KBP-5

202 20 4
                                    

Ardınçın yazdığı şeyle şok oldum şuan bildiğin mutluluktan 5. Kattan atlayabilirdim, şuan resmen sevdiğim çocuk bana yani gizliye seni sevmeye başladım dedi abi şuan ölebilirim, ama çocuğu da bekletmemek lazım hemen cevap yazdım.

Gizli numara: gerçekten mi?

Ardınç: evet...

Gizli numara: iyi o zaman beni gizli olmadanda sevicek misin??

Ardınç: yani olabilir galiba

Gizli numara: o zaman yakında beni görebilirsin

Ardınç: merakla bekliyorum.

Sevincimi daha fazla tutamadım ve yanımda duran küçük kırmızı yastığı alıp ağızıma bastırdım ve sadece benim duyabileceğim büyüklükte bir çığlık attım. Bugün cumartesi olduğu için mutluydum ama bugün ardınçı göremeyeceğim için üzgündüm. Yarın gitar etütüm vardı ve gitar etütünün olduğu yer ardınçın evlerine çok yakındı o yüzden bazen gitar etütlerinin çıkışında ardınçların evlerinin önündeki parka gidiyordum bir umut dışarı çıkarda onu görebilirim diye bi umut yani küçücük bir umut ama çıkmıyor. Olsun bazen beni kırıyor en çokta kalbimi ama olsun ben onu böyle de seviyorum...
_________________________________

Her cumartesi akşam klasiğim olarak ödevlerimi yapıyordum, kafamı telefonuma çevirdim telefon sanki bana.

'Abi bırak boş işleri bana gel, gel, gel.'

Diyordu ama diğer ses olan ödevim.

'Olum hocadan iki saat azar yemek istemiyorsan lan gel yap beni, beni, beni.'

Bende tabiki bir ecren klasiği olarak telefonumu dinledim ve telefonumu elime alıp tam wattsApp'ı açarken içeri annen girdi ve bana.

"Ödevlerin bitinceye kadar telefonun bende kalıcak küçük hanım."

Abicim, dedi üç sesim, sen de ecrensen o telefonu annene vermezsin.

"Anne ama daha yeni şarkım bitmişti bende  o yüzden yeni bir şarkı açıcaktım."

Ben tam kurtuldum diye düşünürken aniden Telefonuma mesaj geldi, bu mesaj ardınçtan gelmişti mesaja bakamadan Annem telefonu elimden aldı ve içeri doğru gitti  ardınç bu mesajı gizliye atmamıştı bana atmıştı yani ecrene  ve şu an mesajı göremediğim için içimden selay sultana yani anneme kızıyordum, ve telefonu almak için ödevlerimi yapmaya zorla ve sıkıntıyla da olsa yapmaya başladım.

___________

Ödevlerim sonunda bitmişti hemen annemden telefonu almak için yanına gittim ve telefonumu alıp geri odama girdim, yatağa uzandım ve telefonumu açtım, ardınçın attığı mesajı okumaya başladım.

ecren, idil bana, senin bana aşık olduğunu söyledi.'

Yazıyordu o an idili öldürmek istedim fakat daha bu yaşta katil olmak istemiyordum o yüzden hızlı bir şekilde nefes alıp vermeye başladım ve ardınça hızla bir yalan uydurdum aşımında bende istemezdim yalan söylemek ama söyleyemedim gülüm.

'sende buna inandın mi benden intikam almak için uydurmuştur kesin...'

Diyip gönderdim ve WattsApp'dan çıkıp  insatagrama girdim ve biraz gönderilen fotoğraflara baktım ben böyle gezinirken bir fotoraf ilgimi çekti bunu dilara atmıştı ilkokul arkadaşlarımdan biriydi, fotorafı biraz daha dikkatli inceledim.tanımadığım bir çocuk vardı yanındada dilara, tanımadığım çocuk kolunu dilaranin omzuna koymuş dilarada çocuğun elini tutmuş ve ikiside gülmeseyerek kameraya bakmış, bir an aklıma ardınç geldi acaba bizde  böyle bir fotoğraf çekilir miyiz ?

Ben hayaller alemine dalmış bir şekilde boş boş etrafa bakarken bir anda bildirim geldi telefona Hemen telefonumu açıp wattsApp'a girdim, tahmin ettiğim gibi mesaj ardınçtan gelmişti.

'İyi tamam, kezban.'

Kezban demesine aşırı sinirlenmiştim hayır yani neden kezban koçum, beni hiç mi şans bulmayacak...

Küçük Bir  PlatonikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin