KBP-4

223 20 8
                                    

Uyandığımda saat 6 olmuştu bu gün kendimi aşırı enerjik hissediyordum o yüzden zaman kaybı yaşamamak için hızla giyindim, çantamı ve telefonumu aldım ve ayakkabılarımı giyip hızla evden çıktım, servise bu sefer acayip enerjik ve mutlu bir şekilde binmiştim.

"Oo ecren çok neşeli görünüyorsun."

"Vallaha sorma ahmet amca içimde bir enerji var, şuan bağırarak şarkı bile söyleyebilirim."

"Dur aman sen söyleme ecren otur şuraya bunları demedim say."

Ahmet amcanın tepkisine güldüm ve herzamanki yerime oturdum. Canım biraz sıkılınca ardınça mesaj atmak geldi aklıma, o nedenle hemen telefonumu çıkardım.

Gizli numara: ee günaydın küçük civciv.

Ardınç: günaydın koca yürekli anonim.

Gizli numara: o ne la jsjsj

Ardınç: ne bilem aq aklıma bu geldi.

Gizli numara: sen bir şey uydurma civciv.

Ardınç: aman sanki civciv çok yaratıcıda.

Gizli numara: ama bu uydurma değil ki harbi sarı kafasın e sarı tüy hangi hayvanda olur civciv.

Telefonu kapatıp cebime koydum çünkü okula gelmiştik, hızla servisten indim ve sınıfa çıktım tam sınıfa girecekken denizin buraya koşarak geldiğini gördüm, ona doğru döndüm deniz ise hızla nefes alıp verirken konuşmaya başladı.

"Kanka bugün cuma."

Bende diyorum bugün bu içimdeki açıklaması zor enerji nerden geliyor.

"Ama kanka bugün sınav var."

Demesiyle tüm bu içimdeki neşe bir anda soldu ve hemen konuştum.

"Ne sınavı deniz, ne zaman, hangi ders?"

"Ya kanka matematik sınavı, üçüncü ders, matematik hocasının dersinde."

Ağzımdan yanlışlıkla bir küfür kaçtı ve hemen matematik kitabımı açtım ve çalışmaya başladım. Deniz ise hızla beni izlemeye başladı ama bir şey düşünüyor gibiydi, ben tam ne olduğunu soracakken o konuşmaya başladı.

"Kanka dur ya yanlış söyledim o haftaya cuma olucak sınav."

"Sen hangi günahın bedelisin gülüm."

Dedim ve matematik kitabımı geri çantama koydum. Ben böyle denizin iğrenç espirilerine mağruz kalırken içeri idil ve ece girdi onlar girer girmez deniz gözünü onlara kilitlemişti, ve kesin kavga çıkıcaktı.

"Ece kanka bak şimdi ardınça mesaj atıcam sinemaya gidelim mi? Diye"

Dedi biraz bağırarak idil tabi ben dururmuyum tabiki şimdilik evet çünkü müdür akşam annemi aramış ve bidaha bir kavga başlanırsa disipline gider diye. kavga başlatamam ama kavgaya oluşmasını tetikleye bilirim değil mi ?

"Ecren ben dalarım lan buna"

Dedi fısıldayarak deniz.

"Dal kanka kim tutar seni hadi koçum."

Dedim fisdıyarak, e biraz da gaz vererek.

Baktım deniz harbi ecenin saçından tutmuş kızı dövüyo, ben böyle duramazdım. Artık ne olursa olsun. Bende idile yazık olmasın diye idilin saçından tutup onu altına aldım ilk yumruğumu geçirdim ikinciyide geçirdim ama tam üçüncüyü atacakken aniden biri belimden tutup beni havaya kaldırdı ve o tanıdık sesiyle konuşmaya başladı.

"Kızı öldüreceksin tamam bırak artık, sakinleş."

Ona doğru döndüm kim olduğuna bakmak için ve bu kişi ardınçtı...

_______

Çoktan birinci derse başlamıştık, o beni tuttuktan sonra bende ona sadece tamam demekle yetindim. Elim ayağım birbirine girdi konuşamadım sanki boğuluyomuş gibi hissettim, o yanımdaydı ama ben ona diyemiyorum ki seni seviyorum veya ona dokunamıyordum ki, ona sarılamıyordum kokusunu içime çekemiyordum hep uzaktan seviyordum ben onu...

Dersin tamamını onu izleyerek geçirdim o sarı saçlarını aynı bir çocuk gibi ara sıra uyuklamasını kahve rengi gözlerinin cama yaptığı yansımayla camdan izledim ders boyu onu. Denize baktığımda aynı benim gibi önündeki çocuğa bakıyordu onun bu durumuna sırıttım ve kitabımdan beyaz bir kağıt koparıp üstüne yazı yazdım ve ona gönderdim.

'Kime bakıyon gız.'

Deniz verdiğim kağıdı okuyunca bana bir bakış atıp geri kağıda döndü bir şeyler yazıp bana uzattı.

'Şşşt kıskanma, sanada bakarım sorun yok'

Yazdığı şeyle sırıttım tam bende bir şey yazıcakken tenefüs zili çaldı ve herkes ayağa kalkıp koşarak sınıftan çıktı ben ve deniz kalmıştık sadece sınıfta biz birlikte konuşurken sınıfa bizim erkeklerde girdi ve arka masaya oturup konuşmaya başladılar.

"Cenk duydun mu kanka bizim ardınça biri çıkma teklifi etmiş."

"Aynen bende duydum can, abi ne şanslı adam be..."

Ben bunları duyunca direkt olarak aklıma idil geldi. Ben kalkıcakken deniz kolumdan tutup beni tekrar yerime oturttu, iyi de ben bunların konuşmasını dinleyemem.

"Yanlız cenk, ardınç kızı reddetmiş hatta az önce bana ardınç söyledi."

Benim bunu duymamla adeta gururlandım ay civcivim benim...

__________________________________

Okulada başka bir olay yaşanmamıştı zaten şuanda evdeydim, bende hazır evdeyken telefonumu çıkardım ve ardınça masaj attım

Gizli numara: naber yakışıklı

Tamam çok saçma bir mesaj ama aklıma başka birşey gelmemişti. Çok zaman geçmeden ardınçtan mesaj geldi.

Ardınç: yakışıklılı mı?

Gizli numara: naber civciv

Ardınç: tamam kesinlikle yakışıklı daha iyi.

Gizli numara: bir ot bir ota ne demiş.

Ardınç:??

Gizli numara: biz 30

Ardınç:komik mi şimdi aq

Gizli numara: sjsjshshdghssnsn

Ardınç: bir şey söyliyicem

Gizli numara: söyle

Ardınç: ben seni sevmeye başladım galiba...

Küçük Bir  PlatonikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin