Ve evet yazarınız coştu bir günde 3 bölüm 😉
°◇°◇°◇°◇°◇°◇°◇°◇°◇°◇◇°◇°◇°◇
Sabah annemin bizi deli gibi dürtmesiyle zar zor kalktık tam küfür edecekken annemin burada olduğu aklıma geldi ve ağzımı sımsıkı kapattım.
"Kızlar kalkın 4 saatiniz var hemen bavullarınızı toplayın hadi hadi."
"Ne anne yani saat gecenin 3 mü ?"
"Evet kızım hadi konuşmayın da işinizi yapın."
Oflaya puflaya yataktan kalktık ve bavulumu aldım. Uykulu uykulu bavulumu toplamaya başlamıştım ki içeri seda teyze girdi ve denize doğru döndü.
"Deniz al bakalım ben senin bavulunu topladım."
"Tamam canım annem sen bir tanenesin ya."
Dedi deniz seda teyzem ise denize gülümseyip kapıyı kapatıp aşağı indi bende denize en kötü bakışımı attım.
"Kızım orda durmak yerine yardım et az be."
"Ay iyi tamam be."
Dedi deniz homurdanarak ve birlikte bavulumu toplamaya başladık. Yaklaşık 1 saat sonra bavulumu toplamıştık, aşağı annemlerin yanına indik. Annemler konuşmaya dalmıştı bizde onlar hazır dalmışken mutfağa gittik ve denize bakıp konuştum.
"Sende benim düşündüğüm şeyi düşünüyorsun değil mi ?"
Dedim, üçten geriye doğru saydım Ve ikimizde aynı anda masada duran annemin yeni yaptığı sarmayı yemeye başladık biz hayvan gibi sarmayı yerken deniz yemeyi bırakıp arkama doğru gözlerini dikmişti ve fısıldayarak konuştu.
"Ecren"
Ben de ona karşın sesli bir şekilde konuştum.
"Ne oldu deniz sanki arkamda canavar var gibi bakıyorsun."
Diyip gülmeye başladım.
Aniden tanıdık bir ses konuştu."Siz napıyorsunuz bakıyım burada ?"
Aha bu ses annemindi bende elimdeki sarmayla yavaş bir şekilde arkama doğru döndüm. Annem ve seda teyze ikimize de gözünü dikmişti ben hemen konuşmaya başladım.
"Sarma güzelmiş anne."
Annem elini ayağındaki terliğe doğru götürmeye başlamıştıki hemen denize doğru döndüm.
"Kaç"
Diye bağırdım aniden deniz ve ben değişik bir şekilde odama doğru koşarken annem arkadan bağırdı.
"Gelin kız buraya ben onları size yolluk olarak yapmıştım."
Diyerek arkamızdan terliğini attı benim ayağıma geldi ve takılıp düştüm denize bakıp.
"Sen bensiz devam et knk."
"Tmm knk."
Dedi ve odama girdi.
"Meğersem koynumda yılan besliyormuşum be..."
Aniden annem kolumdan tuttu ve beni odamın kapısına doğru götürdü ve konuştu.
"Denizcim arkadaşın elimizde ya çıkarsın ya da arkadaşın karnına terlik yer."
Dedi vay be anne, diye geçirdim içimden. Kapının arkasından bir tıkırtı geldi ve deniz çok geçmeden kapıyı açtı, deniz ellerini havaya kaldırmış anneme bakıyordu annem konuşmaya başladı.
"Kızlar cezanız saat 5 e kadar evi temizlemek."
"Ne 40 dakika boyunca evi mi temizliycez, ama anne."
"Hadi kızlar çok konuşmayın da burayı temizleyin."
Bi umut seda teyzeye baktım fakat seda teyze de kafasını olumsuz bir şekilde salladı.
Biz de denizle temizlik malzemelerini aldık ve evi temizlemeye başladık. Deniz bir süre sonra telefonundan adamlar- koca yaşlı şişko dünyayı açtı ve biz denizle dans edip temizlemeye başladık deniz yerleri siliyorken bende camları siliyordum ama hem şarkı söylüyorduk hem de dans ediyorduk, en sonunda 40 dakika geçmişti bizde hemen eşyaları geri yerine koyduk ve annemlerin yanına gittik."Anne biz giyiniyoruz artık."
"Tamam kızım hadi siz giyinin."
Dedi annem bizde denizle birlikte odama gittik ve giyinmeye başladık.
•♤•♤•♤♤•♤•♤••♤•♤•■•■•■•■•■
Sonunda zaman gelmişti gidiyorduk annemler bizi çoktan otogara bırakmıştı bizde otobüsün gelmesini bekliyorduk, deniz kafasını omzuma koymuş uyuyordu ben ise şarkı dinliyordum, bir kaç dakika sonra otobüs gelmişti bende hemen denizi uyandırdım tabi deniz uyanır mı ?
"Deniz kalk artık, otobüs geldi."
Dedim, ama uyanmadı.
"Deniz hadi."
Dedim ve yine uyanmadı en sonunda
"Deniz mert geldi."
Dedim ve deniz kafasını hızlı bir şekilde kaldırdı.
"Nerde, nerde mert."
Onun bu hâline gülmeye başladım deniz ise bana kötü kötü bakmaya.
"Deniz hadi otobüs geldi."
Dedim, birlikte kalkıp otobüse doğru yürümeye başladık hızlı bir şekilde bagaja bavulumuzu koyduktan sonra sırada sadece yerimizi bulmak kalmıştı, deniz bakmaya devam etti ve sonuda bulmuştuk deniz arkamda oturuyordu, ikimizde cam kenarındaydık ben yerime oturur oturmaz kulaklığımı kulağıma taktım ve kafamı cama yasladım tam uyku pozisyonumu almışken yan koltukta bir kıpırtı oldu yanımda kimin oturduğuna bakmak için kafamı çevirdim ve olduğum yerde kaldım çünkü yanımda ardınç oturuyordu.
°•○°•○°•○°•○°•○°•○°•○°•○°•○°
Bu bölümü iftarda yayımlıyorum çünkü bir yemek adı kullandım, umarım bu bölümü oruçluyken okumazsınız.
Ve ayrıca bu bölümü bu iki kişiye itaf ediyorum: eliffirattveEyllAsyaAY
Ikisinede okudukları için teşekkür ederim ve diğer bölümde başka okuyucuların adlarınıda yazıcam.Bu arada 669 kelime oldu artık oy verirsiniz herhalde 😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Bir Platonik
HumorÖylesine bir kaç tane hayal uğruna yaşadığım şeylerin haddi hesabı yok sanırım. Ama ne yapalım bu yolu geri dönmekte olmaz artık.