Sabah uyandığımda rahattım, hiç bir endişem yoktu çünkü artık test çözmek zorunda değildim rahat rahat denize girer, güzel güzel yemeğimi yer, tabi biraz da denizi sinir edebilirdim.
"Yıllar geçse de üstünden bu kalp seni unutur mu ? kader gibi istemeden, bu kalp seni unutur mu?"
Sevdiğim bir şarkıyı söylemeye başlamıştım bağırarak ve dans ederek odada dolaşmaya başladım, tabi dolaşmam ardınçın bana gülerek baktığını görene dek devam etmişti.
"Ne bakıyon gülüm ?"
"Dansın mütüşmüş."
Dedi alayla.
"Sen sanki çok güzel dans ediyorsun da gelmiş bana laf atıyorsun civciv !"
"Aaa tabi güzel dans ediyorum ben senin gibi yeteneksizmiyim ?"
"İyi gel dans ette bayram ed- ay yani bakalım."
Ardınç sırıttı ve yanıma geldi tam yatağa doğru gidip onu izleyecekken ardınçın yere attığı meyve suyu şişesine takıldım ve yere düştüm.
'Bak işte böyle çarpılırsın, lan bayram edelim nedir gülüm sen ne yapıyon ??'
Öff iyi tamam, hem sen de bu aralar çok konuşmaya başladım sus azcık.
"Umarım bugün kalkarsın ecren."
Demesiyle aklıma şuan olduğum durum geldi. Ellerimden yardım alarak kalktım ve yatağa oturdum.
"Ecren."
"Hı"
"Benim aklıma birşey geldi."
"Ne geldi o küçücük beynine?"
"Öf iki dakika laf atmadan konuşamazsın dimi."
"Huyum kurusun ne yaparsın."
"Ha neyse bak şimdi bizim testler bitti ya işte bizde testler bitmişken buradan kaçıcaz."
"Burdan başka gidicek bir yerimiz mi var kaçıyoruz zeki bey ?"
Dedim alayla.
"Onu da düşündüm ve kendi paramı hazırladım otobüsle dikiliye gidiyoruz."
"Tamam her şeyi anladım da dikilide nerede kalıcaz zeki?"
"O da tamam bir otel buldum denizin karşısında."
"Tamam ama deniz ve mertte gelicek."
"A-
"Onlar gelmezse bende gelmem."
"Offf iyi tamam."
"O zaman başlasın görev 1 yani otelden kaçış."
Her ne kadar annem öğrenince beni canlı canlı gömücek olsa da buna değer.
》》》》》》》》》》》》》》
"Deniz hadi yeter bu bavul ne ya sen neden otelde ki sabunları koyma gereği duydun, istersen televizyonu da koysaydın."
"Bak yavrum bunların hepsi ilerde işine yarıyacak bilgiler. Baktın odada sabun var al götür boşuna eve iki de bir sabun almamış oluyoruz."
Evet denize ve merte planı anlatmıştık şimdi ise bavulumuzu hazırlıyorduk.
"Deniz tamam be tamam al şu sabunlarını koy bavula ama artık çıkalım nolur be..."
"Tamam bak koydum, bavulu kapatıyorum."
Deniz bavulunu kapattı ve mertin bavulunun yanına koydu.
İşte hepimiz hazırdık."Ecren, deniz, mert şimdi planı yeniden söylüyorum. Şimdi hepimiz kılık değiştiricez mesela ben yaşlı bir adam olucam. Deniz sen hamile birini oynayacaksın. Mert sen de denizin kocasını oynayacaksın ve sen ecren sen de benim Karım olacaksın."
'Ecren yavrum acaba bu sana evrenden bir işaret mi ha gülüm ?'
Olabilir iç ses ay inşallah.
"Tamam o zaman herkes odalarına giyinmeye gitsin ve saat 12 'de denizin odasında buluşucağız tamam mı?"
Dedim ve cevaplarını beklemeye başladım.
"Aynen hadi görüşürüz."
Dedi mert bende bavulumu burda denizin odasında bıraktım ve yanıma aldığım bir kaç makyaj eşyasıyla birlikte odaya doğru gittim.
Odanın kapısına gelince yanımda duran ardınç anahtarı cebinden çıkarıp kapıyı açtı.
"Teşekkürler civciv."
Dedim ve odaya girip yan tarafimda duran aynanın önüne geçtim.
"Bismillah."
Dedim ve yüzüme biraz beyazımsı rengi olan fondaten sürdüm. Saçlarıma biraz un serpttim siz şimdi unu nereden buldun diye soracaksınız hemen cevaplayım.
Cevap: annem saolsun çantama unlu kurabiye koymuş."Ardınç ben hazırım sen de hazırsan çıkalım."
"Tamam çıkalım."
Birlikte denizin odasına doğru yürümeye başladık.
°■°□°■°□■°□°■°□°■°□°°■□°■°■
"Otobüs gidiyor koşun !"
Evet hep baraber sesiz sedasız otelden çıkmıştık ve şimdi ise otogarda koşturuyorduk çünkü otobüsümüz çoktan kalkmıştı.
"Dur amca abi dayı."
"Abicim hadi dur be."
"Lan dursana bilader."
"Deniz, mert ve ardınç şimdi biraz susun ben halledicem."
Dedim ve son hız koşmaya başladım önümde duran trafik lambası kırmızı yanıyordu o nedenle otobüste durmuştu hemen otobüsün önüne geçtim.
"Abi bi kapıyı aç be."
Diye bağırdım, adam kapıyı açtı ben de içeri girdim arkamdan deniz, Mert ve ardınçta girmişti onlara döndüm.
"Dedim dimi size ben hallederim diye."
Tekrar adama döndüm.
"Abi biz otobüsü kaçırmışız da özür dileriz."
Dedim.
"Tamam çocuğum siz geçin yerinize."
"Abi bide şu bizim bavulları bir bagaja koyarmısınız ?"
"Başka bir kırmızı ışıkta koyarız onları şimdi yeşil yanar, siz bavullarınızı şimdilik yanınıza alın."
Dedi abi, bizde yerimize geçtik ve bavulları yanımıza aldık.
"Afferim lan sana işte kimin kankası."
Diyerek övünmeye başladı deniz tabi bende uyumaya.
•■■•■•■•■•■•■■•■•■■•■•■••■
"Ecren, ecren, ecrenn."
Bak görüyor musunuz ? halimi ya bir insancığı uyandırırken o insanın kulağının dibinde bağırılır mı ???
"Ne var len ne var."
Dedim hızlı bir şekilde kapılı gözlerimi zorlukla açarken.
"Geldik dikiliye uyan artık."
Dedi deniz.
"İyi be uyandım."
Dedim tam bagaja gidip bavulumu alıcakken deniz arkamdan bağırdı.
"Bavulun burda."
"Tamam."
Dedim ve denizin yanına gittim, denizin yanında duran ardınçın elinden bavulumu aldım.
"Şimdi ilk başta bir taksi bulup gideceğimiz otelin yerini öğrenicez sonra da taksi ile oraya gidicez."
"Tamam o zaman bu görev benim ardınç."
Dedi mert. Elimi havaya kaldırdım ve biraz yüksek bir sesle bağırdım.
"O zaman başlasın yaz tatili."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Bir Platonik
UmorismoÖylesine bir kaç tane hayal uğruna yaşadığım şeylerin haddi hesabı yok sanırım. Ama ne yapalım bu yolu geri dönmekte olmaz artık.