KBP-16

128 16 40
                                    

Selamlar size 1.000 bin olduğumuz için aşırı derecede teşekkür ederim ve bu bölümüde bu kişiye itaf ediyorum elfsudenz ve teşekkür ediyorum.

♡•♡◇•◇○♡○♡♡○◇○◇•♡○♡○◇•♡

Şuan akşam olmuştu ve mini bardaydık ikimizde ayrı ayrı oturmuştuk, benim önümdeki çocuk benim oturduğum masaya doğru geldi ve konuşmaya başladı.

"Selam güzellik gel dans edelim.".

Tabiki kabul etmiy- aman niye kabul etmiyorsan hem kazanırım degil mi.

"Tabi ki."

Dedim ve çocuğun bana doğru uzattığı elini tuttum, ikimizde ortada renkli desenlerle dekorasyonu yapılmış piste doğru yürüdük ben aradan ardınça baktım ama bana bakmıyordu bende önemsemeyerek çocukla dans etmeye başladım ilk bir dakika halimden memnundum ama sonra çocuk elini belimden biraz aşağısını tutmaya başladı ilk bir şey demedim ama o eli biraz daha aşağı inince çocuğu ittirdim ama çocuk birazcık bile kıpırdamıyordu ben deli gibi çocuğu ittirmeye devam ederken aniden ardınç geldi ve çocuğun yüzeme okkalı bir yumruk indirdi ve elimden tutup beni sahile götürdü   sahilde bizden başka hiç kimse yoktu, ardınç bana doğru yaklaştı ve yüzünü yüzümün hizasına getirip yüzünü yaklaştırdı ve fısıldadı.

"Küçük cadı."

Dedi ve dudağını dudağıma bastırdı hiç bir tepki veremedim ama sadece ilk 5 saniye tepki veremedim sonra ardınç dudağını çekti ikimizde nefes nefese kaldık birlikte önümüzdeki kayalığın üstüne çıktık ve oturduk ben kafamı ardınçın kucağına koydum ve konuştum.

"Kaybettin civciv."

"Kaybettim küçük cadı."

Dedi ve saçımla oynamaya başladı, bende gözlerimi kapattım ve konuşmaya başladım.

"Hatırlıyor musun bana ezik dediğin zamanı ?"

"Evet, peki sen hatırlıyormusun bana özelden mesaj attığın zamanı."

"Tabi ki de evet."

"Seni seviyorum küçük cadım."

"Bende seni seviyorum civcivim."

Aniden yağmur yağmaya başlamıştı ama Allahtan yağmura bayılıyorum ellerimi açtım ve avucuma küçük su damlalarının hücum etmesine izin verdim, gözlerimi kapattım ve ardınça sarılıp uyumayı bekledim...

___________________________________

Uyandığımda yatağımda yatıyordum hemen saatime baktım, saat öğlen 12 idi soru çözüm saatine daha bir saat vardi aniden aklıma dün yaşananlar geldi ve ardınça baktım çok tatlı uyuyordu. Hemen üstümü değiştirmek için banyoya gittim ve üstüne kısa kotumuu ve salaş siyah bluzumu giydim banyodan çıktıktan sonra ardınça baktım çoktan uyanmıştı ve etrafa uyku sersemi gibi bakıyordu onun bu haline güldüm ve yanına gittim.

"Ee benim dediklerimi yapamaya hazırlan."

Dedim ve siyah sırt çantamı da alıp odadan çıktım, evet bakalım bugün civcive nasıl birşey yaptırsam diye düşünmeye başlamıştım ki ilk önce kendime bir kahve almanın dahi iyi olacağı aklıma geldi ve hızla gidip kendime bir kahve aldım, bos bir masaya geçtim ve sandalyeyi çekip oraya oturdum sonra telefonunu açıp denize mesaj attım.

"Knk ben senin bir gün boyunca kölen olsam bana neler yatırırdın ?"

"Hiii galiba sana iki şey yatırırdım, ilki bir gün boyunca ben hariç başka biriyle konuşmaman, ikincisi ise havuza kıyaflerinle balıklama atlaman."

"Teşekkürler knk."

"İyide neden sordun bunları ecren."

"Boşver deniz anlatırım daha sonra."

Yazdım ve wattsApp'dan çıktım önümde duran kahvemi bitirdikten sonra geri odaya çıktım, odanın kapısına geldiğimde içerden sesler geliyordu normalde kapı dinlemeyi pek sevmem ama konu ardınçla ilgili lütfen.

'Aslı bak bitti diyorum artık seni sevmiyorum.'

'Bak aslı beni sinir etme ve saçma saçma konuşma.'

'Ya iyi öyleyse kapat telefonu.'

Diye bağırdı ardınç ve odadan bir şeyin kırılma sesi geldi, kapıya kulağımı dayadığım için rahat bir şekilde duyabiliyordum. Aniden ardınç kapıyı açtı ve ben yere sert bir şekilde yapıştım.

      ____________________

Ardınç bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu.
Ama şuan biraz kızgındım açıkçası o yüzden bakışı umrumda değildi.

"Sen burda ne arıyordun?"

"Ya sen bırak onu bunu, sen kimle konuşuyordun ?"

"Ha birde kapıyı dinlemişsin bravo."

"Dinlediysem dinledim sen cevap ver önce."

"Sanane kızım çekil şurdan."

"Sen cevap verene kadar çekilmiycem."

Ardınç benim kolumdan tuttuğu gibi yana çekti ve asansörün olduğu tarafa doğru gitmeye başladı, arkasından söylenmeye başladım.

"Sen bittin ardınç."

Hızla cebimdeki telefonu çıkarıp elime aldım ve hızlı bir şekilde denizi aradım.

'Deniz hemen alt kattaki pastaneye gel.'

'Tamam knk zaten bende seni arıyıcaktım.'

Dedi ve telefonu kapattı bende telefonumu cebime koyup alt kattaki pastaneye doğru gittim. Pastaneye vardığımda deniz bir masaya oturmuş beni bekliyordu hemen yanındaki sandalyelerden en köşedeki olana oturdum, ilk sesizliği bozan deniz olmuştu.

"Kanka benim mert varya bugün onu takip ettim çünkü bir gündür geceleri çok geç geliyodu işte bende o yüzden takip ettim ve gece tam 12 de mini bara gidip sarı saçlı bir kızın yanına oturdu biraz konuştuktan sonra mert ona yaklaştı ve sonrasına bakmadan odaya geri çıktım yani mert beni aldatıyor."

İlk şaşırdım çünkü mert böyle bir şey yapıcağını ilk başta düşünsemde sonra onun gerçekten denizi sevdiğini anlamıştım.

"Kanka benim ki de senden farksız değil..."

Denize herşeyi anlatmıştım ve birlikte bir plan yapmaya karar vermiştik bu plan 3 aşamadan oluşuyordu.

1. aşama: o kızların kim olduklarını öğrenmek.

2. Aşama: onlarla ne olursa olsum plan bitene kadar konuşmamak.

3. Ve son aşama: onları kıskandırmak.

Hadi yeni planımız hayırlı olsun.

Küçük Bir  PlatonikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin