Selam ee bugün ne yapıyonuz ?
Vallaha beni sorucak olursanız aynı her şey, sadece bugün biraz daha uykum var...___________________________________
Evet siz şimdi soracaksınız dün ne oldu diye hemen cevap veriyorum dün ardınç içeri girdikten sonra bize baktı ve konuşmaya başladı tabi o anda içimde bir korku var, ya duyduysa korkusu, gerçi duyduysa da ne yapacağımı bilmiyordum.
"Ardınç derken ?"
Diye sordu ardınç, en iyisi mezarımı şimdiden kazmak. Bittik biz diye aklımdan geçirirken benim kahramanım yani deniz konuşmaya başladı.
"Ee, ardınç bizim yan komşumuzun kuzeni. kuzeni bugün bize geldi de ona ondan bahsediyordum ki ecren onu daha önceden tanıyormuş."
Işte benim kahraman kankam...
"Nerden tanıyormuş ki on- da banane ya iyi hadi görüşürüz."
Benim üstümden o koca yük kalktıktan sonra denize baktım ve konuşmaya başladım.
"Kanka sen süpersin ya benim kahramanım."
" Kanka o değil de o biraz kıskandı gibi sanki."
Diyerek kıkırdamaya başladı ve yine gözümden hızla düştü.
"Kanka bir yerin acıyor mu ?"
Bana anlamadım der gibi bir bakış attı ve bende karşılık olarak;
"Kanka az önce gözümden hızla düştün iyi misin?"
Bana sanki ona ben uzaylıyım demişim gibi baktı ve bana cevap verdi.
"Kanka senin gözünden düşsem nolucak zaten boyun 1.55 yani yerle aranda fazla mesafe yok knk üzülme yaralanmadım."
Dediği şeyle hayal kırıklığına uğradım ve ona doğru döndüm.
"Neden her seferinde sen laf sokmayı beceriyorsun ya..."
Diye söylendim benim bu halime gülmekle yetindi ve telefonunu cebinden çıkarıp saate baktı
"knk ben artık eve gidiyom çıkış saati gelmiş."
onu kafamla onayladım, bende çantamı sırtıma alıp dışarı çıktım ve eve doğru yürümeye başladım.
_________________________________
Eve vardığımda hızla üstümü değiştirdim ve telefonu elime alıp yatağa yığıldım, sosyal medyada gezinirken aklıma ardınç geldi ve ona mesaj atmaya karar verdim.
Gizli numara: selam yakışıklı
Ardınç: tövbe tövbe alacaklı gibi
Gizli numara: bakıyorum bu aralar bana hiç mesaj atmıyon.
Ardınç: çünkü seni tanımıyorum zeki kız
Gizli numara: iyi o zaman merak ettiğin şeyleri sor söyleyeyim fakat ismimi falan filan sormak yok.
Ardınç: iyi peki o zaman ilk soru
1. Beni gerçekten seviyorsan neden yüzüme karşı söylemedin ?Gizli numara: çünkü utandım.
Ardınç: 2. Beni neden bu kadar çok seviyorsun ?
Gizli numara: sevgi anlaşmak değildir nedensiz de sevilir...
Yazdım ve uygulamadan çıktım telefonu masama koydum ve rüyamda onu görmeyi dileyerek uyumaya çalıştım...
__________________________________
Sabah zar zor kalkmıştım aşırı derecede halsizdim o yüzden denize mesaj attım
Ben: knk ben bugün aşırı halsizim ya acaba diyorum bu yüzden bana çikolatalı süt mü alsan diyorum ???
Evet yaşım büyük olsada hala çikolatalı süte bayılıyorum o benim vazgeçilmezim...
Deniz: knk sana inanmıyorum, yine mi knk of vallaha israfsın be...
Bu yazdığı şeye sırıtıp çantamı topladım ve masamın kenarına koydum ve hızlıca üstümü giyindim, aklıma dün okula servisle gitmediğim geldi o yüzden bugün servisle gidicektim çünkü ahmet amca ben bir gün bile gelmesem hemen anneme söylüyor, ahmet amcanın bu huyunu her ne kadar sevmesem de sonuç olarak bu da onun görevi...
__________________________________
Bugün servise akrobatik hareketlerle girdim ve yerime oturdum, bugün servis baya sessizdi bende bilmiyorum ama herkes kafasını koltuğa koymuş uyuyordu bende bir götlük yapıp müzik açtım tabi son ses, benim açtığım müzikten dolayı herkes kafasını kaldırmış bana öldürücü bakışlarını atıyorlardı ve tabi arkalardan bana doğru defter atanlar da vardı, anlayamadığım bir şekilde daha okula gelmeden servis durdu ve ahmet amca bana bakıp konuştu.
"Kızım bak şurada bakkal var iki dakika gir ordan istediğin birşeyı al gel hadi kızım."
Ahmet amcanın yaptığı şey kesinlikle kibarca 'in lan şu arabadan' deme şekliydi ama ben bunlara alışıktım, ahmet amcaya dönüp konuştum.
"Ahmet amca küfür etseydin bari."
Deyip arabadan indim ve okula doğru yürümeye başladım son kez servis yanımdan geçerken cama baktım ve hepsi bana gülüyordu ben bunun altında kalırmıyım hemen yanımda duran su hortumunu aldım ve suyu açıp onlara doğru tuttum tabi bazıları camı açmadığı için onlara birşey olmamıştı ama camı açanlar şuan bana küfür etse yeridir tabi ben bunu yapınca ahmet amca servisten indi ve beni kovalamaya başladı fakat servis orada bırakmıyacağı için fazla kovalayamadı bende bundan yararlanarak hızla okula doğru yürüdüm.
___________________________________
Sınıfa girdiğimde deniz sırasına oturmuş telefonuyla ilgileniyordu ve hala beni fark etmemişti bende yerime oturdum, tam dolabıma doğru ilerlerken deniz aniden bağırmaya başladı.
"Kanka, kanka hani mert varya işte o bugün okula geliyormuş."
Ben size söylemedim galiba benim deli kankam merti seviyor.
"Kızım bağırma be sabah sabah maşallah bu sesi nerenden çıkarıyorsan helal yani ne diyim..."
Ben sırıtarak masama doğru yürürken denizde telefonunu cebine koyup benim sıramın yanına oturdu, bende bu sessizliğe dayanamayıp şarkı açtım şarkının adı müslüm gürses - aşk Tesadüfleri Sever
Ben şarkıyı açmamla deniz eşlik etmeye başladı bende onun bu hâline gülmeye.
Biz böyle şarkıya dalmışken aniden kapı açıldı ben tabi o anla hemen şarkıyı kapattım ve gelen kişiye baktım bu mertti ve denize bakıyordu tabi deniz zavallım kafayı sıraya koymuş uyuma taklidi yapıyo mert denize yaklaşık 20 saniye boyunca baktıktan sonra sırasının yanına gitti ve eşyalarını masanın üstüne biraktı. Tabi her zamki olduğu gibi futbol topunu eline aldığı gibi sınıftan çıktı...___
Bölüm nasıldı ??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Bir Platonik
HumorÖylesine bir kaç tane hayal uğruna yaşadığım şeylerin haddi hesabı yok sanırım. Ama ne yapalım bu yolu geri dönmekte olmaz artık.