstermiycem.

Ardınç: Tamam

Evet sanırım bu oyunu oynamaman gerekiyordu. Kendimi ateşe atmıştım ama artik iş işten geçmişti. Kendimi biraz pişman hissetmiştim. Biraz daha düşüncelerimi beynimin orta yerine kart oynar gibi atarken zil çalmıştı

İdil koridora gitmişti. Bende kabinden çıkıp sınıfa girdim ve matematik kitabımı çıkardım, biraz sonra hoca geldi ve konu anlatmaya başladı ben hemen hocanın yanına gidip hasta olduğumu söyledim. Allahtan hoca kızdı o yüzden izin verdi ben hemen arka bahçe çıktım ve ardınçı aradım

Biraz etrafta dolandıktan sonra onu görmüştüm. Evet onun beni görmesi için bağırdım.

"Heyy"

Tabiki arkam dönüktü ardınça bakmak için kafamı bir çevirdim ki ardınç bana doğru koşmaya başladığını fark ettim.

Hemen bende koşmaya başladım ona yakalanamazdım hızla okuldan çıkıp koşmaya devam ettim ama artık yorulmuştum ve koşamıyordum etrafta bulunan bir dönerci restorantına girdim ve orda saklanmaya çalıştım.

Ah kesinlikle o oyunu oynamamalıydım.

______________

Ben ardınça nasıl kanmıştım hala şaşkındım, hani derler ya aşkın gözü kördür işte tam olarak bunu yaşamıştım, a doğru siz hala restoranta saklandıktan sonra ne olduğunu bilmiyorsunuz. Hemen anlatayım.

Ben restoranta girdikten sonra ardınçın koştuğunu gördüm camlardan o yüzden hızla dışarı çıkıp okula doğru koştum ve okula girdiğimde çoktan tenefüs olmuştu bende bunu fırsat bilerek sınıfa girmiştim ki idil ve ece oturmuş konuşuyorlardı bende hazır beni görmemişlerken onları dinlemeye başladım.

"Ece planımızın ilk aşaması tamamdır ardınça biraz daha yaklaştım bugün biraz mesajlaştık, yarında ona sinemaya gidelim mi diye sorucam."

Dedi, tabi benim bunları duymakla beynimde şalterler attı hızla sakladığım yerden çıkıp idilin saçına yapıştım ama görseniz o hızla kızı bi an öldürücem sandım ama o sürtük arkadaşı idili elimden kurtarmıştı, şimdilik benden kurtulmuş olabilir ama diğer karşılaşmamızda bilemiyorum artık kızı öldürürmüyüm sakatlarmıyım o kızın davranışlarına kalmış. Ece hemen idili sınıftan çıkardı bende yerime oturdum bir kaç dakika sonra içeri deniz girdi ve yanıma oturdu ve konuşmaya başladı.

"Sana inanamıyorum ecren bugün ben yokken idili dövmüşsün tüm okul bu bilgiyle çalkalanıyo, sen ben olmadan nasıl birini döversin ya kırdın bu minik kalbi."

Denizin dedikleriyle şaşırmıştım çünkü idil asla bunu okula yaymazdı ve bizi izleyen birileri de yoktu yani en azından ben öyle zannediyorum.

"Deniz bak özür dilerim bi dahakine birlikte dalarız ama sana olan biten herşeyi anlatıyım ondan sonra küs küsüceksen..."

Denize olan biten herşeyi anlatmıştım biraz daha yumuşamıştı bende hazır tenefüs bitmeden ardınça mesaj atmaya karar verdim.

Gizli numara: ee bugün yakalayamadım sarı ponçik.

Ardınç: bi dahakine artık ve ponçik ne alaka la??

Gizli numara: bugün ecren idili dövmüş.

Ardınç: Harbi ya ne pis dövmüş.

Bunu yazmasıyla yüzümde güller açtı diyebilirim.

Gizli numara: sen nerden duydun ?

Ardınç: bak gardaş ben şimdi okula giriyordum mert falan bahçede bir şeyler konuşuyordu gittim sordum ne oldu diye bunlarda gördüklerini anlattılar bana.

Ben bu yazıda sadece gardaş demesine bozulmuştum gardaş ne aq.

Gizli numara: gardaş ne ya :(

Ardınç: o kadar yazdım buna mı takıldın ?

Gizli numara: evet...

Ardınç: iyi takılmaya devam et.

Odun ya katkısız mal ilk önce bir kız ile nasıl konuşulacağını öğrenmesi gerek. Olmamış bu, tekrar yapın bunu.

Hemen telefonu sinirle cebime koydum ve masaya yatıp gözlerimi yavaşça kapattım. Aklımda hala ardınç varken...

Küçük Bir  PlatonikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin