KBP-21

98 10 8
                                    

Tatiliniz nasıl geçiyor ?
Bu arada şarkı mütüş değil mi 😂😊

Hayat fani
Ölüm ani
Bir vote versen
Nolur yani??

□•□•□•□•□••□□•□•□•□•□•□•□•□

Bu iki kişinin kim olduğunu anlamak zor değildi tabi ki de mert ile ardınçtı ama bize neden sinirli baktıklarını hala anlamamıştım, alt üstü havuza gelmiştik.

"Deniz o iki manyağı sen de görüyor musun ?"

Deniz bana baktı ve kafasını salladı.

"Deniz üçe kadar sayacağım ve üç dediğimde arkaya bakmadan koşucaz."

Deniz tekrardan bana bakıp kafasını salladı galiba o da o iki manyağın bakışlarından ürkmüştü.

O iki manyak hala oturdukları yerlerden  ikimize bakarken ben saymaya başladım.

"1-2-3 koş"

Deniz ve ben arkamızı hızla dönüp tam koşmaya başlayacakken ben yanlışlıkla birine çarptım, çarpmanın etkisiyle ikimizde havuza düşmüştük.

Hızlı bir şekilde suyun yüzeyine çıktım gözlerim aniden ardınçın gözleriyle buluştu ardınç zaten bana sinirli bir şekilde bakarken bakışları daha da sertleslşmişti ben hala ona bakarken arkamdan suyun yüzeyine bir baloncuk çıktı etrafıma baktım fakat suya düşürdüğüm çocuk etrafta yoktu, ben hala şaşkın bir şekilde etrafa bakarken aniden tekrar suyun yüzeyine bir baloncuk çıktı hızla suyun altına baktım çocuk çırpınarak suyun yüzeyine çıkmaya çalışıyordu. Hızla suyun altına daldım ve çocuğun kolundan tutup yüzeye çıkardım çocuk yüzeye çıkarmamla kolumu itip yan taraftaki merdivene doğru yürüdü çocuğun arkasından bağırdım.

"İnsan bir teşekkür eder."

Çocuk arkasına döndü ve bana alay edermiş gibi bir bakış attı.

"Vallaha sen olmasan yaşıyacaktım."

Çocuğa her ne kadar gıcık olsamda fazlasıyla haklıydı.

"Bir şey değil."

Dedim ve ben de sudan çıktım tam denizin yanına doğru yürümeye başlamıştım ki ardınç kolumdan tuttu ve otelin bol ağaçlarla dizayn ettiği küçük bir orman tarzı yere götürdü.

"Evet küçük cadı burda bu halde neden dışarı çıkıyorsun ?"

Ardınçın dediği şey biraz olsa da komiğime gitmişti.

"Pardon civciv havuza takım elbiseyle gitmem gerekiyordu değil mi?"

Ardınç gözlerini devirdi ve tekrar bana baktı.

"Bak küçük cadı bundan sonra adımını attığın her yerden haberim olucak."

"Ayy küçük civciv kıskandı mı ?"

Dedim ve yanağından makas aldım.

"Sen sanki hiç kıskanmıyorsun küçük cadı."

Ha ben kıskanmak haa lütfen hobim o benim ya.

"Evet kıskanırım ben."

Acaba itiraf etmesemiydim ?

"Küçük cadı bir fikrim var."

Ardınçın fikirleri her ne kadar saçma olsa da yine de merak etmiştim.

"Neymiş o fikir sarı kafa."

Küçük Bir  PlatonikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin