Selam, yine ponçik yazarınız bölümü yayınlamakta biraz geç kaldı ama Allaha şükür sonunda bitti hadi iyi okumalar...
___________________________________Arabaya binince annem ve babamın soğuk bakıkışları kaçınılmaz bir şiddetle üzerimdeydi. İlk golü atan her zamanki gibi annemdi
"kızım ne oluyo o bacağnın hali ne ve neden o binanın içinden çıktın ?"
Bu soru gayet iddalı olduğnu düşündüm, ve bende iddalı bir yalan ortaya koydum
"Anne bankta otururken boyum kadar bir köpek üzerime yürüdü. Korkup binanın içerisine gittmeye çalışırken yere güzelce bir iniş yaptım."
Anneme, gerçekleri anlatmıyorum çünkü bu olay beni okuldan almalarına kadar yürüye bilir.
İyiki annem konuyu daha fazla kurcalamadı. Hoş biraz ego kasmam gerekirse iyi bir yalancı olabilirim ama bu yalanları bir yıldır ardınça söylesemde ardınç yemiyo aga nasıl bir değişik, belki denizin söylediği gibi onun yanında kızardığımın farkında ne kadar kızarmamaya çalışsam da gözlerim ona bakınca parlıyor hatta bunu o da yüzüme karşı ifade ediyor...
Eve varınca bu kadar olay üzerinde ardınça mesaj attım.
Gizli numara : Napıyon sarışın
İki saniye sonra telefonun sesiyle irkildim.
Ardınç: civciv de o enazından sana özel bunu hocalarda diyor tamam mı ? Naber bebek ben kelebek.
Gizli numara: tövbe tövbe bu espiriden sonra öldür beni. Vallaha bende diyorum senle konuştuğumdan beri neden sınavlardan düşük alıyorum, civcivcivcivciv🐤🐥🐣
__________________________
Kılasik pazartesi sabahı hüznü var evde ama anormal olan çoğu zaman bende olan hüzünden eser yok. Bu duruma daha ben bile alışamadım heyecandan ve kalbimin atış hızından ölümüm yakındır. Ben böyle düşünürke bugün annemin işine erken gittigi aklıma geldi ve bu nedenle evde kahvaltı yoktu. Bu yüzden bende yatağımdan kalkıp kahvaltımı hazırladım saate baktığımda klasik olarak geç kaldığmı farkettim ama okula yetişmek için hiç uğraşmadım ta ki o mesaja kadar.
Deniz:
Knk ardınç geldi çabuk gel knk...Ne ardınç mı okula gelmiş yaşasın zaten gelmeliydi maçları vardı bugün. Denizi dinleyip hızlı bir şekilde okula gitmeliydim. Çantamın askılarından tutup, ayaklarımı götüme vura vura koşmaya başladım yaklaşık 2 3 dakika sonra okula varmıştım fakat okula girdiğimde herkes bahçeye toplanmış ve sınıflarına göre ayrılmışlardı ilk başta anlam veremesemde sonradan anladım ki istiklal marşı okunucak ben hemen size neden anlam veremediğimi söyliyeyim çünkü ben yaklaşık 1 haftadır okula gelmedim ve unutmuşum buraları.
'Buralar eskiden dutluktu be...'
diyip bizim sınıfın olduğu yere yürüdüm ve tam oraya gitmeme 3 4 adım kalmışken denizin bana sırıtarak ve gözleriyle ardınçı göstererek baktığını gördüm ona 3 numaralı öldürücü bakışımı yolladıktan sonra sıranın en arkasına geçtim ve en arkadan ardınça bakmaya başladım vallaha arkadan daha bir güzel duruyo bu bebe ha, olduğum yerde ardınça bakarken aniden biri arkamdan kafama vurdu bunun kim olduğunu anlamam kolay oldu çünkü bunu sadece benim canım gerizekalı kankam yapıyo ne yazık ki...
Ben hızla arkamı döndüm ve denize baktım biz böyle birbirimize bakarken aniden gülmeye başladık bu sadece bizde mi oluyo bilmiyorum ama birbirimize uzun süre bakınca gülmeye başlıyoruz, ben anırırken denizde garip ve komik bir şekilde gülerken aniden bir fotoraf çekme sesi geldi kafamı yavaş bir şekilde kaldırdım ve resmimizi çeken kişiye baktım ve bu kişi tabiki de idildi. Ben hiçbirşey anlamadan deniz idilin elindeki telefonu aldığı gibi spor salonuna koşmaya başladı e tabi bende arkasından deniz hızla telefonu açıp birşeyler yaptıktan sonra durdu ve idil yaklaştığı için onun o tiz sesine maruz kaldık."Verin telefonumu lann."
Deniz idile biraz yaklaşıp konuşmaya başladı
"Bir daha kiminle uğraştığına dikkat et."
Dedi vallaha ben bu kızı anlamıyorum bu kız sadece benim yanımda mal mal hareketler yaparken başkalarına karşı soğuk ve bir o kadar deli gibi davranıyor ben onun bu yaptığı harakete idilin arkasından sesiz bir şekilde
'harikasın dostum'
Dedim ve arkamı dönüp çıkışa doğru yürüdüm deniz de çok geçmeden yanıma geldi ve biraz sırıtıp konuşmaya başladı."Yine mütüşüm knk"
Bu dediğine sırıttım ve yürümeye devam ettim, bahçeye vardığımızda herkes dağılmıştı bizde yavaştan binaya girip sınıfa çıktık.__________________________________
Ohh sonunda bütün dersler bitmişti ve sadece etüt kalmıştı evet biliyorum son hafta olduğu için etütlere pek öğretmen girmiyordu çünkü öğrenciler etüte kalmıyordu fakat biz denizle konuşmak için kalıyorduk. (bu konuşma dedikodu da olabilir...)
Yine herzamanki gibi herkes çıkmıştı ve sadece denizle ben kalmıştık ben herzaman ki gibi yerime oturdum denizde yerine oturduktan sonra bir şekilde konuşmaya başladı ilk başta rap yapıyor sansam da sonradan anladım ki bana başından geçen bir olayı anlatıyormuş ben hemen konuşmasını böldüm ve ona sakinca bakıp konuştum.
"Kalk kız yeteneksizsiniz türkiyeye gidiyoruz amk."
"Neden ki gülüm ?"
"Olum bildiğin hızlı konuşma rekorunu kırdın aq."
Benim dediğim şeyle sırıttı ve önüne döndü ve sanki aklına sanki bir şey gelmiş gibi bana döndü ve konuşmaya başladı.
"Ee eniştemde son durum nedir ?"
"Vallaha knk ardınç-
Sözümü bölen şey kapının açılması ve içeri ardınçın girmesi oldu...
__________________________________
Buradan yorum atanlara selam olsun jsnsmsksnms
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Bir Platonik
ЮморÖylesine bir kaç tane hayal uğruna yaşadığım şeylerin haddi hesabı yok sanırım. Ama ne yapalım bu yolu geri dönmekte olmaz artık.