Mazeretim var asabiyim ben...
Önümüzde ki bir iki gün bölümler gecikebilir.■°■°■°■°■°■■°°■■°°■°■°■■°■
Sabah ilk kez huzurlu bir şekilde kalkmıştım yani öyle düşünmem ardınçın bana yastık atmasına kadar sürmüştü.
"Ya ben bir sabah da olaysız kalksam olmaz mı ?"
"Olmaz."
Diyip sırıttı civciv.
"Aa öyle mi küçük civciv o zaman ben de seni her sabah üzerine yastık atarak uyandırıyım ?"
"Sanırsın yastık, kalın ciltli bir kitap ne abarttın."
"Bi kere şu dünya da benim için en önemli olan şey uykudur tamam mı ?"
Dedim ve kafamı yatağa gömdüm.
"Ecren."
"Ne var ?"
Der demez kafama bir yastık daha yemem bir oldu.
"Kafanı yatağa değil yastığa koy."
Bugün sakin olmam lazımdı sonuçta denizin doğum gününe sinirli bir şekilde gidemezdim.
□°□°□°□°□°□°□°□°°□°□□°□°□°
Tüm işlerimizi bitirmiştik ve şimdi de mertle denizin doğum günü partisini nasıl yapacağımızı konuşuyorduk.
"Ecren bak sen pastayı hazırla ben de odayı süsliyim biz bunları hazırlarken ardınçta şöyle denizi oyalasın."
Başımla onu onayladım.
"Tamam o zaman ben hemen pastayı almaya gidiyorum."
Dedim ve sırt çantamı da alıp otelden çıktım. Otele çok yakın olan bir pastaneye gittim denizin sevdiği çikolatalı pastaları aldım, o sırada ardınç aklıma geldi ben ona görevini vermeyi unutmuştum hızla cebimden telefonu çıkardım ve ardınçı aradım.
"Ardınç hemen denizi oyala sakın odasına girmesin."
"Neden ki ?"
"Ya boşver, sen sadece denizi oyala."
Telefonu kapatıp cebime koydum. Ne yavaş ne de hızlı adımlarımla otele doğru yürümeye başladım, bu pastayı odaya koyup merte odayı süslemesi için yardım edecektim.
'şştt ecren birşey unutuy-'
İç ses şuan senle vakit harcayamam.
■°■°■°■°■°■°■°■°■°■■°■°■°■
"Mert oraya o renk süs asılır mı ya ?"
"Bir bana karışma, hem 50 defa işime karıştın bir şey demedin ama bu 51. Oldu."
"Ay tamam ama bak 20 dakika kaldı pasta falan hazır oda toplu sadece şu önümüzde ki 5 tane süs kaldı son 10 dakika kalınca bana haber ver."
"Tamam."
Dedi, hemen tam önümde duran mavi süsü aldım ve yatağın ucuna koydum. Aniden telefonum çalmaya başladı.
"Efendim."
"Ecren denizi daha fazla oyalayamadım oraya geliyor."
"Tamam bizim işimizde bitti zaten, sende gel arkasından."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Bir Platonik
HumorÖylesine bir kaç tane hayal uğruna yaşadığım şeylerin haddi hesabı yok sanırım. Ama ne yapalım bu yolu geri dönmekte olmaz artık.